viikko sitten yrittämään lasta.. Nyt jo muka tuntuu muutoksia kehossa.. On vatsavaivoja, rintoja aristaa, ja lämpö on noussut hieman.. Taitaa tämä minun hurja mielikuvitukseni tehdä minulle kepposet.. :)
Aloitimme
4
956
Vastaukset
- neisa
Ei sulla vielä voi olla raskausoireita. Ne alkavat yleensä 5:nellä raskausviikolla. Tietty rinnat voi tulla kipeeksi jo aikaisemminkin ja vihloa vatsassa.
- luulotautinen
No me alettiin kans just yrittää ja itse oon ihan intona et koska löydän oireita ittestäni. Voi olla et mielikuvitus saa mut kohta uskoon samanlailla. Kun oikeen kovasti toivoo niin ei jaksais odottaa. Tsemppiä!!
- Unikko
luulotautinen kirjoitti:
No me alettiin kans just yrittää ja itse oon ihan intona et koska löydän oireita ittestäni. Voi olla et mielikuvitus saa mut kohta uskoon samanlailla. Kun oikeen kovasti toivoo niin ei jaksais odottaa. Tsemppiä!!
Raskausoireet voivat alkaa jo parin-kolmen viikon päästä hedelmöittymisestä.
Varmaa tietoa, koska omaa kokemusta on...
Ihmiset ovat niin erilaisia, ja jokaisen raskaus on yksilöllinen.
Tosin, ne kuvitellut oireet ovat kuulemma yleisiä heti mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen...: )
Mutta tosiaan alkion kiinnittymisen jälkeen (n. viikko) voi alkaa jo oireilua. - elli
Unikko kirjoitti:
Raskausoireet voivat alkaa jo parin-kolmen viikon päästä hedelmöittymisestä.
Varmaa tietoa, koska omaa kokemusta on...
Ihmiset ovat niin erilaisia, ja jokaisen raskaus on yksilöllinen.
Tosin, ne kuvitellut oireet ovat kuulemma yleisiä heti mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen...: )
Mutta tosiaan alkion kiinnittymisen jälkeen (n. viikko) voi alkaa jo oireilua.Minulla alkoi esiintyä oireita jo ennen olettettujen menkkojen alkua. n. viikko hedelmöityksen jälkeen rinnat aristivat ja lämpöä oli reilusti yli 37.Nyt olen raskaana viikolla 12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633