Olen menossa polvileikkaukseen, minulle sanottiin että kyynärsauvat täytyy ottaa lainaan omasta tk:sta ennen leikkausta. Kysynkin teiltä, että minkälaiset kyynärsauvat olisivat parhaat käyttää? Ja onko niitä saatavana erivärisenä?
Kyynärsauvat?
3
1189
Vastaukset
- jos kierukkaa
operoidaan niin et keppejä tartte,vaan heti vaan varaamaan jalkaa..
- milla
on toki monen värisiä ja kokoisia. lähinnä katot et oikeen mittaiset otat. siis sellaisen mis saat säädettyä ne itselle sopivaks ja sit katot et on jääpiikit.
- jalkapuoli
Kannattaa valita sellaiset sauvat missä on ergonomiset kädensijat.. ja muutenkin sellaiset, että ne tuntuu hyvältä käsissä. Ja varsinkin jos joudut kepeillä kävelemään kauemmin (itse olen mennyt kepeillä jo 4 kuukautta kohta).
Itselläni on myös varasauvat siltä varalta että noi hajoaa, muuten oisin ihan pulassa kun en pysty jalalleni yhtään astumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603