kun koira on minulla sijoituksessa. kuuluuko omistajalle kuitenkin osa ell maksuista? sopimuksessa ei ole siitä mitään, kuten ei monesta muustakaan asiasta joita olen huomaillut tässä aikoijen saatossa.
mutta kuuluuko hänen maksaa osa?
ja sitten kun en voi saada koiraa omaan vakuutukseen koska en ole omistaja vaan se on sijoituksessa..tuleeko omistajalla olla tämäkin koira edelleen vakuutuksessa? minkä takia minä en voi saada koiraa omaan vakuutukseen? onko joku saanut sijoituskoiran omaan vakuutukseen???
Kertokaapas...TYHMÄ KUN OLEN..
2
350
Vastaukset
- paivansadeko
Kulujen jaossa noudatetaan seuraavaa sääntöä, ellei toisin ole sovittu: luovuttaja vastaa jalostuskäytön aiheuttamista kuluista (terveystarkastukset, astutusmaksu, nartun lisäruokinta kanto- ja tiineysaikana, näyttely- ja koemaksut, yms.) Vastaanottaja vastaa koiran tavanomaisesta hoidosta aiheutuvista kuluista (mm. ruokinta, koiravero, sairaskulut, rokotukset, yms). Käyhän lukemassa kyseinen artikkeli.
http://www.flagstones.info/kirjasto_sijoitus.htm
Vakuutuksesta sen verran. Tämä yleensä sovitaan sijoitus-sopimuksessa. Vakuutuksen ottaa joko luovuttaja tai vastaanottaja. - vaan
Päivänsäde tuossa vastasikin kysymykseesi. Eli noin ne kulut menee. Näyttelyistä meillä on vielä semmoinen sopimus, että se maksaa kuka vie, samoin kokeet. Sijoitusnarttuja 2, molemmat olen vakuuttanut. Vakuuttaessani vielä olen siis selventänyt vakuutusyhtiöön, että kyseessä on sijoituskoirat, ei mitään ongelmia kuitenkaan saada vakuutusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741