Tampereella tuumaset mutterit myy ......?
tuumakierteiset
3
1159
Vastaukset
- vaikka
autoliikkeistä. Täällä pikkukaupungissa ainaki Saabin liikkeessä löytyy.
- Superpoise
löytyy alan erikoisliikkeistä liikkeistä lähes kaikkia kokoja. "Pultti" löytynee Tampereeltakin.
Itse olen ostanut projektiini tuumamittaiset ruuvit paikallisista kiinnitystarvikeliikkeistä.
Kaikki on löytynyt tähän saakka paitsi matala urakanta jota ei ole edes millisenä. Mutta Biltema auttoi ja sieltä otin korvikkeeksi satsin joka sopii suojapeltien kiinnitykseen vaikka onkin millinen.- Amiz88
Moro, nuo tuumaiset pultit kiinostaa, saako viellä jostain, whitwort- kierteellä (kärkikulma 55 astetta) olevia pultteja viel jostain? Meillä koulussa heittivät pois, kirosin et harmi kun ei älynny ottaa! kas kun nykyiset UNC- UNF- ja UNS-pultit eivät käy, (mielestäni) koska kärkikulma on väärä (60 astetta) , eli sama kuin metrisissä pulteissa.. toinen on et tekis ite, mut maksaako se sen vaivan, ja et esim. sorvin kierreterässä on väärä kärkikulma (60 astetta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093