Miksi blondi

blondi-72hki

riisui itseään junassa? Pojat edessä huudahti:- taas se V...N tarkastaja tuli!

6

2728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otusolento

Sun vitsit on yhtä hyviä ja oivaltavia joka palstalla. Oikeita laatujuttuja. Voisit silti harkita kannattaako tänne kirjoitella.

• blondi-72hki

Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?

• otusolento
        blondi-72hki kirjoitti:

Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?

Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.

• blondi-72hki
        otusolento kirjoitti:

Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.

olet oikeassa mutta jatkot vaan sullekin ja voi hyvin;D

• ptmm

Lyhyessä virsi kaunis.

• blondi-72hki

puhut;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4516
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2069
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1455
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1448
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1422
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      254
      1219
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      191
      1148
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1102
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1027
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      61