mikä on suurin

lahjoituksenne

elikkäs kertokaa mikä on suurin lahjoituksenne jollekkin aloittelijalle tai kamulle? mulla on rune full helm kamulle ilmatteeks tietenkin. eihän se muuten ois lahjoitus...

17

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä lähtee

0gp

• Kimmo333

Saatta olla jotain 60k lol

• Mattimeikäläinenn

Rune (T) Fullit veljelleni.

• dsds
        Mattimeikäläinenn kirjoitti:

Rune (T) Fullit veljelleni.

Saradomin Fullit koko meidän luokalle. Ja 10 miljoonaa vielä jokaiselle.

• thanhvan86
        dsds kirjoitti:

Tosielämän kaverille Rune trimmed setti ja 400K joka eivät sano "anna kamaa"

• newbie ile
        dsds kirjoitti:

Aijaa ootte aika rune hullui koko luokka jopa tytötkin kauas oot runessa per päivä??? varmaa ootte koko luokka samaa aikaa about 5h??

• mimosaa93

Annoin kaverilleni 40k, vaikka säästin rahaa.

• yufy0

1000 essuu

• eeeeeeeenppppppppaaskekreee...

no itte ko oon mage nii annoi yhelle tosi hyvälle kamulleni jotai rune kivia jotai yhteensa 3000. ko sil oli magic 3 ja aiko kehittaa sita.

• noobikoira1

7gp yhelle joka ruinas multa rahaa

• newbie ile

No annoin kamulleni rune legit ku oli paljo massii enkä pystyny viel käyttää niitä...(nyt pystyn ja on runes 50 levune ukko nimi on newbie ile)

• Meikä

Useempiakin lahjotuksia, mut 100k extraa tais olla suurin...

• kdude

Black t platebody, 10k ja black g legsit yhelle mun luokkalaiselle

• !!!!!!!!!=(

=(=( otsikko=(

• improved

jotaki 30k

• Pertsa

Meikän suurin lahjoitus taitaa olla 90 teräsnaulaa ja muutama kakku päälle, kun autoin yhtä sälliä Dragon Slayerin tekemisessä.

Itse olen saanut lahjoituksena Rune Platebodyn, Rune Platelegsit, Rune Full Helmetin ja 100 tonnia tyffeä (joista törsäsin suurimman osan Amulet of Gloryyn). Kaikki yhdeltä hollantilaistyypiltä.
      Sinällään mielenkiintoinen tapaus, koska satuimme yht'aikaa Dwarven Minesiin kaivamaan kultaa, ja riitahan siitä tuli, koska tarvitsin kultaa Crafting levelin nostamiseen. Kohta kuitenkin jauhettiin puutaheinää ym. scheissea ja hän kysäisi tarvitsisinko jotain, rahaa tai esineitä, koska hänellä kuulemma oli paljon hilloa. Siinä mumisin jotain, että Rune Plateen voisin tarvita vähän rahnaa (köyhä kun olin)... No, ei mennyt pitkään kun sälli tulee tradettamaan runekamojen kanssa. Siinä vaiheessa meinasi ilopissa ruilahtaa pitkin lahkeita. Annoin sille vähän vastinettakin, Rune Chainbodyn, 50 Lawia, 50 Deathia ja pari leikkaamatonta timanttia.

Että semmoista. Näköjään vahvassa humalatilassakin voi tehdä uusia tuttavuuksia. ;)

• nro

jaa et semmosta...noi hollantilaiset on tosi kivoja tyyppejä runessa..mulle suurin lahjotus on hmm? en tiiä kun mun kamut on niin köyhiä etten saa ikinä mitään..itte lahjotin yhelle 18 lvliselle nubille rune macen ja rune squun koska se sano mua pihtariks ja sanoin et turpa kii noobi ja ota nää! lol oli kyl hiljaa sen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe