Mitä pidätte kyseisestä nimestä? Meinaamme sen laittaa tytöllemme nimeksi.
Vaihtoehtona on samainen nimi kolmiosaisena, tyyliin Lotta Iida Emilia..
Lotta Emilia
5
587
Vastaukset
- Liisa-Maria
Siis Lotta Iida Emilian, koska jos tyttö ei itse pitäisikään Lotasta, hän voisi ruveta käyttämään Iidaa kutsumanimenään. Lotta on vähän sellainen nimi, joka jakaa mielipiteet. Itse pidän siitä kyllä.
- täti
Minäkin laittaisin Lotta Iida Emilia -järjestyksen, mutta en samasta syystä, kuin Liisa-Maria. Minusta se vain kuulostaa paremmalta tuossa järjestyksessä. Kyllä kaikki muutkin nimet jakaa mielipiteitä, ja voihan tuon Iida-nimen ottaa käyttöön, vaikka se on toisenakin nimenä. Luulenpa, että aika harva vaihtaa nimeään, vaikka ei niin kovasti omasta nimestään pidäkään. Ihan hyvä on Lotta Emilia sellaisenaankin, kuin myös Iida Emilia.
- jjj
Lotta Emilia hyvä, mutta Lotta Iida Emilia vielä parempi:)
- parempi
Minun mielestäni Lotta Emilia on parempi. Onhan Lotta Iida Emilia sellaisenaan ok, mutta kun vielä sukunimen lisää rimpsuun niin Lotta Emilia *piip* on parempi kuin Lotta Iida Emilia *piip* :)
- dasdadad
asiallinen ja kaunis. Oikein hyvä! Ja nykyäänhään kaikilla on noita erikoisia nimiä niin että "tavallisen" nimen omaava erottuu joukosta kyllä edukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603