ex-miehen kanssa yhteishuoltajaisuus,tyttäreni 5v ei ole suostunut menemään isänsä luokse millään vaikka mitä olemme tehneet.Nyt hän on ruvennu sanomaan että isä tyhmä ja lyö minua! kertokaa mitä minun pitäisi tehdä? juttelin isän kanssa ja kieltää sen sanomalla että tytär valehtelee.
meillä
5
505
Vastaukset
- Elmeri
Enpä usko, että 5 v. osaa valehdella tuollaisesta asiasta. Minä kuuntelisin lasta ja juttelisin hänen kanssaan. Kysyisin millaisissa tilanteissä isä lyö ym. (älä johdattele). Voit sitten itse päätellä voiko lapsi mennä isänsä luokse.Jos mahdollista keskustele yhdessä lapsen ja ex:än kanssa asiasta.
- *Pauline*
3-vuotias voi valehdella jonkun lyövän häntä vaikkei näin oikeasti tapahtu. Siskoni tyttö 3v ainakin monestikin sanoo sitäkin lyömiseksi, jos häntä joku komentaa sanallisesti. Uskon, että 5v tietää mitä lyöminen oikeasti tarkoittaa. Jos tyttäresi aiemmin on mennyt isänsä luokse mielellään ja tällainen isän vastainen käytös on alkanut vasta hiljattain, niin kyllä sinun pitää asiaan puuttua. Ei kannata viitata kintaalla, vaan nostaa kissa pöydälle. Elmeri antoi hyvän vinkin, noudata sitä. Eihän isä tietenkään myönnä lyöneensä, jos tietää ettei enää saa tyttöä luokseen.
- sirpa.___
*Pauline* kirjoitti:
3-vuotias voi valehdella jonkun lyövän häntä vaikkei näin oikeasti tapahtu. Siskoni tyttö 3v ainakin monestikin sanoo sitäkin lyömiseksi, jos häntä joku komentaa sanallisesti. Uskon, että 5v tietää mitä lyöminen oikeasti tarkoittaa. Jos tyttäresi aiemmin on mennyt isänsä luokse mielellään ja tällainen isän vastainen käytös on alkanut vasta hiljattain, niin kyllä sinun pitää asiaan puuttua. Ei kannata viitata kintaalla, vaan nostaa kissa pöydälle. Elmeri antoi hyvän vinkin, noudata sitä. Eihän isä tietenkään myönnä lyöneensä, jos tietää ettei enää saa tyttöä luokseen.
elmeri ja pauline vastauksistanne,sain tosi hyviä neuvoja kiitos vielä kerran.
- *Pauline*
sirpa.___ kirjoitti:
elmeri ja pauline vastauksistanne,sain tosi hyviä neuvoja kiitos vielä kerran.
...saat asian selvitettyä! Kertoile sitten palstalla miten asian kanssa kävi.
- tsypo
Väärä luulo Sinulla tuo, ettei 5 vuotias osaisi valehdella tuollaista asiaa. tuon ikäinen osaa valehdella mitä uskomattomimpia asioita. Oletko koskaan elänyt 5 vuotiaan kanssa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603