Ystäväsi

Kräks.

Kiinnostaa tietää millaisia ystäviä on minkäkin merkkisillä :) Tuleekohan samanlaisia vastuksia :P

1. Kerro Aurinko, Nouseva ja Kuu merkkisi
2. Ystäviesi Aurinko merkit

Minun vastaukset.

1. Kaksoset, Nouseva Jousimies ja Kuu Härkä
2. Jousimies, 5 rapua, 3 Kaurista, Vaaka ja Vesimies

13

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettten tiedä

      heidän aurinko,-nouseva ja kuumerkkiään mutta

      "päämerkit" tässä:

      2 jousimiestä , 2 härkää, 2 neitsyttä, 1 x rapu, 1x kalat, 1 x oinas eli vähän laidasta laitaan...

    • Vastaaja =)

      1. Kerro Aurinko, Nouseva ja Kuu merkkisi
      2. Ystäviesi Aurinko merkit

      1. Aurinko vesimies, nousua en muista, kuumerkkini on härkä

      2. Rapu, vesimies, vaaka, kauris, leijona, kalat, kaksoset, oinas...

    • kyssäriin

      1.leijona,nouseva kaksonen,kuu leijonassa
      2.härkä x2,jousimies x2,kaksosia 4kpl,kauriita 3kpl,veskari ja yks rapunen.

    • Lumina

      1.Aurinko kaksonen,nouseva neitsyt ja kuu härkä
      2.1 vesimies, 2 kaksosta, 4 skorppioonia, 2 vaakaa 3 jousimiestä 2 oinasta, 1 kala, ainakii...muita 1 paitsi kauriita yök!!

    • mulla

      1)
      Kauris, Rapu, Jousimies

      2)
      4 kaurista, 2 vesimiestä, 2 härkää, 2 rapua, neitsyt ja jousimies

    • 1.Aurinko vesimies,kuu/nouseva kaksoset
      2. tästä tuleekin aikamoinen lista sillä laitan mukaan myös nousevat/kuu merkit(kaikkia en kuintenkaan tiedä eivätkä kaikki kaverit tähän mahdu)

      ystävä 1: aurinko leijona,kuu kaksonen ja nousu vaaka(ollaan oltu kavereista ala-asteelta lähtien)

      ystävä2:aurinko kauris,nouseva neitsyt ja kuu rapu

      ystävä3:aurinko skorpioni,nouseva vesimies ja kuu rapu
      ystävä 4: aurinko vesimies,nouseva kauris ja kuu jousimies

      ystävä 5:aurinko skorpioni,nouseva oinas ja kuu skorpioni(itseasiassa hän ei ole ystävä vaan serkku)

      jne...

    • splash

      1) härkä, neitsyt, kalat

      2) neitsyt: yli 20v. pituinen ystävyys, jousimies: yli 4v., 3 vaakaa: 10v.,8v.ja 5v., 2 skorpionia: toinen yli 20v., toinen 17v, oinas: yli 8v.
      Ravut ja kalat vetää puoleensa ja tulen kyllä kaikkien muidenkin merkkien kanssa toimeen, paitsi kaksosten kanssa. Kiitos tästä kuuluu eräälle tämänmerkkiselle harpulle. Voisin kritisoida vaikka kolmen sivun verran kaksosen luonnetta, mutta en taida jaksaa.

    • ........

      1. Kerro Aurinko, Nouseva ja Kuu merkkisi
      Oinas, Rapu, Oinas

      2. Ystäviesi Aurinko merkit
      Skorpioni, Rapu, Oinas, Pari vesimiestä ja kalaa

    • Vesichatar

      1. Kerro Aurinko, Nouseva ja Kuu merkkisi

      -Aurinko vesimies. Sori, mut en tiedä nousevaa ja kuumerkkiäni. Ei ka ne oo tärkeitä.

      2. Ystäviesi Aurinko merkit

      -Kaksi kaksosta, joista toinen elinikänen, ihq rakas ystäväni, sit kala, kaks oinasta, leijona, jouskari, öööö en edes tiedä kaikkien kavereitten merkkejä.

      Ja sit poikakaveri on myös veskari.

    • Nastyy

      1. Olen aurinkomerkiltä vesimies, nousevalta merkiltä neitsyt ja kuumerkiltä leijona.

      2. neitsyt, leijona, neitsyt, neitsyt (parhaimmat ystävät) !

      Olen neitsyt-magneetti! :D

      • Nastyy

        Ja ainiin, vaaka! :)


    • typpy

      1.aurinko-vesimies,nouseva-vaaka,kuu-kalat

      2.Leijona(24 vuotta),kalat,vaaka(n.30v)rapu,härkä

    • näin on

      1. skorpioni, rapu, leijona
      2. rapu, 2 kalaa, oinas, 3 neitsyttä ja 2 vaakaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe