Mikä on porvoon kuntoklubin nettiosoite?
kuntoklubi
11
1622
Vastaukset
- bodari
sähköpostiosoite.www.kuntoklubi.net
- liikaa hormoneja
Ei toi www.kuntoklubi.net ole mikään sähköpostiosoite, senkin idiootti.
- bodari
liikaa hormoneja kirjoitti:
Ei toi www.kuntoklubi.net ole mikään sähköpostiosoite, senkin idiootti.
ei se kysynytkään sähköpostiosoitetta DORKA!!!!!
- viitti..
bodari kirjoitti:
ei se kysynytkään sähköpostiosoitetta DORKA!!!!!
Mitäs sitte vastasit, puupää.
- bodari
viitti.. kirjoitti:
Mitäs sitte vastasit, puupää.
katso aihetta apina...
- Anabolica
bodari kirjoitti:
katso aihetta apina...
Jos kysytään kotisivua, niin vastaat: sähköpostiosoite on......
Turhaan meuhkaatte...
-Anabolica-
- kokonhalli
Kuntoklubi on pelkkä poseeraussali.
Kokonhallilla järkevännäköiset laitteet järkevään hintaan.- dingedong
klubi on paras sali tässä kaupungissa... ei siellä mitään poseerata, rento meiniki siellä on! ootkohan edes käynyt kertaakaan siellä?
- Sisu
dingedong kirjoitti:
klubi on paras sali tässä kaupungissa... ei siellä mitään poseerata, rento meiniki siellä on! ootkohan edes käynyt kertaakaan siellä?
Mulla on 10:n kerran kortti, jota en ole käyttänyt puoleentoista vuoteen. Koskaan ei ole kyllä mainittu mistään aikarajoituksesta.
- dingdong
Sisu kirjoitti:
Mulla on 10:n kerran kortti, jota en ole käyttänyt puoleentoista vuoteen. Koskaan ei ole kyllä mainittu mistään aikarajoituksesta.
ymmärtänyt oikein niin jos kymmenen kertaa on ladattu mangneettikortille niin se on voimassa ilman aikarajaa... kymmenen kerran pahvikortti taas aina vuoden loppuun. korjatkaa jos olen väärässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633