Kertokaa joku hyvä paikka ja vähän hintojakin.
Tatuointeja
23
3555
Vastaukset
- LileCa
lappeenrannassa kaksi paikkaa, heaven & hell lähellä bub 55:sta sekä lappeerannan tatuointiliike siinä keskustassa mäkkärin vastapäätä olevassa porttikongissa, heavenissa laadukkaampaa työtä sekä puhtaampi ympäristö mutta n.10€ kalliimpaa kuin tuossa porttikongipaikassa, siellä tehdään halvalla mutta ainakin oma tatuointi piti käydä tummentamassa jälkeenpäin kun tekivät niin pintaan kuvan.
- tatuoitu tatu
Kyllä se pitää ennemmin tai myöhemmin käydä tummentamassa. Ja kyllä osaa hienoja ja vaativia kuvia tehdä sami täällä tatuointiliikkeessä porttikongissa. Ajat pitävät minkä varaat tänne, heaven & hell voi olla se hell kun peruvat aikojaan, varsinkin se nuori kolli siellä tuppaa tätä tehdä. Suosittelisin "porttikonki" paikkaa =)
- LileCa
tatuoitu tatu kirjoitti:
Kyllä se pitää ennemmin tai myöhemmin käydä tummentamassa. Ja kyllä osaa hienoja ja vaativia kuvia tehdä sami täällä tatuointiliikkeessä porttikongissa. Ajat pitävät minkä varaat tänne, heaven & hell voi olla se hell kun peruvat aikojaan, varsinkin se nuori kolli siellä tuppaa tätä tehdä. Suosittelisin "porttikonki" paikkaa =)
nii nii mutta ei se ole mistään kotoisin kun kuukauden päästä pitää mennä tummentamaan kunon uuden tatskan ottanut. mutta kivoja epeleitä sami ja sen sisko kyl on :)
En moiti kumpaakaan paikkaa koska kummistakin omalla tavallaan oikein hyviä kokemuksia - vastapaino
Ja vastapainoksi oma hyvin syvälle tehty tatuointini parani huonosti, ja jouduin hakemaan tulehduslääkkeet jotta paraneminen pääsi alkuun.
Olisi ehkä ollut helpompi aikojen päästä käydä tummennuttamassa kuin hoitaa märkivää kuvaa. - ...............
eli jos oot käyny "kongissa" ottaa tatskan ja noin kuukauden jälkee tarvii käydä lisäämässä joihinkin kohtiin väriä niin käsittääkseni tekee kyllä ihan takuu hommana sen...
- LileCa
............... kirjoitti:
eli jos oot käyny "kongissa" ottaa tatskan ja noin kuukauden jälkee tarvii käydä lisäämässä joihinkin kohtiin väriä niin käsittääkseni tekee kyllä ihan takuu hommana sen...
Mutta aina sitä toivois et ammattilaine onnistuis ensimmäisel kerral ettei tarvi saakeli jostai imatralt asti tulla värjäyttää uusiks.. se on nimittäi kymmene euroo kumminki ku bensat laskee
- vastapaino
LileCa kirjoitti:
Mutta aina sitä toivois et ammattilaine onnistuis ensimmäisel kerral ettei tarvi saakeli jostai imatralt asti tulla värjäyttää uusiks.. se on nimittäi kymmene euroo kumminki ku bensat laskee
Tuolla asenteella ei kannata Imatralta minnekään lähteä. Sä olet viisain, sä olet kaunein, sun kokemuksesi on ainut oikea.
- LileCa
vastapaino kirjoitti:
Tuolla asenteella ei kannata Imatralta minnekään lähteä. Sä olet viisain, sä olet kaunein, sun kokemuksesi on ainut oikea.
No jos sä niin sanot :) mä en ainakaan ala väittelemään ihmisen kanssa joka ilmiselvästi keksii omat kuvionsa toisen ihmisen lauseisiin..
mutta useimmat tajuaa mitä tarkoitan.. MAKSAN LAADUSTA en HUTILOINNISTA - NAURAA
LileCa kirjoitti:
No jos sä niin sanot :) mä en ainakaan ala väittelemään ihmisen kanssa joka ilmiselvästi keksii omat kuvionsa toisen ihmisen lauseisiin..
mutta useimmat tajuaa mitä tarkoitan.. MAKSAN LAADUSTA en HUTILOINNISTAVai olet joutunut hutiloinnista maksamaan. :)
Itse olen teettänyt Samilla 4 kuvaa ja joka kerta olen ollut tyytyväinen. Kertaakaan ei ole tarvinnut mennä lisää väriä laittamaan.
Se vaikuttaa hyvin paljon, miten tautointiasi hoidat.
Jos et sitä vaivaudu rasvaamaan tarpeeksi, käytät vahvoja pesuaineita tai menet liian pian saunaan uuden tatuointisi kanssa niin on aivan turha syyttää tekijää hutiloinnista.
Tästäkin huolimatta, vaikka asiakas ei olisi tautointiaan hoitanut kunnolla ja väri 'haalenee' niin Sami korjaa sen takuuseen ilmaiseksi.
T: Tyytyväinen asiakas - LileCa
NAURAA kirjoitti:
Vai olet joutunut hutiloinnista maksamaan. :)
Itse olen teettänyt Samilla 4 kuvaa ja joka kerta olen ollut tyytyväinen. Kertaakaan ei ole tarvinnut mennä lisää väriä laittamaan.
Jos et sitä vaivaudu rasvaamaan tarpeeksi, käytät vahvoja pesuaineita tai menet liian pian saunaan uuden tatuointisi kanssa niin on aivan turha syyttää tekijää hutiloinnista.
Tästäkin huolimatta, vaikka asiakas ei olisi tautointiaan hoitanut kunnolla ja väri 'haalenee' niin Sami korjaa sen takuuseen ilmaiseksi.
T: Tyytyväinen asiakasu :)
- just........
LileCa kirjoitti:
u :)
Aika hyvin tuli näköjään teksti tarkistettua.
Tautointi :) - -.,-.,
NAURAA kirjoitti:
Vai olet joutunut hutiloinnista maksamaan. :)
T: Tyytyväinen asiakasLAPSET VIELÄ VÄHÄN NI SAATTE TIKKARIT!
- LileCa
-.,-., kirjoitti:
LAPSET VIELÄ VÄHÄN NI SAATTE TIKKARIT!
this show is finish for my part
- 3 tatuointia
Ehdottomasti "porttikongiin". Erittäin hyvä laatu/hinta suhde. Ja kaupan päälle mukavat työntekijät :)
- xxxxxxxx
Muuten hyvä, mutta mie pelkään sitä Kirsiä.
- miurmauskis
Oma kuva on Heaven & Hellistä ja nimenomaan tän "nuoren kollin" tekemä. Ei mitään valitettavaa. Aikoja ei peruttu ja kuvaan oon tyytyväinen.
- tykkään
Mie kävin kans heven & hellissä ja juuri tämä nuori kolli sen teki. Olen kyllä tykänny niin paljon et ajaattelin käydä ottamassa toisen.
- tykkää
tykkään kirjoitti:
Mie kävin kans heven & hellissä ja juuri tämä nuori kolli sen teki. Olen kyllä tykänny niin paljon et ajaattelin käydä ottamassa toisen.
siitä "nuoresta kollista"... ja koko meidän perhekin tykkää siitä. Paitsi, että se taas taitaa tykätä meidän perheen euroista, kun yksi nimeä mainitsematon... suorastaan asustaa siellä liikkeellä. Taitaa olla muutes kaikista tyytyväisin.
- olla
tykkää kirjoitti:
siitä "nuoresta kollista"... ja koko meidän perhekin tykkää siitä. Paitsi, että se taas taitaa tykätä meidän perheen euroista, kun yksi nimeä mainitsematon... suorastaan asustaa siellä liikkeellä. Taitaa olla muutes kaikista tyytyväisin.
.. varsinainen happy family, kiäli ruskeena.
- *tyytyväinen*
heveniin. ei ollu mitään valittamista kun kävin kyseisessä paikassa ottamassa tatuoinnin. paikka oli itsessään siisti ja siksi sinne oli miellyttävä mennä. työn jälki oli myös hyvä eikä sitä tarvinut jälkikäteen parannella. aion mennä jatkossakin kyseiseen paikkaan.
- meiks
mulla on 7kuvaa ihossa ja kaikki Samin tekemiä. hinta-laatusuhde on loistava, jälki upeeta. :)
sami ja kiki on vähän erikoisia mut ihania kumpikin :D
Kahta en vaihda ;)
- ()()()
Heven&Hellin äijät osaa oikeesti piirtää ja on tosi lahjakkaita molemmat, eikä tatuointia tarvii käydä tummentamassa jälkeen päin. Samia ei ikävä kyllä ole taiteellisilla lahjoilla siunattu, vaikka muuten ihan mukava mies onkin. Kummassakin liikkeessä on valokuvia, mistä näkee minkälaista jälkeä syntyy, kannataa käydä vertailemassa.
- ----------
kävin itse ottamassa tatuoinnin siinä valtakadun ja kauppakadun välissä olevassa liikkeessä, kadun nimeä en nyt muista. Heaven&hell kuitenkin.
Kävin pari kertaa katsomassa kuiva etukäteen ja hyvä palvelu ja muutenkin kiva mies se tatuoija, kertoi että enempi tekee tilaustöinä isohkoja tatuointeja. Olen tyytyväinen tatuointiin just sellainen kuin pitää kansiosta etsitty.Neuvoteltiin vielä koosta ja kuviosta, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458