riisui itseään junassa? Pojat edessä huudahti:- taas se V...N tarkastaja tuli!
Miksi blondi
6
2728
Vastaukset
- otusolento
Sun vitsit on yhtä hyviä ja oivaltavia joka palstalla. Oikeita laatujuttuja. Voisit silti harkita kannattaako tänne kirjoitella.
- blondi-72hki
Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?
- otusolento
blondi-72hki kirjoitti:
Siksihän juuri kirjoitankin kun mun jutut on niiiin hyviä;) JA runot sekä vitsit olen saanut joten mitä helvettin pahaa ne on sulle tehnyt??? Samanlaisia kaikki vitsit on täällä eli älä lue jos ottaa aivoon kun et itse osaa kirjoittaa kiitos;> Ei ole pakko lukea tiesitkö sitä ennen kun sen sulle kerroin? Tuskinpa! Mieti itse kannattaako kirjoittaa kun et itse oivalla mitään uutta vai kateusko vaivaa kun minä olen onnellinen ja iloinen ihminen ja sinä et?
Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.
- blondi-72hki
otusolento kirjoitti:
Olet sä sit särmikäs ihminen. Onnellisuus oikeen paistaa läpi tostakin vuodatuksesta.
olet oikeassa mutta jatkot vaan sullekin ja voi hyvin;D
- ptmm
Lyhyessä virsi kaunis.
- blondi-72hki
puhut;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1651448
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2541219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1911148- 2031102
- 801027
- 61988