ottaa tuolla puhallinkoneella vaiko pienemmällä nestekoneella hyvät/huonot puolet?
rotax 503
7
1582
Vastaukset
- RiK
503 Rotaxi nyt on varmaan maailman vahvimpia kelkan koneita! Osia löytyy pilvin pimein ja halvempaa kelkan konetta korjata on melkolailla turha etsiä.
- Kelkkailija-91
Mistä löytyis rotaxin 503 moottori (nestekone) kun en löydä mistään
- Puunajaja
Kelkkailija-91 kirjoitti:
Mistä löytyis rotaxin 503 moottori (nestekone) kun en löydä mistään
Rotax 503 on puhallinkone, eli semmoista et nestejäähdytteisenä löydä. Lähin nestekone Rotaxilta taitaa tuossa kokoluokasa olla 467.
- lynxwoman
Riippuu mihin kelkkaan. Työkelkkaan kannattaa laittaa puhallinkone, nestekone keittää hitaassa ajossa tai jos vetää esim. höylää. Jos hupia ajelee ei koneella ole väliä.
- kiellettävä
luontoa saastuttamasta !!!!!!
- Tapettava
plus koiransa teille paskattavat omistajat mestattava samaan paskaläjään.
- mieltä
minnäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu685708Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274717Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182956- 1772357
- 172016
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1601987- 1011460
- 681174
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171146Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038