Onko MJ ollu josku Suomessa?

Ninni

No se kysymys tuli jo tuossa otsikossa... Onko joku nähny sen livenä? Hihkaiskaa jos on... (=

34

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddad

on, ei

• ollut

... ja olen nähnyt. :)

• Lulluluu

-97 tais olla stadionilla. Olin siinä toisessa konsertissa.

• Minä puolestani olin ensimmäisellä keikalla, 24.8. -97. Elämäni upein kokemus! :)

• blind
        eras_mj-fani kirjoitti:

Minä puolestani olin ensimmäisellä keikalla, 24.8. -97. Elämäni upein kokemus! :)

Minä en ole konsertissa käynyt, mutta setäni on :) No sehän ei tähän mitenkään liity että se on ollut siellä..
        Mutta kuitenkin, mua niiiiin älyttömästi ottaa päähän se että olen näin nuori niin mulla ei ole ollut mahdollisuutta mennä MJn keikoille :/ Se olisi ollut 100% varmasti koko elämäni upein kokemus...Mutta pidän peukkuja pytyssä että vielä joskus saisin edes muuten vaan nähdä Michaelin livenä...

• blind
        blind kirjoitti:

Minä en ole konsertissa käynyt, mutta setäni on :) No sehän ei tähän mitenkään liity että se on ollut siellä..
        Mutta kuitenkin, mua niiiiin älyttömästi ottaa päähän se että olen näin nuori niin mulla ei ole ollut mahdollisuutta mennä MJn keikoille :/ Se olisi ollut 100% varmasti koko elämäni upein kokemus...Mutta pidän peukkuja pytyssä että vielä joskus saisin edes muuten vaan nähdä Michaelin livenä...

En siis pidä peukkuja pytyssä vaan pystyssä :DD

• moikeke
        blind kirjoitti:

En siis pidä peukkuja pytyssä vaan pystyssä :DD

mitä se laulo?

• Ninni
        moikeke kirjoitti:

mitä se laulo?

Eikö oo olemassa mitään mahollisuutta pyytää (pakottaa) se Suomeen uudestaan??? Harmittaa kun en ole koskaan ollut hänen konsertissa... );

• blind kirjoitti:

Kuinkas vanha sitten olet, jos saa udella..? Itse olin melkein 15 v. tuolla ikimuistoisella keikalla. Kolmen parhaan kaverini kanssa oltiin liikenteessä. Oli huvittavaa, kun bussimatkalla konserttiin menin vannottamaan että tämä tyttöhän ei sitten kilju kun MJ tulee lavalle. Vaan toisin kävi... :D

• asdaf
        Ninni kirjoitti:

Eikö oo olemassa mitään mahollisuutta pyytää (pakottaa) se Suomeen uudestaan??? Harmittaa kun en ole koskaan ollut hänen konsertissa... );

No tottakai on mahdollisuus pakottaa se Suomeen. Soita tai mailaa vaan sille ja pakota se tulemaan Suomeen keikalle. Ei se sen kummempaa ole.

• blind
        eras_mj-fani kirjoitti:

Kuinkas vanha sitten olet, jos saa udella..? Itse olin melkein 15 v. tuolla ikimuistoisella keikalla. Kolmen parhaan kaverini kanssa oltiin liikenteessä. Oli huvittavaa, kun bussimatkalla konserttiin menin vannottamaan että tämä tyttöhän ei sitten kilju kun MJ tulee lavalle. Vaan toisin kävi... :D

Mä olen NYT melkein 15 :/
        Eli olin silloin kuusi vuotias kun Michael oli Suomessa... :)

• Ninni
        asdaf kirjoitti:

No tottakai on mahdollisuus pakottaa se Suomeen. Soita tai mailaa vaan sille ja pakota se tulemaan Suomeen keikalle. Ei se sen kummempaa ole.

Ja en mitään muuta niin halua ku nähä ja jutella Michaelille... Oon ihan hulluna siihen! Mut mistä sais tietää sen puhelin-numeron? Tuski se missään niitä jakelee...

• manda
        Ninni kirjoitti:

Ja en mitään muuta niin halua ku nähä ja jutella Michaelille... Oon ihan hulluna siihen! Mut mistä sais tietää sen puhelin-numeron? Tuski se missään niitä jakelee...

Turha sitä mistään puhelinluettelosta on etsiä, ja tuskinpa tuosta vain soittamalla pääset juttelemaan Michaelille kuin olisit tuntenut hänet monia vuosia..
        Riittäneisikö englannin taitosikaan... :/

Mutta toivossa on hyvä elää. Turha SILTI soittaa johonkin numeropalveluun "Moi saisinxX Michael Jacksonin numban??" x)

• asdaf
        Ninni kirjoitti:

Onhan niitä esim. tekstivestillä tehtäviä numerokyselyjä olemassa vaikka kuinka paljon. Sieltä vaan kyselemään Michael Jacksonin numeroa niin kyllä se sieltä löytyy. Tuskin sillä mikään salainen numero on.

• Ninni
        asdaf kirjoitti:

Onhan niitä esim. tekstivestillä tehtäviä numerokyselyjä olemassa vaikka kuinka paljon. Sieltä vaan kyselemään Michael Jacksonin numeroa niin kyllä se sieltä löytyy. Tuskin sillä mikään salainen numero on.

Luulis että sillä sentään ois salainen numero, ku muutenhan sille soittelis fanit koko ajan... Mut oishan se kiva yrittää... (=

• dwdw
        Ninni kirjoitti:

Luulis että sillä sentään ois salainen numero, ku muutenhan sille soittelis fanit koko ajan... Mut oishan se kiva yrittää... (=

Kyselepä esim. vaikka Soneralta tai Elisalta miten saat selville Michael Jacksonin puhelinnumeron. Ei sillä mitään salaista numeroa ole, miksi olisi.

• Ninni
        dwdw kirjoitti:

Kyselepä esim. vaikka Soneralta tai Elisalta miten saat selville Michael Jacksonin puhelinnumeron. Ei sillä mitään salaista numeroa ole, miksi olisi.

VaikKa saisinkin sen numeron niin olisi se kai vähän noloa vain soittaa sille ja pyytää tänne Suomeen kylälemään... (x No jaa... voisihan se onnistuakin kun on Michael kyseessä... POPIN KUNINGAS!!!

• dwdw
        Ninni kirjoitti:

VaikKa saisinkin sen numeron niin olisi se kai vähän noloa vain soittaa sille ja pyytää tänne Suomeen kylälemään... (x No jaa... voisihan se onnistuakin kun on Michael kyseessä... POPIN KUNINGAS!!!

Miten niin noloa. Soita vaan. Viimeksi kun se oli Suomessa, niin se oli kaverini mökillä pari päivää tuolla Keski-Suomessa. Tykkäs kovasti mm. saunomisesta, mutta lämpötila ei saanut olla kovin korkea koska se pelkäsi naamansa sulamista.

• Ninni
        dwdw kirjoitti:

Miten niin noloa. Soita vaan. Viimeksi kun se oli Suomessa, niin se oli kaverini mökillä pari päivää tuolla Keski-Suomessa. Tykkäs kovasti mm. saunomisesta, mutta lämpötila ei saanut olla kovin korkea koska se pelkäsi naamansa sulamista.

Ja oon aika varma et sillä on salainen numero. Äh taidan tyytyä olemaan pelkkä fani joka ei yritä metsästää sen numeroa...

• dwdw
        Ninni kirjoitti:

Ja oon aika varma et sillä on salainen numero. Äh taidan tyytyä olemaan pelkkä fani joka ei yritä metsästää sen numeroa...

totta se kuitenkin on

• minkki
        Ninni kirjoitti:

..järkevä päätös ettet usko ensinnäkin tota kuka väitti Michaelin olleen kaverinsa mökillä, täyttä pilkkausta "pelkäsi naamansa sulavan".
        JA toiseksi Michaelilla ON salainen numero, et saletisti löydä sitä Elisan numeropalvelusta.

• dwdw
        minkki kirjoitti:

..järkevä päätös ettet usko ensinnäkin tota kuka väitti Michaelin olleen kaverinsa mökillä, täyttä pilkkausta "pelkäsi naamansa sulavan".
        JA toiseksi Michaelilla ON salainen numero, et saletisti löydä sitä Elisan numeropalvelusta.

...kuten jo mainitsin tuossa edellä, niin noin se asia vaan on. Mikään ei kuitenkaan pakota sinua uskomaan.

Niin ja puhelinnumerosta, se numero on "tavallaan" salainen. Mutta kyllä sen löytää kun osaa etsiä ja nähdä vaivaa. Löytyy jopa internetistä ja vieläpä aika helposti.

• Peikko-Tyttö

Juu onhan se ollu suomessa mut mä olin sillon jotain 4-5-vuotias ni en oikee voinu olla kattomassa... :D Mutta me otimme konsertin nauhalle ja video on vieläkin tallessa ja sitä tulee joskus kateltua.
      Olisi tosi ihanaa nähdä MJ livenä mutta olen vielä niin nuori ettei se varmaan mun osalta onnistu ainakaan vielä... :)

• Jiiri

Kuka sitä menis kattoo vaikka joskus tuliski.

• Ninni

Ja pyytäisin kaikki kaveritki ja leijuisin innosta jossain pilvissä...! (:

• Ninni
        Ninni kirjoitti:

Ja pyytäisin kaikki kaveritki ja leijuisin innosta jossain pilvissä...! (:

Muistatteko et mitä kappaleita se laulo sil keikal Suomessa ja kuin vanha se oli siilloin???

• minch
        Ninni kirjoitti:

Muistatteko et mitä kappaleita se laulo sil keikal Suomessa ja kuin vanha se oli siilloin???

Michael oli täällä vuonna '97, nyt on '06 ja hän täyttää tänä vuonan 48.

• Minä vaan..
        Ninni kirjoitti:

Se lauloi Suomessa You are not alone, Thriller, Billie Jean (muistaakseni), Scream. Smooth Chriminal, Sitten öö öö... Ei voi muistaa :P Pitää videolta joskus katsoa.

• Pööt
        Minä vaan.. kirjoitti:

Se lauloi Suomessa You are not alone, Thriller, Billie Jean (muistaakseni), Scream. Smooth Chriminal, Sitten öö öö... Ei voi muistaa :P Pitää videolta joskus katsoa.

Playbackinä lähes jatkuvasti tuli valitettavasti. Wannabe Startin' Something ja Jackson 5 medley kokonaan vain livenä. Sitten joissain biiseissä osa liveä, kuten billie jean ja beat it loppuosat.

• heaven11
        Ninni kirjoitti:

tässä on suomen keikan biisit:

Set List:

Scream
        They Don't Care About Us
        In The Closet
        Wanna Be Starting Somethin'
        Stranger In Moscow
        Smooth Criminal
        You Are Not Alone
        Billie Jean
        Thriller
        Beat It
        Dangerous
        Black Or White
        Earth Song
        Heal The World
        HIStory

Seuraavat biisit EI kuulunut suomen keikan settiin:
        1.The Way You make me feel ( prahasta 7.9.1996 - Gelsenkircheniin (saksaan ) 15.6.1997)

2. Off The Wall Medley ( prahasta 7.9.1996 - Amsterdamiin 15.6.1997 )

3. Come Together / D.S (Prahasta 7.9.1996 - Bruneihin 31.12.1996 )

4. Blood on the dancefloor ( Bremenistä 31.5.1997 - Osloon 19.8.1997 )

• faniiiiiiiiiiiiiiii

michael jackson täytti olympiastadionin kahtena iltana peräkkäin v.1997

• donkey

on mut v**** siitä ku se on ihan hirvee!!!!!!

• Ninni

Eikö se niin aina mee että se on joka haukkuu!!?

• michael jackson

Triller, trillers night...

ba ba ba ba babada ba, ba ba ba ba babada ba...

puuuuuuuuuuuusi puuuuuuuuuuuuusi kaikki!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe