Miksi blondi

blondi-72hki

riisui itseään junassa? Pojat edessä huudahti:- taas se V...N tarkastaja tuli!

6

2777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otusolento

Sun vitsit on yhtä hyviä ja oivaltavia joka palstalla. Oikeita laatujuttuja. Voisit silti harkita kannattaako tänne kirjoitella.

• blondi-72hki

Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?

• otusolento
        blondi-72hki kirjoitti:

Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?

Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.

• blondi-72hki
        otusolento kirjoitti:

Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.

olet oikeassa mutta jatkot vaan sullekin ja voi hyvin;D

• ptmm

Lyhyessä virsi kaunis.

• blondi-72hki

puhut;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe