huomasin maksikodintukussa ja hintaa oli 999 (ovh1350e); 2-tahti. Onko tietoa mikä vekotin se on?
Lamboria
8
1121
Vastaukset
- play-boy90
jos tarkkoja ollaan se on Lombardia. Hyvä hintaansa nähden. Iso ku laiva, kulkee ilman mitään virityksiä 70km/h ja kiihtyy hyvin ala- ja yläkierroksilla. Kaverilla ollut kesästä asti. Hyvä, mutta pikkuvikaa tulee kokoajan lisää.
- IsoPate
Joo, Lombardiahan se... Hinta-laatusuhde on mielestäni kohdallaan. Ostin viime kesänä ja jonkin verran alkuun lastentautia oli, mutta takuu toimi hienosti! Nyt alkuvaikeuksien jälkeen ongelmat ovat väistyneet ja Lomba on pelannut todella hyvin kelillä kuin kelillä. Myös talvipakkasessa pelaa ongelmitta.
Tukeva menemään ja todellakin kulkee ihan vakiona 70 km/h. Normaaliajossa (45 km/h) kulutuskin alle 2,5 litraa/100 km. - YKX
IsoPate kirjoitti:
Joo, Lombardiahan se... Hinta-laatusuhde on mielestäni kohdallaan. Ostin viime kesänä ja jonkin verran alkuun lastentautia oli, mutta takuu toimi hienosti! Nyt alkuvaikeuksien jälkeen ongelmat ovat väistyneet ja Lomba on pelannut todella hyvin kelillä kuin kelillä. Myös talvipakkasessa pelaa ongelmitta.
Tukeva menemään ja todellakin kulkee ihan vakiona 70 km/h. Normaaliajossa (45 km/h) kulutuskin alle 2,5 litraa/100 km.Oletteko sitä mieltä että kantsii ostaa? Millaisia vikoja on ilmennyt, ja voiko itse korjata, entä osat;mistä ja onko kalliit?
- IsoPate
YKX kirjoitti:
Oletteko sitä mieltä että kantsii ostaa? Millaisia vikoja on ilmennyt, ja voiko itse korjata, entä osat;mistä ja onko kalliit?
Niin, omasta mielestäni hankinta oli hyvä. Sähköpuolen vikoja on jonkin verran ollut ja ne on takuuseen korjattu. Omaan Lombaani on vaihdettu kaikki sytkäosat ja sen jälkeen rupes pelaamaan. Myös valot värkkäsivät, mutta sen korjasin itse. Vika oli valokatkaisijan kontaktipinnoissa.
Osien saatavuudesta en tiedä, sillä kaikki osat on mennyt tähän mennessä takuuseen. Niitä kuitenkin jostain saa ja varmaankin Lombardian jälleenmyyjältä saa varaosien toimittajan selville.
Kyllähän tuota itsekin voi korjata ja miksipä ei vois... Eihän tuo ole yhtään sen kummoisempi kampe kuin mikään muu hyvänsä. - YKX
IsoPate kirjoitti:
Niin, omasta mielestäni hankinta oli hyvä. Sähköpuolen vikoja on jonkin verran ollut ja ne on takuuseen korjattu. Omaan Lombaani on vaihdettu kaikki sytkäosat ja sen jälkeen rupes pelaamaan. Myös valot värkkäsivät, mutta sen korjasin itse. Vika oli valokatkaisijan kontaktipinnoissa.
Osien saatavuudesta en tiedä, sillä kaikki osat on mennyt tähän mennessä takuuseen. Niitä kuitenkin jostain saa ja varmaankin Lombardian jälleenmyyjältä saa varaosien toimittajan selville.
Kyllähän tuota itsekin voi korjata ja miksipä ei vois... Eihän tuo ole yhtään sen kummoisempi kampe kuin mikään muu hyvänsä.Olen sen verran aloittelija että tarkoitatko sytyspuolta? Eli viat ovat olleet pääasiallisesti siellä? Kävin kuopion kodinmaksissa ja lomban hinta 999, mutta nousee keväämmällä 1250E:n.
- IsoPate
YKX kirjoitti:
Olen sen verran aloittelija että tarkoitatko sytyspuolta? Eli viat ovat olleet pääasiallisesti siellä? Kävin kuopion kodinmaksissa ja lomban hinta 999, mutta nousee keväämmällä 1250E:n.
Juuri sytytyspuolella ne viat ovat olleet. Eikä ole näillä foorumeilla juurikaan puhuttu muista "lastentaudeista". Mullakaan ei noiden korjausten jälkeen ole ongelmia ollut. Uudempiin vehkeisiin nämä ongelmat on oletettavasti jo korjattu.
Itse maksoin viime kesänä Lombastani 995 euroa ja hankintahinta oli mielestäni arsin kohtuullinen verrattuna muihin vastaaviin vehkeisiin. - play-boy90
IsoPate kirjoitti:
Juuri sytytyspuolella ne viat ovat olleet. Eikä ole näillä foorumeilla juurikaan puhuttu muista "lastentaudeista". Mullakaan ei noiden korjausten jälkeen ole ongelmia ollut. Uudempiin vehkeisiin nämä ongelmat on oletettavasti jo korjattu.
Itse maksoin viime kesänä Lombastani 995 euroa ja hankintahinta oli mielestäni arsin kohtuullinen verrattuna muihin vastaaviin vehkeisiin.Varmasti erittäin kannattava vaihoehto.
- matkan aikana
IsoPate kirjoitti:
Kyllähän tuota itsekin voi korjata ja miksipä ei vois... Eihän tuo ole yhtään sen kummoisempi kampe kuin mikään muu hyvänsä.Onko ongelmat mahdollisesti aiheuttaneet matkan katkeamista. Eli, uskaltaako tolla ajaa kauemmaskin,kuin sahata kodin ja duunin vaiheilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633