Ollut ongelmia uusien radeon ajureiden kanssa.
Itse olen saanut aina asennettua 3d kiihdytyksen radeon 9800pro kortille suse10:sä. Nyt on ilmestynyt uudet 06 ajurit atin sivuille, nyt en saa asennettua, sitten kirveelläkään.
Kaikki tarpeelliset paketit on mielestäni asennettu. fglrxconfig, jolla ennen configuroitiin xorgin asetukset ei asennu järjestelmään, vaikka mitään virhe ilmoituksia ei ajurin asennuksessa tule.
Oisko kenelläkään niitä vanhoja atin ajureita.
Onko
3
242
Vastaukset
- Oikea ratkaisu
"Oisko kenelläkään niitä vanhoja atin ajureita."
Joitakin vanhoja ajureita löytyy ATI:n sivuilta:
https://support.ati.com/ics/support/KBList.asp?folderID=1514 - aaaaaaaaaaaah
en tiedä susesta sen enempiä, mutta katsoppa jos löytyy jakelullesi pakettia ati-xorg ja sitten vielä kernelin moduulit dkms-ati sekä dkms-drm. Niillä ratkesi oma ati pulmani, eikä tarvinnut alkaa rypeä tuon atin oman ajurin kanssa.
- Ati radeon omistaja
Mun mielestäni nämä linuxen vastaavat ajurit eivat ota käyttöön näytönohjaimien kaikkea tehoja käyttöön ja sen olen huomannut testataessa 3DMarkilla.
Linuxia ei ole tarkoitettu pelikayttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593