Saunalahden liittymän käyttäjät: Jos tilaatte viikonloppuedun, se on 12 kk määräaikainen sopimus. Ette voi vuoteen katkaista liittymäänne tilattuanne viikonloppuedun, joten olkaa tarkkoina! Se "12 kk määräaikainen sopimus" on esim. tv-mainoksessa pienellä präntätty johonkin nurkkaan, eikä sitä kukaan ehdi lukea.
Viikonloppuetu
10
1101
Vastaukset
- kiitos.
Minulle taas asia oli heti selvä, eikä määräaikaisuutta ole mielestäni mitenkään piiloteltu, ainakin netissä ja tv-spoteissa sanotaan selkeästi että "määräaikainen sopimus".
Korvat ja silmät hörölle, järkevät ihmiset tosin lukevat aina sopimusehdot tarkkaan ennenkuin pistävät nimeään alle mihinkään paperiin...- säästöneito
no täältä löytyy ainakin tyytyväinen määräaikaisen sopimuksen tehnyt! maaliskuun loppuun asti puhelut elisan kolumbuksen ja saunalahden liittymiin max 1€/päivä. yli 70% puheluistani menee noihin liittymiin.
säästöä tulee kymmnkunta euroa kuussa. vuodessa siis yli 100 egee. ihan mukava säästö.... - Tää on säästöä
säästöneito kirjoitti:
no täältä löytyy ainakin tyytyväinen määräaikaisen sopimuksen tehnyt! maaliskuun loppuun asti puhelut elisan kolumbuksen ja saunalahden liittymiin max 1€/päivä. yli 70% puheluistani menee noihin liittymiin.
säästöä tulee kymmnkunta euroa kuussa. vuodessa siis yli 100 egee. ihan mukava säästö....Sinä säästät sen, mitä minä maksan:)
Outoa vai mitä?
Minulla dna aarre ja puheluistani menee 99% muihin dna-liittymiin.
Viimeisin laskuni oli alle 11e , jossa puheluita hiukan yli 1500 minuuttia ja tekstareita olin naputellut reilut 130. Ilmaisia tekstareita jäi näpyttelemättä yli 1250kpl!!
Mun lapsillani, sisaruksillani, parhailla ystävilläni ja monella muullakin tutulla on danat, joten ainut järkevä liittymä minulle on aarre.
Ei se ratkaise paljonko säästää, vaan paljonko maksaa:)
Minun puhelut, tekstiviestit ja 2 meganen laajakaista skypeineen jne, maksivot yhteensä alle 45 e, siis koko informaatiomaksuni!!!! - sisäpiiri
Tää on säästöä kirjoitti:
Sinä säästät sen, mitä minä maksan:)
Outoa vai mitä?
Minulla dna aarre ja puheluistani menee 99% muihin dna-liittymiin.
Viimeisin laskuni oli alle 11e , jossa puheluita hiukan yli 1500 minuuttia ja tekstareita olin naputellut reilut 130. Ilmaisia tekstareita jäi näpyttelemättä yli 1250kpl!!
Mun lapsillani, sisaruksillani, parhailla ystävilläni ja monella muullakin tutulla on danat, joten ainut järkevä liittymä minulle on aarre.
Ei se ratkaise paljonko säästää, vaan paljonko maksaa:)
Minun puhelut, tekstiviestit ja 2 meganen laajakaista skypeineen jne, maksivot yhteensä alle 45 e, siis koko informaatiomaksuni!!!!tiedätkö, että me normaalit ihmiset soitetaan myös muiden operaattoreiden liittymiin ja lankanumeroihin. Jos itse joituisit soittamaan muualle, et pärjäisi aarteellas hinnoissa. Valitettavasti tuollaisella vapaa-ajan sisäpiiri leikki liittymällä ei puhuta todellisia puheluja.
- Mietitäänpäs
sisäpiiri kirjoitti:
tiedätkö, että me normaalit ihmiset soitetaan myös muiden operaattoreiden liittymiin ja lankanumeroihin. Jos itse joituisit soittamaan muualle, et pärjäisi aarteellas hinnoissa. Valitettavasti tuollaisella vapaa-ajan sisäpiiri leikki liittymällä ei puhuta todellisia puheluja.
Mietitäänpäs nyt oikein tarkkaan sanojasi.
Siis puhelut rakkaille lapsilleni, rakkaalleni,exälleni, sisaruksilleni ja ystävilleni eivät siis ole todellisia?
Onko vain viranomaisille ja virastoihin soitetut puhelut todellisia?
Tuleehan minullekkin noita muita ,kuin dna-soittoja, mutta hyvin vähän, kuukausittain joku 0-5euron verran. Mikäli joutuu jostain syystä soittamaan noihin uusiin maksullisiin 010-020 jne numeroihin, ei auta, mikä liittymä sinulla on, silloin ainakin hinnat muuttuu hyvin todellisiksi, jopa 40c/min hinnoiksi.
Tottakai, jos itselläni olisi tarve puhua tasaisesti kaikkiin, ottaisin dna:n onnin tai ilonan, mutta kun aarre nyt vain sopii minulle:) - Oikaisu
Mietitäänpäs kirjoitti:
Mietitäänpäs nyt oikein tarkkaan sanojasi.
Siis puhelut rakkaille lapsilleni, rakkaalleni,exälleni, sisaruksilleni ja ystävilleni eivät siis ole todellisia?
Onko vain viranomaisille ja virastoihin soitetut puhelut todellisia?
Tuleehan minullekkin noita muita ,kuin dna-soittoja, mutta hyvin vähän, kuukausittain joku 0-5euron verran. Mikäli joutuu jostain syystä soittamaan noihin uusiin maksullisiin 010-020 jne numeroihin, ei auta, mikä liittymä sinulla on, silloin ainakin hinnat muuttuu hyvin todellisiksi, jopa 40c/min hinnoiksi.
Tottakai, jos itselläni olisi tarve puhua tasaisesti kaikkiin, ottaisin dna:n onnin tai ilonan, mutta kun aarre nyt vain sopii minulle:)Maksa sä vain niitä DNA:n maksuja. Viisaammat pääsee halvemmalla. Saunalahti nyt vain on edullisin, laski millä matematiikalla tahansa. Paitsi nyt ne muutamat jotka soittavat vain DNA:n liittymiin, silloin luonnollisesti DNA on halvin. Mutta vain silloin.
Saunalahden vkl-etu on mainio, koskee maaliskuun loppuun joka päivää! - riittää
Oikaisu kirjoitti:
Maksa sä vain niitä DNA:n maksuja. Viisaammat pääsee halvemmalla. Saunalahti nyt vain on edullisin, laski millä matematiikalla tahansa. Paitsi nyt ne muutamat jotka soittavat vain DNA:n liittymiin, silloin luonnollisesti DNA on halvin. Mutta vain silloin.
Saunalahden vkl-etu on mainio, koskee maaliskuun loppuun joka päivää!jus noin, ja ottaa huomioon vielä hyvät datapaketti edut (valittavana kaksi),push to talk ja muut edut mitkä jokainen voi lukea saunalahden omilta sivuilta.
- ehkä viisain
Oikaisu kirjoitti:
Maksa sä vain niitä DNA:n maksuja. Viisaammat pääsee halvemmalla. Saunalahti nyt vain on edullisin, laski millä matematiikalla tahansa. Paitsi nyt ne muutamat jotka soittavat vain DNA:n liittymiin, silloin luonnollisesti DNA on halvin. Mutta vain silloin.
Saunalahden vkl-etu on mainio, koskee maaliskuun loppuun joka päivää!Sinäkö sitten olet viisas ja selviät alle 10,80e kuukaudessa kännylaskuistasi?
Kyllä minä pidän fiksuimpina niitä, jotka liputtaa kotimaisen puolesta ja saavat siinä sivussa tosi halvat puhelut.
Käytä sinä viikonloppuetusi tässä kuussa ja maksa 28e kk maksut, minä tyydyn omiin etuihini ja maksaan tuon reilun kympin:)
Yhtään soittoa en ole jättänyt soittamatta, enkä yhtään tekstaria laittamatta ja aina mut on kiinni saatu, ihan tuolla rahalla. Minä vähän luulen, että sinä niine etuinesi maksat minuun verrattuna puolen vuoden laskut kuussa!
- Snooze
määräaikaisuudessa on niin kauheaa? Pääasia ainakin minusta että liittymä on sopiva omiin tarkoituksiin.
- otinkin sen
joo ja hyvä juttu onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558