Hei :> Mun pitäisi tehdä kuvitus joka kiinnostaa vähän vanhempaa ikäryhmää kuin minä olen(17v.) Ja minun on melko vaikea päätellä millainen kuvitus miellyttää Teitä. Olisi kiva jos kertoisitte jotain ominaisuuksia joita teitä kiehtoo kuvissa. (Esimerkiksi mustavalkoisuus? Mitkä värit? Sarjakuvamaisuus? Maalaukset?) Kiitos vastauksista.
Kuvitus
5
273
Vastaukset
Luovat, omaperäiset, uudet näkökulmat ja oivaltava, harkittu kokonaisuus. Hengessä: hyvä kuva kertoo enemmän kuin sata sanaa.
Mekin olemme kaikki vielä ihan itsenäisesti ajattelevia yksilöitä ja meillä on yhtä paljon erilaisia mieltymyksiä kuin omilla kavereillasi. Eri ihmisiä viehättävät erilaiset asiat.
Noin yleisluontoiseen kysymykseen on vaikea vastata niin, että siitä olisi sinulle hyötyä.
Ehdotan, että teet luonnoksia ja kysyt lähiympäristösi varttuneemmalta väeltä mielipiteitä. Menestystä projektillesi.- Veikko-Antero
Luovat, omaperäiset, uudet näkökulmat ja oivaltava, harkittu kokonaisuus. Hengessä: hyvä kuva kertoo enemmän kuin sata sanaa.
Siis kuvan aiheena,: näkymä ikkunasta
- menne ulos pakkaseen ja katso sisälle, piirrä tai maalaa, kuvaa ..
Mekin olemme kaikki vielä ihan itsenäisesti ajattelevia yksilöitä ja meillä on yhtä paljon erilaisia mieltymyksiä kuin omilla kavereillasi. Eri ihmisiä viehättävät erilaiset asiat.
Siis: asiat, siat, sijat, eli sängyt, kännyt ja kämmenet..
Noin yleisluontoiseen kysymykseen on vaikea vastata niin, että siitä olisi sinulle hyötyä.
Siis: vastasit juuri yleispätevästi...
Ehdotan, että teet luonnoksia ja kysyt lähiympäristösi varttuneemmalta väeltä mielipiteitä. Menestystä projektillesi.
Siis: älä kysy: Ei Taiteilijan pidä pyrkiä miellyttämään ketään tai mitään. Se on oma sisäinnen palo, joka panee teekemään sen mitä tekee..
- mikä aihe
Maalaukset kiinnostavat.
- mustavalkoisuus!
värit: sininen, valkoinen, vihreä. Punainenkin hillitysti.
Varmaankin mieluummin maalaus kuin sarjakuvamaisuus.
Luonto ennen kuin abtrakti taide.
Mielipiteeni siis. Onnea työllesi. :) - Pirre*
mustavalkoisena, tai valkomustaharmaana..oliko selvästi sanottu..:)
Voiko kuvituksessa sekoittaa musta valkoista ja luonnon oikeaa väritystä - kesäkuvissakin, olen joskus nähnyt tällaisia luontokuvia..
Oikeastaan se vähän riippuu siitäkin mitä sinä kuvitat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415