Steamin peleissä voi soittaa minkä tahansa äänen muille pelaajille sen mikrofoni ominaisuuden kautta.
Olen kyllä saanut haluamani äänen kuulumaan pelissä mutta todella siis todella huono laatuisena.
Olen muuttanut äänen ohjeiden mukaisesti oikeaan muotoon ja oikean laatuiseksi.
Kaikki äänitiedostot ovat muuten alunperin olleet korkealaatuisia ääniä.
Olen jopa alentanut bassoja ja äänenvoimakkuutta.
Lisäksi olen kokeillut luoda uuden serverin ja laittaa konsoliin kaksi käskyä joiden olisi pitänyt parantaa äänenlaatua mutta eipä sekään auttanut.
Olen tehnyt kaikki samanlailla kuin lukuisissa ohjeissa (noh kahdessa on ollut) ja en silti saa sitä ääntä parempi laatuiseksi.
Moninpelissä joillain servereillä on ollut muita pelaajia jotka ovat soittaneet omia ääniään ja heillä sama musiikki joka on ollut minullakin on kuulostanut ihan hyvältä.
Minulla mikä tahansa ääni kuulostaa ihan kuin se kuuluisi hidastettuna...
En tiedä missä on vika, mutta toivon että joku täällä osaisi auttaa minua.
Huono äänenlaatu
Ongelma Nro.879
2
224
Vastaukset
- Ongelma Nro.879
Vika löytyi jo.
Oma moka tämäkin oli. - Pcmestari
Missä oli siis vika? itsellä sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662271Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221915Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2461440Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.371273Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531135Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201034Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231010En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 95917
- 22893