Noniin...
Pitkään olen vikissyt siitä, ettei minulla ole tyttöystävää eikä kukaan ole kiinnostunut minusta.
Nytpä on. Ja nyt vasta huomaan, miten itsekäs ja pinnallinen olen.
Olen kuullut useilta, että tämä tyttö on minusta kiinnostunut ja hän antaa siitä selviä merkkejä. Ongelmana on, että hän näyttää aivan porsaalta. Muutenkin on lihavahko. Kait hän on todella fiksu jne, mutta hänen ulkonäkönsä kuvottaa minua.
Sitä kait saa mitä tilaa. Nytpä joku on kiinnostunut minusta, mutta enemmän se vituttaa, kun se on joku possun näkönen, jonka kanssa ei voisi nähdä tulevaisuutta. Taidan tietää, miltä tytöistä on tuntunut, kun minä olen ollut heistä kiinnostunut.
Noniin...
7
441
Vastaukset
- betty
tuohan se on kaikkein pahinta. aika tuttua :P
siinä sen huomaa miten pinnallinen ite on vaikkei haluiskaan välttämättä myöntää.
mutta mitenkä vois itekkään kellekään muulle kelvata jos kukaan ei kelpaa itselle... tätä on koitettu miettiä mut ei siihen oo löytyny vielä vastausta :P - on melkein
sama tilanne. yhteen aikaan valitin etten saa ketään tyttöä, sitten koulun kaunein ihanin söpöin kiltein tyttö oli ihastunu muhun. en silloin vielä tajunnu sitä, mutta sillonkun tajusin oli jo liian myöhästä.petin sen tytön luottamuksen josta oikeesti välitin. eli en saanu sitä itelleni, paitsi kaverina koska tein sille tyhmästi. nyt hänellä on jo poikaystävä, mutta olen silti kaveri hänen kanssaan.
sitten, ajattelin taas etten enää koskaan saa ketään, koska oon kai ihan kauhee tytöille.
se, mikä on samaa. yks kauniisti sanottuna "ei niin kaunis" tyttö on ihastunu muhun. oon varma siitä. se yritti iskeekin mua, kahdesti :D
torjuin sen aika töykeesti, koska hämmennnyin että joku oli (taas) ihastunu muhun. harmi, ettei tunteet ollu molemminpuoleisia.
etten vaikuttaisi kovin pinnalliselta, ulkonäöllä ei ole paljoa väliä, jos vain kehtaa kulkea sen kanssa kaupungilla käsikädessä tai viedä "näytille" porukoille.- tuohtunut
"etten vaikuttaisi kovin pinnalliselta, ulkonäöllä ei ole paljoa väliä, jos vain kehtaa kulkea sen kanssa kaupungilla käsikädessä tai viedä "näytille" porukoille. "
onpa sullakin hyvät arvot elämässäs! hankkikaa ite ensin kunnon pärstä ennen kuin alatte muita solvaamaan!
Ainiin, mutta tehän olittekin varmaan 13-vuotiaita teinipoikia.. - dyydsoni
tuohtunut kirjoitti:
"etten vaikuttaisi kovin pinnalliselta, ulkonäöllä ei ole paljoa väliä, jos vain kehtaa kulkea sen kanssa kaupungilla käsikädessä tai viedä "näytille" porukoille. "
onpa sullakin hyvät arvot elämässäs! hankkikaa ite ensin kunnon pärstä ennen kuin alatte muita solvaamaan!
Ainiin, mutta tehän olittekin varmaan 13-vuotiaita teinipoikia..Itse asiassa oon 17. Ja myönnän olevani pinnallinen. Häpeän sitä.
Ja mitä sitten pitäisi tehdä? Olla sellaisen kanssa, josta ei todellakaan pidä, jota ei pysty katsomaan, koska partneri näyttää aivan liian hirveältä? Pitäisikö omasta elämästä tehdä helvettiä ihan vain sen takia, että joku on ihastunut.
ei. ei todellakaan. Ja varmasti tekisit samoin.
ellet sitte ITSE ole ruma ihminen, joka ei saa vastarakkautta. Olen pahoillani jos asia on näin. - Faici
dyydsoni kirjoitti:
Itse asiassa oon 17. Ja myönnän olevani pinnallinen. Häpeän sitä.
Ja mitä sitten pitäisi tehdä? Olla sellaisen kanssa, josta ei todellakaan pidä, jota ei pysty katsomaan, koska partneri näyttää aivan liian hirveältä? Pitäisikö omasta elämästä tehdä helvettiä ihan vain sen takia, että joku on ihastunut.
ei. ei todellakaan. Ja varmasti tekisit samoin.
ellet sitte ITSE ole ruma ihminen, joka ei saa vastarakkautta. Olen pahoillani jos asia on näin.Ei toi oo mitenkään hirveän pinnallista,koska kyllä toisessa pitää olla jotain mikä viehättää!Eihän se suhde muuten toimi.Se on pinnallista jos haluaa täydellisen mallin eikä hyväksy vikoja,joita meitä kaikissa kuitenkin on.
- tuohtunut
Faici kirjoitti:
Ei toi oo mitenkään hirveän pinnallista,koska kyllä toisessa pitää olla jotain mikä viehättää!Eihän se suhde muuten toimi.Se on pinnallista jos haluaa täydellisen mallin eikä hyväksy vikoja,joita meitä kaikissa kuitenkin on.
Enpä mielestäni ole erityisen ruma. :)
Toi kuulostaa vaan typerältä.
mutta mikäs siinä jos haluaa olla typerä.^^ - dyydsoni
tuohtunut kirjoitti:
Enpä mielestäni ole erityisen ruma. :)
Toi kuulostaa vaan typerältä.
mutta mikäs siinä jos haluaa olla typerä.^^Typerältä? Lue oma viestis ja yritä uudelleen. :)
Mitä sä ees ajat takaa kirjottamalla IDIOOTIT!!1!!1111!!11 ja sitte tilität?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593