Pitäisikö muka koko ikänsä pinnistellä jonkun asian puolesta ja toista vastaan? Kuitenkaan ei ole varmaa, että mikään yksi kannanotto olisi edes oikeudenmukainen ja tarpeeksi hyvä.
Minä uskon uudelleen arviointiin. Ja vähempään pinnistelemiseen.
Mites te muut? Onko teillä elämäntehtävä, jota kunnianhimoisesti ajatte?
Elämäntehtävä?
9
547
Vastaukset
- Pirre*
kai jo tehty, ja uudellen arviointi on mahdotonta - olen saanut lapseni kunnialla maailmalle..
Kummallista....minulla ei oikeastaan ole ollut koskaan tietoista tunnetta jostain muusta tärkeämmästä elämäntehtävästä...yksi suuri projekti vain..- lämmin ajatus :)
Itselläni samoin.
Elämäntehtävänäni olen kokenut lasteni kasvatuksen ja hoivaamisen. Ja sepä on ollutkin rikasta elämää.
Nyt, kun lapseni tulevat omillaan toimeen, koen tehtäväkseni olla se tuki ja turva, vanha (50v. :)) pullantuoksuinen äiti.
Lasten lapsia kun vielä saisi ;), mutta ellei, niin ei sekään mikään ongelma ole. Maailmahan on täynnä noita kirkassilmäisiä ja avoimia veitikoita, joista saa hyviä kavereita, kun niitten kanssa touhuilee. - monen mielestä
lämmin ajatus :) kirjoitti:
Itselläni samoin.
Elämäntehtävänäni olen kokenut lasteni kasvatuksen ja hoivaamisen. Ja sepä on ollutkin rikasta elämää.
Nyt, kun lapseni tulevat omillaan toimeen, koen tehtäväkseni olla se tuki ja turva, vanha (50v. :)) pullantuoksuinen äiti.
Lasten lapsia kun vielä saisi ;), mutta ellei, niin ei sekään mikään ongelma ole. Maailmahan on täynnä noita kirkassilmäisiä ja avoimia veitikoita, joista saa hyviä kavereita, kun niitten kanssa touhuilee.eriskummallinen ihminen/äiti kun en koe elämäntehtäväkseni yksinomaan lasteni kasvatusta ja hoivaa. Minä koen elämäntehtäväni paljon laajemmin. Koen siihen myös puolisoni rinnalla elämisen niin myötä kuin vastamäessä, ystävieni kanssaelämisen, työni hoitamisen ja vapaa-aikanikin, koko elämäni. Kun kerta tämän elämän olen saanut, niin koen että minun on tehtävä siitä itselleni elämisen arvoinen elämä jota vanhana kiikkustuolissa muistella.
- mietitty
ajat sitten. sydämen asialla ollaan.
- kuluttavaa
Hyväsydämisyys voi olla kaikkein energiatehokkain tila.?
- Elämän tehtävä
On katkolla huomenna.
Parantamista riittää. ;)
Jatketaan siis - puhumista. ;)- ???????
miksi elämän pitää olla joku tehtävä.Elämä on elämistä varten ja kaikki muu on exstraa.
- salakaataja
humalassahan se.
Elämäntehtäväkseni olen määrittänyt sen, että haudallani olisi mahdollisimman monta itkijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474