elikkäs kertokaa mikä on suurin lahjoituksenne jollekkin aloittelijalle tai kamulle? mulla on rune full helm kamulle ilmatteeks tietenkin. eihän se muuten ois lahjoitus...
mikä on suurin
17
922
Vastaukset
- kyllä lähtee
0gp
- Kimmo333
Saatta olla jotain 60k lol
- Mattimeikäläinenn
Rune (T) Fullit veljelleni.
- dsds
Mattimeikäläinenn kirjoitti:
Rune (T) Fullit veljelleni.
Saradomin Fullit koko meidän luokalle. Ja 10 miljoonaa vielä jokaiselle.
- thanhvan86
dsds kirjoitti:
Tosielämän kaverille Rune trimmed setti ja 400K joka eivät sano "anna kamaa"
- newbie ile
dsds kirjoitti:
Aijaa ootte aika rune hullui koko luokka jopa tytötkin kauas oot runessa per päivä??? varmaa ootte koko luokka samaa aikaa about 5h??
- mimosaa93
Annoin kaverilleni 40k, vaikka säästin rahaa.
- yufy0
1000 essuu
- eeeeeeeenppppppppaaskekreee...
no itte ko oon mage nii annoi yhelle tosi hyvälle kamulleni jotai rune kivia jotai yhteensa 3000. ko sil oli magic 3 ja aiko kehittaa sita.
- noobikoira1
7gp yhelle joka ruinas multa rahaa
- newbie ile
No annoin kamulleni rune legit ku oli paljo massii enkä pystyny viel käyttää niitä...(nyt pystyn ja on runes 50 levune ukko nimi on newbie ile)
- Meikä
Useempiakin lahjotuksia, mut 100k extraa tais olla suurin...
- kdude
Black t platebody, 10k ja black g legsit yhelle mun luokkalaiselle
- !!!!!!!!!=(
=(=( otsikko=(
- improved
jotaki 30k
- Pertsa
Meikän suurin lahjoitus taitaa olla 90 teräsnaulaa ja muutama kakku päälle, kun autoin yhtä sälliä Dragon Slayerin tekemisessä.
Itse olen saanut lahjoituksena Rune Platebodyn, Rune Platelegsit, Rune Full Helmetin ja 100 tonnia tyffeä (joista törsäsin suurimman osan Amulet of Gloryyn). Kaikki yhdeltä hollantilaistyypiltä.
Sinällään mielenkiintoinen tapaus, koska satuimme yht'aikaa Dwarven Minesiin kaivamaan kultaa, ja riitahan siitä tuli, koska tarvitsin kultaa Crafting levelin nostamiseen. Kohta kuitenkin jauhettiin puutaheinää ym. scheissea ja hän kysäisi tarvitsisinko jotain, rahaa tai esineitä, koska hänellä kuulemma oli paljon hilloa. Siinä mumisin jotain, että Rune Plateen voisin tarvita vähän rahnaa (köyhä kun olin)... No, ei mennyt pitkään kun sälli tulee tradettamaan runekamojen kanssa. Siinä vaiheessa meinasi ilopissa ruilahtaa pitkin lahkeita. Annoin sille vähän vastinettakin, Rune Chainbodyn, 50 Lawia, 50 Deathia ja pari leikkaamatonta timanttia.
Että semmoista. Näköjään vahvassa humalatilassakin voi tehdä uusia tuttavuuksia. ;)- nro
jaa et semmosta...noi hollantilaiset on tosi kivoja tyyppejä runessa..mulle suurin lahjotus on hmm? en tiiä kun mun kamut on niin köyhiä etten saa ikinä mitään..itte lahjotin yhelle 18 lvliselle nubille rune macen ja rune squun koska se sano mua pihtariks ja sanoin et turpa kii noobi ja ota nää! lol oli kyl hiljaa sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514