" taivalsin läpi

tuulen ja tuiskun nähdäkseni sun "....
aluksi varoituksia...jäätämis varoitus jään muodostus voimakasta...ääh näppis iski...
oupen ollaan..eikä pelätä...:)))

80

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haivena

hyytävää tuulta on niin että kustikin polki ketjunsa jäähän.. :o)) eipä kulje posti nyt..phöh.. *vetäsee jumpperia päällensä* Kuumaa kahviaaa ja het...sit kinkkusämpylä, siis jos se on tuoretta.. :o))

• hälle se " mopo "....
        jeps jumpperi onkin seksikäs naisilla..vaisin kun etupuolella...nooh..:))
        sämpylää tulee voilla vai margariinilla.....
        ais niin huomenta.....¤¤¤¤ kuurankukkia sulle ojennan....

• mopo
        hai kirjoitti:

hälle se " mopo "....
        jeps jumpperi onkin seksikäs naisilla..vaisin kun etupuolella...nooh..:))
        sämpylää tulee voilla vai margariinilla.....
        ais niin huomenta.....¤¤¤¤ kuurankukkia sulle ojennan....

ja sivuvaunulla..ihan varoiks :o)) ei muuten hullumpi ajatus ollenkaan..hmm.. Voilla tietenki sämpylä sipastaan eikä millään kissanrasvalla :o)) ja kiitos kukkasista..ikkunallahan ne säilyyki jonkin aikaa..*muiskaus* :o))

• mopo kirjoitti:

ja sivuvaunulla..ihan varoiks :o)) ei muuten hullumpi ajatus ollenkaan..hmm.. Voilla tietenki sämpylä sipastaan eikä millään kissanrasvalla :o)) ja kiitos kukkasista..ikkunallahan ne säilyyki jonkin aikaa..*muiskaus* :o))

ja katse taivaalle..pitäis näkyä ISS...avaruus asema..huommenakin...:))
        nyt pyörii se mainos teeveessä missä pyörä kahdella sivuvaunulla...koiralla oma ..:))

• avaruusasema
        hai kirjoitti:

ja katse taivaalle..pitäis näkyä ISS...avaruus asema..huommenakin...:))
        nyt pyörii se mainos teeveessä missä pyörä kahdella sivuvaunulla...koiralla oma ..:))

vaan siivousfirma..vai oliko..*nokka kohden taivasta* :o)) saman mainoksen olen muuten nähny lehdessäkin :o)) kyllä ne nyt kovin yrittää houkutella..*alko haaveileen taas* :o))

• avaruusasema kirjoitti:

vaan siivousfirma..vai oliko..*nokka kohden taivasta* :o)) saman mainoksen olen muuten nähny lehdessäkin :o)) kyllä ne nyt kovin yrittää houkutella..*alko haaveileen taas* :o))

sen sanoit..se siivoaa avaruuromuu..selvis tuokin...:))
        kerro mistä haaveilet..moottoripyörästäkö...

• yksinkertaisia
        hai kirjoitti:

sen sanoit..se siivoaa avaruuromuu..selvis tuokin...:))
        kerro mistä haaveilet..moottoripyörästäkö...

minä aattelen.. :o) olen ikuinen haaveilija ja romantikko..haaveilen kävelyistä kesäiltana rannalla tai kukkaniityillä..kaikkea tuollaista höpsöä.. :o)) niin ja siitä pyörästäkin..

• yksinkertaisia kirjoitti:

minä aattelen.. :o) olen ikuinen haaveilija ja romantikko..haaveilen kävelyistä kesäiltana rannalla tai kukkaniityillä..kaikkea tuollaista höpsöä.. :o)) niin ja siitä pyörästäkin..

ole..mullakin on tontilla niitty minkä pidän kunnossa...:) perhoset viimeisinä vuosina lisääntyneet paljon....ja rannalla kiva heitellä " vesileipiä ".....

• jännää
        hai kirjoitti:

ole..mullakin on tontilla niitty minkä pidän kunnossa...:) perhoset viimeisinä vuosina lisääntyneet paljon....ja rannalla kiva heitellä " vesileipiä ".....

kuinka pienistä asioista ihminen voi iloita? :o) niinkuin perhosten ihailusta..niitä leipiä en ole tullu heitelleeks aikoihin..edes ankoille :o)

• jännää kirjoitti:

kuinka pienistä asioista ihminen voi iloita? :o) niinkuin perhosten ihailusta..niitä leipiä en ole tullu heitelleeks aikoihin..edes ankoille :o)

ilon aiheet pieniä on...eikäs nyt mitään kaksimielistä...:))
        juuh kun vesileipiä innostuu heittelee tulee olkapää kipeeksi..harjoituksen puutetta vissiin..:))
        entä se sun yksi haave pyörä ?? minkälaisen haluaisit...

• ei muuta
        hai kirjoitti:

ilon aiheet pieniä on...eikäs nyt mitään kaksimielistä...:))
        juuh kun vesileipiä innostuu heittelee tulee olkapää kipeeksi..harjoituksen puutetta vissiin..:))
        entä se sun yksi haave pyörä ?? minkälaisen haluaisit...

heh.. :o) haavepyörä taitaa olla..hmm..sellainen customi..suht kevyt mutta tehokas..ei siis sellainen kuin minä eli painava ja tehoton..*kikattaa* kunnon matkapyörä siis..sillä ois hieno viipottaa pitkin suomea.. :o))

• ei muuta kirjoitti:

heh.. :o) haavepyörä taitaa olla..hmm..sellainen customi..suht kevyt mutta tehokas..ei siis sellainen kuin minä eli painava ja tehoton..*kikattaa* kunnon matkapyörä siis..sillä ois hieno viipottaa pitkin suomea.. :o))

tarkoin jos matkapyörää meinaat..yleensä customissa huono ajoasento..siis pitkiä matkoja ajatellen..vaikea muuttaa istuma asentoa..muuten kyllä veikeitä vehkeitä.....mä jos ostaisin niin sellaisen BMW tyylisen..ei kyykky vaan ns. normaalisti istuttavan..joo tehokas saisi olla mutta vaan sopivasti...perhana nyt mä asiaakin sulle juttelen vai ???....:)))

• aikaa on vielä
        hai kirjoitti:

tarkoin jos matkapyörää meinaat..yleensä customissa huono ajoasento..siis pitkiä matkoja ajatellen..vaikea muuttaa istuma asentoa..muuten kyllä veikeitä vehkeitä.....mä jos ostaisin niin sellaisen BMW tyylisen..ei kyykky vaan ns. normaalisti istuttavan..joo tehokas saisi olla mutta vaan sopivasti...perhana nyt mä asiaakin sulle juttelen vai ???....:)))

mutta customissa on pari hyvääkin puolta.. joo asiaa aloit jutteleen mut katoppa onko kusti saanu ketjunsa sulamaan..*röhähtää nauruun* siihen loppu asiallisuus.. :o)) no saat sinä asiaakin ihan jutella..en suutu :o)

• aikaa on vielä kirjoitti:

mutta customissa on pari hyvääkin puolta.. joo asiaa aloit jutteleen mut katoppa onko kusti saanu ketjunsa sulamaan..*röhähtää nauruun* siihen loppu asiallisuus.. :o)) no saat sinä asiaakin ihan jutella..en suutu :o)

plonti vitsi...:)))tukikselle näytin hää samaa mieltä...minkälainen kortti sulla...:)))
        kiitos mutta yritän pysyä " asiallisena "....
        olet kiva...hairuttaa sut...

• mikähän mulla..
        hai kirjoitti:

plonti vitsi...:)))tukikselle näytin hää samaa mieltä...minkälainen kortti sulla...:)))
        kiitos mutta yritän pysyä " asiallisena "....
        olet kiva...hairuttaa sut...

taitaa kuule olla ihan jokerikortti..sen kun vedän hihasta niin kaikki hoituu :o)) jokos muuten alkoi laulattamaan? eikö ollutkin hyvä biisi ja video? :o))) nyt on jatkettava duunia taas...kiitos kahvista sämpylöineen ja hyvää työpäivää sulle ja tukikselle :o) *halittaa*

• buteo

Aamuja vaan,meikäkin pitkästä aikaa oikein ajoissa liikkeellä.
      Kahvi ja lämmin ruisleipä maistuisi.
      Onkos nyt jo keskiviikko,ohhoh,tiistaita elelin herätessä...

• on heela daagen...:))huomenta..ruisleipää juu....mihin itseäsi liikutat...:))

• buteo
        hai kirjoitti:

on heela daagen...:))huomenta..ruisleipää juu....mihin itseäsi liikutat...:))

Noniin,rukiin voimalla taas jaksaa liikuttaa itteänsä puoleenpäivään saakka.
        Jaa että mihin liikutan,no,lenkille tietenkin.
        Sitten "pitäisi" imuroida ja silittää...
        Kiinnostus kyseisiä asioita kohtaan on matalahkoa tasoa.
        En tajua millään mistä niitä tolleroita ilmaantuu pyörimään huushollin nurkkiin,onko se jotain avaruuspölyä?

• buteo kirjoitti:

Noniin,rukiin voimalla taas jaksaa liikuttaa itteänsä puoleenpäivään saakka.
        Jaa että mihin liikutan,no,lenkille tietenkin.
        Sitten "pitäisi" imuroida ja silittää...
        Kiinnostus kyseisiä asioita kohtaan on matalahkoa tasoa.
        En tajua millään mistä niitä tolleroita ilmaantuu pyörimään huushollin nurkkiin,onko se jotain avaruuspölyä?

valtaavat maapallon salakavalasti...pölyenit...jostain galaksin perukoilta....vastaan pitää taistella..nooh turhaa toki mutta ihmisyyden nimissä pitää..oletko huomannut " ne " toiset..yleensä esiintyvät lasipinnoilla..muistuttavat sormen nenän jälkiä..ne myös sieltä kaukaa...
        emme luovuta viellä..taistellaan....

• buteo
        hai kirjoitti:

valtaavat maapallon salakavalasti...pölyenit...jostain galaksin perukoilta....vastaan pitää taistella..nooh turhaa toki mutta ihmisyyden nimissä pitää..oletko huomannut " ne " toiset..yleensä esiintyvät lasipinnoilla..muistuttavat sormen nenän jälkiä..ne myös sieltä kaukaa...
        emme luovuta viellä..taistellaan....

Joo,olen vakaasti sitä mieltä että avaruuden mystisten olioiden syytä kaikki.
        Ennen en uskonut esim. ufoihin mutta pitkällisten pohdintojen jälkeen tulin johtopäätökseen että niitä on pakko olla.
        Todisteina tämän talouden likaiset ja tuhruiset vessat.
        Jos pesen ne aamulla,ovat iltapäivään mennessä "käytetyn näköiset." Silti KUKAAN perheenjäsenistä ei ole käynyt vessassa! Omien sanojensa mukaan.
        Ja koska eivät missään nimessä valehtele moista asiaa niin ainut mahdollisuus on humanoidit.
        Mitenkä niihin saisi yhteyden?
        Käskisin käydä välillä naapurin puolella,pakkoko niiden meillä on ravata.

• buteo kirjoitti:

Joo,olen vakaasti sitä mieltä että avaruuden mystisten olioiden syytä kaikki.
        Ennen en uskonut esim. ufoihin mutta pitkällisten pohdintojen jälkeen tulin johtopäätökseen että niitä on pakko olla.
        Todisteina tämän talouden likaiset ja tuhruiset vessat.
        Jos pesen ne aamulla,ovat iltapäivään mennessä "käytetyn näköiset." Silti KUKAAN perheenjäsenistä ei ole käynyt vessassa! Omien sanojensa mukaan.
        Ja koska eivät missään nimessä valehtele moista asiaa niin ainut mahdollisuus on humanoidit.
        Mitenkä niihin saisi yhteyden?
        Käskisin käydä välillä naapurin puolella,pakkoko niiden meillä on ravata.

vessa varmaan niiden.....yhteyspiste..kloriitti auttaa ainakin ilman alaan tuoksullaan...
        voin kyllä vakuuttaa kyllä ne naapurinkin...jos miespuolisia siellä..on se pirun pieni reikä siinä pytyssä...:)))

• meriv

soi...seiso väkevästi sänkys vieressä..

Hyvää Huomenta *hymyilee*

Oudosti sanottu..seistä väkevästi. Kovin vaikuttaa sotilaalliselta.

Lainan päivä..*miettii* onneksi olkoon vain kaikille, joilla laina on..

Juu niin ja perjantaina alkaa sitten kisat..Suomi siellä hiihtää itseään maailmanreunalta alas..

Yhdistetystä saadaan mitali ja voipi olla, että mäestä tulee myös..vaan siellä on paineet kovat..

Ai niin..jos nyt mukillinen teetä ja voileipä juustolla kiitos.

Saatan olla kantaaottavalla tuulella, mutta uskoakseni vain hetken.

• uni kait totta....väkevästi pystyssä....)))
        kuumetta viellä sulla ??

tulee niitä mitskuja kumparelaskusta ja luistelusta....minäkin tänään otan..kahvii...ja viellä olis aski tupakkaakin...

• meriv
        hai kirjoitti:

uni kait totta....väkevästi pystyssä....)))
        kuumetta viellä sulla ??

tulee niitä mitskuja kumparelaskusta ja luistelusta....minäkin tänään otan..kahvii...ja viellä olis aski tupakkaakin...

sen unhotinkin..kuinka saatoinkaan.
        Luisteluun en oikein usko..vaan saattaa yllättää.

Lämpöä on..en kutsuisi enää kuumeeksi..kotona kuitenkin tämän päivän.

Ai, mutta riippuu siitä millaista kuumetta tarkoitat??

Herätessäni ihmettelin, että mistä ihmeestä loppujenlopuksi unet saavat aiheensa.

Viime yön seisoin teidän kanssanne kentän laidalla umpihangessa tikkusuorana, mitään tekemättä tai sanomatta.

Seistiin vain..kuin tinasotilaat..

Eli..jos nyt väsyttää niin ei mikään ihme..

• meriv kirjoitti:

sen unhotinkin..kuinka saatoinkaan.
        Luisteluun en oikein usko..vaan saattaa yllättää.

Lämpöä on..en kutsuisi enää kuumeeksi..kotona kuitenkin tämän päivän.

Ai, mutta riippuu siitä millaista kuumetta tarkoitat??

Herätessäni ihmettelin, että mistä ihmeestä loppujenlopuksi unet saavat aiheensa.

Viime yön seisoin teidän kanssanne kentän laidalla umpihangessa tikkusuorana, mitään tekemättä tai sanomatta.

Seistiin vain..kuin tinasotilaat..

Eli..jos nyt väsyttää niin ei mikään ihme..

hassuja näkee..yöllä...oltaisko oltu linnunpelättimiä...ilmanko mulla jalat aamulla väsyneet...hei en minä siinä voinut olla..." sanomatta " ?...:)))

• meriv
        hai kirjoitti:

hassuja näkee..yöllä...oltaisko oltu linnunpelättimiä...ilmanko mulla jalat aamulla väsyneet...hei en minä siinä voinut olla..." sanomatta " ?...:)))

ja tukis ja tuffe..muista en osaa sanoa, mutta koko ajan tuli lisää porukkaa..seistiin ihan takuulla ainakin väkevästi..tosin hangessa.

Aamusella oli varpaat ihan jäässä.

On muuten ihan eri asia olla hereillä tähän aikaan, kun ei enää ole pimeää.

Kohta on kevät..*hymyilee*

Taidanpas hilpasta aamun ensimmäiselle..

• meriv kirjoitti:

ja tukis ja tuffe..muista en osaa sanoa, mutta koko ajan tuli lisää porukkaa..seistiin ihan takuulla ainakin väkevästi..tosin hangessa.

Aamusella oli varpaat ihan jäässä.

On muuten ihan eri asia olla hereillä tähän aikaan, kun ei enää ole pimeää.

Kohta on kevät..*hymyilee*

Taidanpas hilpasta aamun ensimmäiselle..

oluelle....
        osta hyvä hevonen hankeen kun vie sinne jää...:)) hups nyt kaikki tietää että teen elukka pisnestä..
        kyllä sitä viellä saa odottaa..kevättä...

• meriv
        hai kirjoitti:

oluelle....
        osta hyvä hevonen hankeen kun vie sinne jää...:)) hups nyt kaikki tietää että teen elukka pisnestä..
        kyllä sitä viellä saa odottaa..kevättä...

sitä vielä oluselle..kapakatkin vielä kiinni.

Kylläpäs haukotuttaa ja pää on ihan tyhjä..ellei hiuksia lasketa pään täytteeksi.

Ai niin muuten..*hymyilee* Perjantaina sain kuvia siitä tulevasta..näkyi suu, nenä, silmät ja kaikki..siellä se vain köllötteli..

Ei nyt kuitenkaan ihan kaikki näkynytkään..sukupuoli onneksi vielä salaisuus.

• meriv kirjoitti:

sitä vielä oluselle..kapakatkin vielä kiinni.

Kylläpäs haukotuttaa ja pää on ihan tyhjä..ellei hiuksia lasketa pään täytteeksi.

Ai niin muuten..*hymyilee* Perjantaina sain kuvia siitä tulevasta..näkyi suu, nenä, silmät ja kaikki..siellä se vain köllötteli..

Ei nyt kuitenkaan ihan kaikki näkynytkään..sukupuoli onneksi vielä salaisuus.

säilyä..mä sitä mieltä...
        hei onhan tää meitin baari auki höh...:))
        lasketaan...:)) ja pipo....lippistä ei lasketa...

• meriv
        hai kirjoitti:

säilyä..mä sitä mieltä...
        hei onhan tää meitin baari auki höh...:))
        lasketaan...:)) ja pipo....lippistä ei lasketa...

tämä..onneksi.

Taidan silti ottaa vain teetä edelleen..ei oikein taida olunen vielä maistua.

Miksiköhän olut on nykyään sellainenkin peikko..kyseessä kuitenkin ikivanha juoma..juotu jo 4000 vuotta ekr..eli ei ole kysymys mistään nykyajan hömpötyksestä.

Meillä se nyt vain sattuu kuulumaan kiistanalaisiin juomiin..eli väännetään kättä siitä saako sitä myydä elintarvikekaupoissa vai ei..saako sitä juoda joka päivä vai ei.

Ennen olut kylläkin taisi olla Suomessa vain eräänlainen suurten juhlien ja varakkaimpien juoma..tavalliset talliaiset joivat kotikaljaa.

No juu..mitä nyt pontikkaa hörppäsivät palanpainikkeeksi välillä.

Vaan, jospa minä taas mukillisen teetä vain kuitenkin

• meriv kirjoitti:

tämä..onneksi.

Taidan silti ottaa vain teetä edelleen..ei oikein taida olunen vielä maistua.

Miksiköhän olut on nykyään sellainenkin peikko..kyseessä kuitenkin ikivanha juoma..juotu jo 4000 vuotta ekr..eli ei ole kysymys mistään nykyajan hömpötyksestä.

Meillä se nyt vain sattuu kuulumaan kiistanalaisiin juomiin..eli väännetään kättä siitä saako sitä myydä elintarvikekaupoissa vai ei..saako sitä juoda joka päivä vai ei.

Ennen olut kylläkin taisi olla Suomessa vain eräänlainen suurten juhlien ja varakkaimpien juoma..tavalliset talliaiset joivat kotikaljaa.

No juu..mitä nyt pontikkaa hörppäsivät palanpainikkeeksi välillä.

Vaan, jospa minä taas mukillisen teetä vain kuitenkin

sotilaille palkaksi..muistaakseni 14 litraa päivässä..hä hää sodi siinä sit iltapäivällä...:))
        pontikka...lintu ??samaako lajia nostokurren kanssa...entäs se naitatti tai ryypätkääpä..nekin vissiin jalkasienen kanssa samaa....

• meriv
        hai kirjoitti:

sotilaille palkaksi..muistaakseni 14 litraa päivässä..hä hää sodi siinä sit iltapäivällä...:))
        pontikka...lintu ??samaako lajia nostokurren kanssa...entäs se naitatti tai ryypätkääpä..nekin vissiin jalkasienen kanssa samaa....

luonnonläheistä toimintaa se pontikka.

Sitä olen ihmetellytkin..se olutmäärä ja sotiminen..tosin suomalainen mies ainakin muuttuu tietyn alkohoilimäärän nautittuaan kylän komeimmaksi ja vahvimmaksi.

Ehkäpä juuri siksi se olut ennen taistelua..kännipäissään olivat niin itseään täynnä, että pois tieltä risut ja männynkävyt..

• meriv kirjoitti:

luonnonläheistä toimintaa se pontikka.

Sitä olen ihmetellytkin..se olutmäärä ja sotiminen..tosin suomalainen mies ainakin muuttuu tietyn alkohoilimäärän nautittuaan kylän komeimmaksi ja vahvimmaksi.

Ehkäpä juuri siksi se olut ennen taistelua..kännipäissään olivat niin itseään täynnä, että pois tieltä risut ja männynkävyt..

mies jurripäissään vastaa kymmentä naapureiden miestä..aattele ne lähitaistelut...amatsoonien kanssa...siinä kyllä aidatkin rytkyy...
        taidanki ryhtyä sotilaaksi..oisko musta siihen...

• meriv
        hai kirjoitti:

mies jurripäissään vastaa kymmentä naapureiden miestä..aattele ne lähitaistelut...amatsoonien kanssa...siinä kyllä aidatkin rytkyy...
        taidanki ryhtyä sotilaaksi..oisko musta siihen...

kuka nyt nyt amatsooneista puhui??!!

Eihän heitä taida paljoakaan sodissa olla.
        Kyllä lähitaistelut amatsonien kanssa on käytävä ihan toisilla tantereilla.

Vai sellainen fantasia sinulla *kikattaa*

En taida käydä edes harjoitusvastustajasta

• meriv kirjoitti:

kuka nyt nyt amatsooneista puhui??!!

Eihän heitä taida paljoakaan sodissa olla.
        Kyllä lähitaistelut amatsonien kanssa on käytävä ihan toisilla tantereilla.

Vai sellainen fantasia sinulla *kikattaa*

En taida käydä edes harjoitusvastustajasta

mullakin " haaveita " olla....:))..miten ois varjonyrkkeily...:))

• meriv
        hai kirjoitti:

mullakin " haaveita " olla....:))..miten ois varjonyrkkeily...:))

oudot haaveet..

Jahas..varjonyrkkeily..ilmakitarisointi..etkä sitten ala vääntämään tuosta kitarisoja.

Varjonyrkkeily voisi kylläkin olla ihan kannattava harrastus..ei kalliita välinehankintoja, ei takaisin pahasti mäjäyttävää harjoitusvas..en kyllä kirjoita tuota kokonaan..ei salimaksuja.

Ainoa haitta tai meriitti..ihan miten sen ottaa..on maine kylähulluna.

• meriv kirjoitti:

oudot haaveet..

Jahas..varjonyrkkeily..ilmakitarisointi..etkä sitten ala vääntämään tuosta kitarisoja.

Varjonyrkkeily voisi kylläkin olla ihan kannattava harrastus..ei kalliita välinehankintoja, ei takaisin pahasti mäjäyttävää harjoitusvas..en kyllä kirjoita tuota kokonaan..ei salimaksuja.

Ainoa haitta tai meriitti..ihan miten sen ottaa..on maine kylähulluna.

haitta..noo jo nyt mut kylillä kaikki tuntee...:)))
        naruhuppely ilman narua se vasta hauskaa..kokeile...:)) tai koripallon heitto ilman palloa ja koria..ostos

• oranssikisuli

Huuuuraaan tuuuleeen viestini jouttenet viiierä
      saaaaaa.....

No nyt Sie kurkkaa postilådaan och titta på,
      jag hinner skriva, miiiiiu,miu,miu

nenittääää, kaikilla kielillä.....

Siun oranssikisuli

• mennä siellä kylmä.....:))menen menen...

• AngorVat

matkoihini kävellyt ja melkein yhtä usein takaisin tullut..."

Tulitko murtajalla duuniin?

Miete (melkein ajankohtainen):
      "Kiinnijäämisriskiä dopingista voi välttää hiihtämällä hieman hiljempaa."

• no jos ferraria murtajaksi voi...niin tulin..:)))
        miete aikas tosi...:)))..sillä mäkin olen testit välttänyt...
        miten puikot voi..oletko lautaillut ?..:))

• meriv

auttaa myös, jos ei töpeksi Tikkurilan Essolla..
        Näissä olympialaisissa suomalaiset saaneet luvan hiihtää vain alamäkiä..saavat tasoitusta sillee.

Eikä sitten häviön kohdatessa tarvitse selitellä, että "kun tuli siinä ylämäessä niin hikiki.."

• AngorVat
        hai kirjoitti:

no jos ferraria murtajaksi voi...niin tulin..:)))
        miete aikas tosi...:)))..sillä mäkin olen testit välttänyt...
        miten puikot voi..oletko lautaillut ?..:))

on poissa - toistaiseksi - ei oo siis tarvinnut mopilla huitoa. Samoin lautailut odottavat nollakelejä :)

Tossa naapurissa oli kyllä puikkoja, mutta ne roikku vesijohdoista (kävi vanhanaikaisesti) - hih - se sulatteli niitä viiden autonsisälämmittemen kanssa ;) Voi olla että putket halkee kun ilmat lämpiää.... Sen tarttee toivoo lottovoittoo ennen sitä :)))

Mites sun pörräilyt :))

• AngorVat kirjoitti:

on poissa - toistaiseksi - ei oo siis tarvinnut mopilla huitoa. Samoin lautailut odottavat nollakelejä :)

Tossa naapurissa oli kyllä puikkoja, mutta ne roikku vesijohdoista (kävi vanhanaikaisesti) - hih - se sulatteli niitä viiden autonsisälämmittemen kanssa ;) Voi olla että putket halkee kun ilmat lämpiää.... Sen tarttee toivoo lottovoittoo ennen sitä :)))

Mites sun pörräilyt :))

hää sain näppiksen itse teosta kiinni..vai tollasia se sulle kirjoittelee...
        no oikeestaan mitään ihmeellistä..kokouksia johtokuntaa siivousta valokuvausta ym. ei sen kummempaa...

• AngorVat
        meriv kirjoitti:

auttaa myös, jos ei töpeksi Tikkurilan Essolla..
        Näissä olympialaisissa suomalaiset saaneet luvan hiihtää vain alamäkiä..saavat tasoitusta sillee.

Eikä sitten häviön kohdatessa tarvitse selitellä, että "kun tuli siinä ylämäessä niin hikiki.."

Parempi kun eivät huoltojoukot mee lähellekään mitään huoltamoo :)

Nykyään ei tartte olla myöskään niitä hvujen heittäjiä... :)

• meriv
        AngorVat kirjoitti:

Parempi kun eivät huoltojoukot mee lähellekään mitään huoltamoo :)

Nykyään ei tartte olla myöskään niitä hvujen heittäjiä... :)

kun huuteli, että "havuja keles" niin eipä tarkoittanutkaan, että laittakaa niitä lisää..vaan oli harmissaan siitä, kun havuja oli jokaikisen nyppylän kohdalla mennen tullen ja raapivat kaikki voiteet suksien pohjasta pois.

Mitäpäs jos laitetaan menemään edustushiihtäjille vanhat kynttilänjämät..niistä helppo hinkata luistoa, jos sattuu matkalla jumittamaan..

• AngorVat
        hai kirjoitti:

hää sain näppiksen itse teosta kiinni..vai tollasia se sulle kirjoittelee...
        no oikeestaan mitään ihmeellistä..kokouksia johtokuntaa siivousta valokuvausta ym. ei sen kummempaa...

toimitusjohtaja :))

Kun mää olin kakara ja koulussa kysyttiin iskän ammattia (oli toimitusjohtaja) niin en kehdannut sanoo kun mää luulin että toimitusjohtaja on semmonen kun joku lähetti, joka hoitelee oikeitten johtajien toimituksia ;))

Kohta alkaa talkoot(?) kun huomenna tulee putkimies ja tarttee kantaa saunapuut pihalle... eikös ookin jännää :)))

• AngorVat
        meriv kirjoitti:

kun huuteli, että "havuja keles" niin eipä tarkoittanutkaan, että laittakaa niitä lisää..vaan oli harmissaan siitä, kun havuja oli jokaikisen nyppylän kohdalla mennen tullen ja raapivat kaikki voiteet suksien pohjasta pois.

Mitäpäs jos laitetaan menemään edustushiihtäjille vanhat kynttilänjämät..niistä helppo hinkata luistoa, jos sattuu matkalla jumittamaan..

mitäs jos ei tunnusteta niitä (etenkin miehiä) ollenkaan edes meitin pojiksi ;) Menkööt sinne räpeltään sillai ei "kenenkään lipun alla" vähän niin ko mukavuuslippulaivat - hah

• AngorVat kirjoitti:

toimitusjohtaja :))

Kun mää olin kakara ja koulussa kysyttiin iskän ammattia (oli toimitusjohtaja) niin en kehdannut sanoo kun mää luulin että toimitusjohtaja on semmonen kun joku lähetti, joka hoitelee oikeitten johtajien toimituksia ;))

Kohta alkaa talkoot(?) kun huomenna tulee putkimies ja tarttee kantaa saunapuut pihalle... eikös ookin jännää :)))

aistivinani että sun elämässä kaikkee tapahtuu.......
        no sulle kerrron olen toimialanjohtaja....eli toimin...:))
        onko sulla talkoo porukka jo varattu..." nostaa käden "....

• meriv
        AngorVat kirjoitti:

mitäs jos ei tunnusteta niitä (etenkin miehiä) ollenkaan edes meitin pojiksi ;) Menkööt sinne räpeltään sillai ei "kenenkään lipun alla" vähän niin ko mukavuuslippulaivat - hah

on hyvä..niille vain vapaalippu ahteriin..*kikattaa* ja tuuppaus alamäkeen.

• Laahustava

Aloitetaan aamupäivä tiedonhaulla elikkäs mitä meinaa sanonta hyppy tuntemattomaan.Kuinkas sitä tuntemattoman ihmisen sisälle oikein hypätään.Olisiko se miehen kohdistaessa naiseen jonkin asteinen raiskaus?
      Otetaan yks iso tuoppi miettimiseen

• olen itse kokenut tuon hypyn..siis kokemuksen ääni nyt sanoo....se on sitä kun avioon mennään...yleensä se on miehen raiskaus..nooh ei kaikkia mutta hyvä veikko hukkaan menee yleensä...se hilpeä kalpea reilu dokaaja....:(

• Laahustava
        hai kirjoitti:

olen itse kokenut tuon hypyn..siis kokemuksen ääni nyt sanoo....se on sitä kun avioon mennään...yleensä se on miehen raiskaus..nooh ei kaikkia mutta hyvä veikko hukkaan menee yleensä...se hilpeä kalpea reilu dokaaja....:(

Menit tuntemattoman naisen kanssa avioon....olis varmaan kannattanut tutustua ensin siis ainakin päivä tai pari.

• Laahustava kirjoitti:

Menit tuntemattoman naisen kanssa avioon....olis varmaan kannattanut tutustua ensin siis ainakin päivä tai pari.

se hyppyyn valmistumisen aika ei ole määreellinen..vaikka kuinka harjoittelee....

• meriv

aika teidän kanssanne..eihän nyt kehenkään nyt niin vain voi, eikä edes saa hypeksiä.

Eiköhän se sanonta liene tullut näistä kallioilta loikkijoista..ennenvanhaan, kun ei voinut elämän lopettamisen kaipuussaan loikata auton alle..ihan vain niiden esiintymistiheyden vuoksi..oli hypittävä kallioilta, jyrkänteiltä sun muilta korkeilta paikoilta.

Osin ne ovat muodissa vieläkin..eli hyppy tuntemattomaan..ihan kirjaimellisesti..

Eli muistakaa nyt..ihmisiin ei hypitä..vieraissa kuulemma vain..

• tukihenkilö
        hai kirjoitti:

se hyppyyn valmistumisen aika ei ole määreellinen..vaikka kuinka harjoittelee....

käy,kun ponnistus ei osu kohdalleen

• tukihenkilö

Tulossa vanhaksi? Eilen paisto aurinko ja mä menin AUTOKAUPPAAN !!!

• tota siis kipeeksi sinä tuollut sitä sanotaan autokuumeeksi ei ***lukuumeeksi....tänäänkin paistaa...:))

• meriv

se vaan ole sen monopolikaupan vieressä??? Erehdyksessä menit..älä huolehdi..tähtää seuraavaksi vain tarkempaan.

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

se vaan ole sen monopolikaupan vieressä??? Erehdyksessä menit..älä huolehdi..tähtää seuraavaksi vain tarkempaan.

mulle mikään "monopoli" ole - osaan ittekkin sitä tehdä - mutten autoja

• oranssikisuli

No kuule sie et opi vähällä, hmmmmmm,

ja mää ruppeen oleen hilijakseen....

mää en puhu sulle ainaskaan kuukauteen....

heheheee.......

tv. ailahteleva oranssikisuliisi

• tuffe

päivän lurituksella, korva tarkkana kuuntelin radiota... kauheeta skeidaa ne sanat!

"come to me cause I'm dyyying...."
      "sail away with me....."
      Jopa Santana: "I could change my life to better suit your mood..."

soopaa... :)))

• tukihenkilö

Harrastukset meillä. Sillointällöin on tosiaankin pakko oikeen pysähtyä mitä niissä laulujen sanoissa oikeesti sanotaan ja yleensä täyttä skeidaa täynnä

• mielestä hyvä kitaristi...päivää ystäväni....
        joo ei mieltä ylentävät sanat....

• meriv

englanninkielellä vain hienommalta..eikös?

Kuinkas olisi kawaipunahele...e`kawai punahele

älä vain kysy mitä tarkoittaa, mutta kaunista on kuitenkin.

Voidaan laulaa vaikka..mulla on mopo, mulla on mopo..ja mummolllaa on pyärääää...

että sillee...

Hyvää aamupäivää "akka"

• tukihenkilö kirjoitti:

Harrastukset meillä. Sillointällöin on tosiaankin pakko oikeen pysähtyä mitä niissä laulujen sanoissa oikeesti sanotaan ja yleensä täyttä skeidaa täynnä

bisnes oivallus...perustetaan uusi verotoimisto ja myydään sit ajatukset valtiolle.....mulla olis jo nyt uusia " ajatuksia "..kehitelläänkö

• tukihenkilö
        hai kirjoitti:

bisnes oivallus...perustetaan uusi verotoimisto ja myydään sit ajatukset valtiolle.....mulla olis jo nyt uusia " ajatuksia "..kehitelläänkö

pakkaset ku hellittää. Mihin ihmeeseen mä sut nyt veisin jäähtymään? Pitäiskö soittaa valiolle ja kysyä jos niiden pakkasessa ois yks hain mentävä aukko vielä vapaana.

• tukihenkilö kirjoitti:

pakkaset ku hellittää. Mihin ihmeeseen mä sut nyt veisin jäähtymään? Pitäiskö soittaa valiolle ja kysyä jos niiden pakkasessa ois yks hain mentävä aukko vielä vapaana.

mihinkään jalostus tehtaalle vei...voin viellä jalostua ja sit mua ei mikään pitele..lue pyrkisin eduskuntaan...

• meriv
        hai kirjoitti:

mihinkään jalostus tehtaalle vei...voin viellä jalostua ja sit mua ei mikään pitele..lue pyrkisin eduskuntaan...

vain..molemmat teidät.
        Uutta piristettä siellä kaivataankin..ei olekkaan sieltä ketään ulos kannettu sitten Vennamon.

Sitä paitsi tarvitsemme sinne ihmisiä, jotka ajaa ihmisten asioita..eli vapaata chattäilyä.

Minä tarvitsisin sinne henkilön, joka alkaa ajamaan puuronkeittäjien ammattikunnan asiaa.

Tuntuu olevan kiven alla hyvät puuronkeittäjät.

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

englanninkielellä vain hienommalta..eikös?

Kuinkas olisi kawaipunahele...e`kawai punahele

älä vain kysy mitä tarkoittaa, mutta kaunista on kuitenkin.

Voidaan laulaa vaikka..mulla on mopo, mulla on mopo..ja mummolllaa on pyärääää...

että sillee...

Hyvää aamupäivää "akka"

eestiä (jota kaipaan niin .. keleesti) ja tarkoittaa "kaivan punahilkkaa" - menee vähän yli niinkuin toi niljakkaan verotoimistokin??

• meriv kirjoitti:

vain..molemmat teidät.
        Uutta piristettä siellä kaivataankin..ei olekkaan sieltä ketään ulos kannettu sitten Vennamon.

Sitä paitsi tarvitsemme sinne ihmisiä, jotka ajaa ihmisten asioita..eli vapaata chattäilyä.

Minä tarvitsisin sinne henkilön, joka alkaa ajamaan puuronkeittäjien ammattikunnan asiaa.

Tuntuu olevan kiven alla hyvät puuronkeittäjät.

yhdenasian mieheksi siellä..hei tarvitsen sit paljon avustajia siellä " viidakossa "...
        onkos siellä hyvä sauna..ja kuntosali...ja ilmaset puhelut...lounasetu ? pitkä kesäloma ainakin heillä..
        meri osaatko kirjoittaa..palkkaan sut sit puheiden kirjoittajaksi...kuukauspalkalla....:))

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

eestiä (jota kaipaan niin .. keleesti) ja tarkoittaa "kaivan punahilkkaa" - menee vähän yli niinkuin toi niljakkaan verotoimistokin??

onkin hawaijia..hah..ei edes eestiä lähellä.

Koetan kovasti opiskella hawaijin kieltä, jos vaikka joskus sinne hilpasen.

• meriv
        hai kirjoitti:

yhdenasian mieheksi siellä..hei tarvitsen sit paljon avustajia siellä " viidakossa "...
        onkos siellä hyvä sauna..ja kuntosali...ja ilmaset puhelut...lounasetu ? pitkä kesäloma ainakin heillä..
        meri osaatko kirjoittaa..palkkaan sut sit puheiden kirjoittajaksi...kuukauspalkalla....:))

nimenomaan puheiden kirjoittamisessa saattaisin olla aika hyvä.

Riippuu tietenkin pikkasen aiheesta..jos ydinvoimalan rakenteesta ja atomin nopeudesta verrattuna molekyylien rakenteelliseen nopeuteen (ei haisukaan voiko noin sanoa)..niin siitä aiheesta en tiedä hölkäsen pöläystä.

Vaan jos niistä näistä pitkä, polveilevan hengästyttävä ja yleisöä häkellyttävä mitäänsanomaton sanarykelmä..siinä olen hyvä.

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

onkin hawaijia..hah..ei edes eestiä lähellä.

Koetan kovasti opiskella hawaijin kieltä, jos vaikka joskus sinne hilpasen.

sinusta noin pikkutarkka on tullut? Molemmat meren takana - jos nyt toinen vähän isomman, so what?
        Nythän voidaankin matkia noita yksiä presidentintekijöitä. Alat meidän vaalipäälliköksi niihin eduskuntavaaleihin ja sit me luvataan maksaa sulle matka sinne havajille, niinku ne nyt on thaimaassa. Tunnetusti me poliitikot pidämme kaikki vaalien alla annetut lupaukset ;D

• meriv kirjoitti:

nimenomaan puheiden kirjoittamisessa saattaisin olla aika hyvä.

Riippuu tietenkin pikkasen aiheesta..jos ydinvoimalan rakenteesta ja atomin nopeudesta verrattuna molekyylien rakenteelliseen nopeuteen (ei haisukaan voiko noin sanoa)..niin siitä aiheesta en tiedä hölkäsen pöläystä.

Vaan jos niistä näistä pitkä, polveilevan hengästyttävä ja yleisöä häkellyttävä mitäänsanomaton sanarykelmä..siinä olen hyvä.

niitä..olen sinun muutaman jutun lukenut ja pitänyt niistä...:)) kuin sinustakin pidän...
        ...:))hyvä toi..sanon kun lähen että nyt tää haisukaan lähtee..:))))) vähän niin kuin tsingiskaan...vau mun idoli hää

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

sinusta noin pikkutarkka on tullut? Molemmat meren takana - jos nyt toinen vähän isomman, so what?
        Nythän voidaankin matkia noita yksiä presidentintekijöitä. Alat meidän vaalipäälliköksi niihin eduskuntavaaleihin ja sit me luvataan maksaa sulle matka sinne havajille, niinku ne nyt on thaimaassa. Tunnetusti me poliitikot pidämme kaikki vaalien alla annetut lupaukset ;D

lupaukset on kuin veteen piirretty viiva..nyt tässä ja kohta ei missään.

Ainahan minä olen ollut pikkutarkka..tai ainakin pikkuisen tarkka..olutlasiinkaan ei ikinä jää mitään.

Vaan..jos mansikkaista..siitä teen vaikka millaisen kampanjan.

Voiskohan Suomessa olla kaksi pressaa kerralla?

Sitten teillä voisi olla mahdollisuuksia.

Onko pakko mennä kauppaan? Tuotteko niitä ruuneperejä?

Pakko se vaan on mennä..vessapaperi ihan loppu.

• meriv
        hai kirjoitti:

niitä..olen sinun muutaman jutun lukenut ja pitänyt niistä...:)) kuin sinustakin pidän...
        ...:))hyvä toi..sanon kun lähen että nyt tää haisukaan lähtee..:))))) vähän niin kuin tsingiskaan...vau mun idoli hää

tuo haisukaan ei kuulostaa laisinkaan jylhältä..ei seksikkäältä.

Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.

Minä tykkään sinusta ja sinä minusta ja minä siksi pidän sinusta, kun sinäkin pidät minusta minkävuoksi minun on helppo olla sinuun tykästynyt sinun tykästäessäsi minua minun ollessani sinuun kiintynyt osoittaessasi kiintymystäsi minuun.

Ihan siis noin yksinkertaisesti sanottuna *hymyilee*

sinussa ystävä kohdallaan..vaan älä sitä haisukaania..

• meriv kirjoitti:

tuo haisukaan ei kuulostaa laisinkaan jylhältä..ei seksikkäältä.

Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.

Minä tykkään sinusta ja sinä minusta ja minä siksi pidän sinusta, kun sinäkin pidät minusta minkävuoksi minun on helppo olla sinuun tykästynyt sinun tykästäessäsi minua minun ollessani sinuun kiintynyt osoittaessasi kiintymystäsi minuun.

Ihan siis noin yksinkertaisesti sanottuna *hymyilee*

sinussa ystävä kohdallaan..vaan älä sitä haisukaania..

täytetty..siis puheen kirjoittajan...parempaa työnäytettä ei voisi antaa...:))
        tukiskaan ei ymmärtänyt mitään vaikka on maailmaa nähnyt ja kaiken kolunnut mies...

• meriv
        hai kirjoitti:

täytetty..siis puheen kirjoittajan...parempaa työnäytettä ei voisi antaa...:))
        tukiskaan ei ymmärtänyt mitään vaikka on maailmaa nähnyt ja kaiken kolunnut mies...

sanoin,että minulta se sujuu kyllä..*naureskelee*

Vielä, kun opit sen silmän vilkuttelun ja suupielen nykimisen..sitten alkaa olemaan homma kohdallaan.

Koko päivänkö Tukis joutuu olemaan töissä, kun harvakseltaan kirjoittaa??

On se elämä joskus julmaa..minä menen nyt siwaan ennenkuin se mamma tulee kotiin.

Koettakaahan pärjäillä ja laittakaa aamuksi puuro valmiiksi, että pääsen hyvillä mielin aamuvuoroon.

*ruttaa pressaehdokkaat ruttuun*

• oranssikisuli

Joka tietää mitä tarkoottaa:

Isch stomasch,,,,, tietää mihkä mieli...
      ettei sekoos kieäli...

ett laulava oranssikisuli.. olkii pitkä
      kuukausi, ootko kirijoottanu, en viitti
      muuten juost laatikolle?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe