tai minä vuonna hän on syntynyt?
Mulla on vähän ristiriitaista tietoa. seiskan julkkibioissa luki nimittäin,että hnä on syntynyt '67, mutta tähän asti olen ollut siinä luulossa, että hän on syntynyt '73.
help me? Mikä on totuus? ;)
Minkä ikäinen on anastacia?
11
3312
Vastaukset
Seiskassa nyt muutenkin kirjoitellaan mitä vaan..luulisin siis,että on syntynyt syyskuussa 1973!
- One of her fans
Anastacia on syntynyt 17. syyskuuta 1973 :)
Kyllä minä tiedän.. ;)
- hohhoijaa.
googlen käyttö olla noin ylivoimasen vaikeaa...
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=anastacia born&btnG=Google-haku&meta= - freakydeaky
oli kans sellanen käsitys, että Anastacia olis syntynyt '73, mut oon lukenu et se on itse sanonut, että on syntyny '68, eli olis nyt 37. Ja yhdessä dokumentissa sanottiin, että kolme vuotta sitten 34-vuotias Anastacia sairasti rintasyöpää.
- freakydeaky
että vuonna '69.
- stara
Anastacia on 92-vuotias. Hän on Venäjän viimeisen tsaarin tytär, joka katosi vallankumoksen yhteydessä.
Tsaari Nikolai II murhattiin perheineen kommunistien toimesta, mutta uskollisen palvelijan avustuksella Anastacia pääsi pakenemaan Ukrainaan ja sieltä myöhemmin Yhdysvaltoihin, jossa nyt tekee laulajan uraa.
Aiheesta on tehty videokin. Saatavana suurimpien tavaratalojen ale-videokoreista (Disney production)- Emskuuuu
Anastacia muka 92 vuotias!Ja niin varmaa.Se olis vanhan näkönen ja ryppynen akka muuten mutta ei oo!! Joten puhut potaskaa!!
- Emskuuuu
Emskuuuu kirjoitti:
Anastacia muka 92 vuotias!Ja niin varmaa.Se olis vanhan näkönen ja ryppynen akka muuten mutta ei oo!! Joten puhut potaskaa!!
Wikipedian mukaan Anastacia on syntyny 1973 syyskuun 17 päivä chigaco,Illinois.
- jhfgjkdf
Nii, tuohan on totta xD
- tunnistaa
Emskuuuu kirjoitti:
Wikipedian mukaan Anastacia on syntyny 1973 syyskuun 17 päivä chigaco,Illinois.
TOSIKKO!! xD
- Nimetön
jhfgjkdf kirjoitti:
Nii, tuohan on totta xD
se on 32 tai 33!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1176186Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto635129SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun654242SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt973831Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost113604Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1193151SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522536Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352479Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat652226Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val241572