Voisitteko kertoa kokemuksianne Livial hoidosta. Suunnittelen estrogeelin ja hormoonikierukan vaihtoa Livialiin lähitulevaisuudessa. Olen 57 vuotias.
Kokemuksia Livialista
4
1155
Vastaukset
- Jill
kertoa kokemuksista, mutta se mikä sopii yhdelle ehkä ei sovi toiselle.Minä käytin Livialia puoli vuotta mutta oli niin paljon sivuoireita että vaihdettiin toiseen. Siitä on jo aikaa niin en muista tarkkaan niitä sivuoireita mutta muistan että huimausta ainakin.Olen nyt käyttänyt Indivina vuodoton hoito pari vuotta ja ollut tosi tyytyväinen.Laastarista tuli migreeniä ja kauheita allergisia reaktioita ihoon.
Että kokeilemalla löytää sopivan.- Ihanainen
Kiitos vastauksesta!
- ongelmitta
Hei, näin me siskot ollaan erilaisia. Kerron oman tarinani:
Olen 58 vuotta, kärsin voimakkaista vaihdevuosioireista, siis valintani oli turvautua hormoneihin.
Vuotoa joka 3. kk aiheuttavat pillerit eivät nekään ajan oloon enää käyneet, koska vuoto oli aivan kohtuutonta. Olin jo menossa kohdunpoistoleikkukseen, kunnes lääkäri keksi vielä kokeilla Livialia, muut vuodottomat pillerit eivät minulta pitäneet vuotoa pois.
Nyt Livialin kanssa elämä on täysin normalisoitunut. En huomaa niistä mitään sivuvaikutuksia, en kertakaikkiaan mitään.
Onnea kokeilulle. - vuosimalli-53
olen kohta 53v ja käyttänyt n.vuoden livialia, olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. ei mitään sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741