Jonkin aikaa sitten seurustelin erään upean tytön kanssa, joka oli ja on edelleen samassa koulussa kanssani.
Meillä oli lämmin suhde jne. Mutta koulu vei kaiken aikani, enkä tietyistä syistä päässyt hänen kanssaan kertaakaan viikonloppuina ulos. Vituttaa vieläkin tämä... juuri ne muutamat viikonloput, kun olin kiinni koulussa, tuli tämä upea naisenalku vastaan.
Tämän lisäksi taisin antaa omaa tyhmyyttäni sellaisen kuvan, että vain leikin hänen tunteillaan. En edes itse huomannut tätä. Kuinka mukavaa.
Kuitenkin... tunnelma koulussa oli tästä lähtien erittäin vaivaantunut. Idioottina en tajunnut hänen olleen se, jota sattui henkisesti. Olin vain kyrpiintynyt hänelle. Vaihdamme pikaisia katseita käytävillä... tai hän katsoo minua nopeasti ja kääntää katseensa nopeasti pois. Minä tein samoin. Nykyään pidän katseeni maassa ja katson vain hänen loittonevaa selkäänsä. Säälittävää, vai mitä? :)
Onneksi hänellä on uusi poikaystävä. Heillä menee näköjään hyvin. Kyllähän se vähän kirpaisee nähdä heidät yhdessä, mutta sitten taas tunnen enemmän iloa. Niin upea tyttö ANSAITSEE kunnon poikaystävän - sellaisen kun hänellä on nyt.
Lähden koulusta kohta lukulomalle. Eli en arvatenkaan näe häntä paljoa/enää koskaan.
Se, mitä haluan sanoa on: Älkää missään tapauksessa antako _MINKÄÄN_ (koulun, kodin, harrastusten...) mennä upean suhteen edelle. Minä tein näin, ja kuljen kait usean vuoden haikaillen. Saan syyttää itseäni. Älkää kukaan teistä tehkö tätä virhettä.
Tositarina + opetus.
3
479
Vastaukset
- NoFace
kun on vielä nuori, niin koulunkäynti on tärkeää. ei sitä pidä jättää minkään suhteen vuoksi, sillä jos opiskelet nyt hyvin siitä on todennäköisesti hyötyä loppuelämäksesi. jos nyt alat seurustelemaan, eroat todennäköisesti jossain vaiheessa ja sitten vituttaa kahta kauheammin kun jätit opiskelut sen takia.
koulun ei pidä antaa tulla suhteen tielle, se on totta! muttei myöskään suhteen koulun tielle. esim. mitä järkeä olisi lopettaa suhde, vaikka aikaa olisi vähän? olisiko sitä aikaa sitten muiden kanssa muka yhtään enemmän?
jossain vaiheessa ne koulutkin loppuu ja jos pidemmällä tähtäimellä seurustelee nii sen tajuaakin. aikaa meillä on, siitä ei ole pulaa. - melkein, melkein
Jep, ei pidä päästää mitä tahansa hyvän suhteen tielle. Ja metsään menee, jos muiden menojen vuoksi antaa ymmärtää olevansa suhteessa leikkimielellä. MUTTA. Se tärkeä mutta. Se oikea suhde osaa kyllä odotella lisäaikaa siihen asti, kunnes sitä on tarjolla. Ei suhde ole minuuttien, tuntien tai päivien määrästä kiinni, vaan siitä, miten ne käyttää.
Koulu pitää hoitaa, hyvistä harrastuksistakaan ei kannata ihastuksen huumassa luopua. Oikea suhde on se, jonka tunteet ovat niin syvät että sen haluaa ja saa mahdutettua arkeen luopumatta mistään muusta itselleen tärkeästä tai ratkaisevasta.
Tsemppiä sinulle... et ole vielä niin käpy että toivosta kannattaisi luopua, vaikka nyt pahalta tuntuukin! - Simppa56
Rehelistä naista Turusta jonka kanssa tulee toimeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478