ihmetyttää..

lesbo(ko)?

vähän mietityttää!! kertokass kaikki miten ja milloin huomasitte pitävänne naisista??olen itse 18 vuotta ja huomasin että olen jollain tavalla kiinnostunut naisista ehkä uteliasuudesta onko ihan normaalia vai olenko siis muuttumassa lesboksi.. kyllä minä miehistä pidän mutta huomasin tässä viimeaikoina että katselen naisia kaupungilla en miehiä????? vastatkaa??

11

2510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;) :) ;)

Joo. Oot muuttumassa. Just noin se alkaa...!

• Wan81

..olet bi?

• Wan81

..niin siis, huomasin pitäväni naisista...jaa-a, en tiedä milloin se virallisesti alkoi, mutta huomasin pitäväni tytöistä jo ihan ala-asteella, oliko se sitten vain normaalia ystävyyttä mitä tuntee toista kohtaan, sitä vaikea sanoa. Ensimmäinen mielestäni oikea ihastus tapahtui kun olin seitsemännellä luokalla, ja siitä sitten jatkui, ja aina oli kyseessä nainen, en koskaan ole ollut ihastunut jätkiin/miehiin..

Tohon sun "ongelmaan" vielä sen verta, että katsele rauhassa ja etene sitä mukaan miltä susta tuntuu.. asioilla on kyllä aina tapana järjestyä;)

• juttuu

itse olen 22 v enkä vieläkään tiedä todellista vastausta tuohon kysymykseen. Itse kiinnitän väkisinkin huomiota kauniisiin naisiin, mutta katsomista pidemmälle vieneet asiat rajoittuvat yhteen ainoaan kokemukseen. Kyllä monet miehetkin miellyttävät, mutta enemmän naiset. Mutta sinulle neuvoksi, katsele vaan rauhassa! Se ei ainakaan maksa mitään. Aika osoittaa sitten, mihin suuntaan on kallistumassa...

• 18-vuotiaaksi

saakka täys hetero? Ihmeellistä tosiaan tuollainen muutos!

• zeena

minä olin (tai ainakin luulin olevani) täysin hetero 33 vuotiaaksi asti. Siis vasta yli kolmekymppisenä, kun miessuhteet eivät ottaneet onnistuakseen (pidin kyllä miehistä, mutta tunne jäi aina kaveritasolle), aloin kelata, että hei, mitäs jos olenkin lesbo. Pikkuhiljaa ymmärsin, että minähän olen aina rakastunut naisiin, lähes aina murrosiästä asti minulla on ollut joku ihastus. Olin vain aina tulkinnut tunteen pitämisenä, ihailuna, ystävyytenä tai syvänä ystävyytenä tunteen syvyydestä riippuen. Jos olin oikein rakastunut, selitin itselleni, että onhan ystävyyskin eräänlaista rakkautta.

Kun asian pystyy myöntämään itselleen, alkaa kokonaan uusi elämä. Ei välttämättä helpompi tai onnellisempi elämä, mutta ainakin rehellinen elämä. Mikään ei ole pahempaa kuin itselleen valehteleminen.

Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että anna ajan kulua. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Lopulta.

• taasentaas

Aina näitä :). "Olenko lesbo kun katson naisia?".. No et välttämättä. Rauhoitu nyt hyvä nainen, kyllä sulle vielä selviää ajan kuluessa mikä olet naisiasi .

• siksi miksi

pohtii vai onko se muusta johtuva, lesbous?
      Toivon että se olisi geeneissä, avaruupölyssä, juomavedessä, mutta ei älykkyyden kanssa missään tekemisissä. Muuten alkaa pelottaa.

• Stiinaliina

Mutta pidä itsesi vahvana ja onnellisena;D Sama ihminen olet pohjimmiltasi, kumpaan sukupuoleen sitten lopulta suuntautuisitkin. Elämä on moninainen ja yllätyksiä täynnä. Kannattaa olla avoimin mielin liikenteessä ja tunnustaa itselleen tunteensa. Koska en usko että koskaan voi olla todella tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, jos valehtelee nimen omaan itselleen. Mutta onnea taipaleelle!

• loukko

seksuaalivähemmistöön tulevalle voin vaan tietää syrjimistä, kiusaamista, sukulaisten hyljeksintää vuosien lääkeriippuvuutta itsemurha yrityksiä...ei niin aurinkoista että jos asiaan voi mitenkään vaikuttaa niin kannattas miettiä vähän

• prkl
        loukko kirjoitti:

seksuaalivähemmistöön tulevalle voin vaan tietää syrjimistä, kiusaamista, sukulaisten hyljeksintää vuosien lääkeriippuvuutta itsemurha yrityksiä...ei niin aurinkoista että jos asiaan voi mitenkään vaikuttaa niin kannattas miettiä vähän

Toi ei kyllä todellakaan pidä paikkansa, nyt eletään 2000 lukua eikä mitään keskiaikaa!! Nykyään lähes kaikki ihmiset(lukuunottamatta vanhoilliskristittyjä) pitävät homoseksuaalisuutta hyväksyttävänä asiana.. ja voin sanoa että nimenomaan jos EI myönnä itselleen seksuuaalista suuntautumistaan tai pysty olemaan sujut sen kanssa, saatika päästä toteuttamaan omaa todellista seksuaalisuuttaan, niin sillon jos joskus saattaa joutua vielä jonain päivänä itsarin partaalle!! jokaisen täytyy saada toteuttaa todellista seksuaalisuuttaan ja saada rakastaa ihmisiä, joita oikeasti rakastaisi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe