tai minä vuonna hän on syntynyt?
Mulla on vähän ristiriitaista tietoa. seiskan julkkibioissa luki nimittäin,että hnä on syntynyt '67, mutta tähän asti olen ollut siinä luulossa, että hän on syntynyt '73.
help me? Mikä on totuus? ;)
Minkä ikäinen on anastacia?
11
3149
Vastaukset
Seiskassa nyt muutenkin kirjoitellaan mitä vaan..luulisin siis,että on syntynyt syyskuussa 1973!
- One of her fans
Anastacia on syntynyt 17. syyskuuta 1973 :)
Kyllä minä tiedän.. ;)
- hohhoijaa.
googlen käyttö olla noin ylivoimasen vaikeaa...
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=anastacia born&btnG=Google-haku&meta= - freakydeaky
oli kans sellanen käsitys, että Anastacia olis syntynyt '73, mut oon lukenu et se on itse sanonut, että on syntyny '68, eli olis nyt 37. Ja yhdessä dokumentissa sanottiin, että kolme vuotta sitten 34-vuotias Anastacia sairasti rintasyöpää.
- freakydeaky
että vuonna '69.
- stara
Anastacia on 92-vuotias. Hän on Venäjän viimeisen tsaarin tytär, joka katosi vallankumoksen yhteydessä.
Tsaari Nikolai II murhattiin perheineen kommunistien toimesta, mutta uskollisen palvelijan avustuksella Anastacia pääsi pakenemaan Ukrainaan ja sieltä myöhemmin Yhdysvaltoihin, jossa nyt tekee laulajan uraa.
Aiheesta on tehty videokin. Saatavana suurimpien tavaratalojen ale-videokoreista (Disney production)- Emskuuuu
Anastacia muka 92 vuotias!Ja niin varmaa.Se olis vanhan näkönen ja ryppynen akka muuten mutta ei oo!! Joten puhut potaskaa!!
- Emskuuuu
Emskuuuu kirjoitti:
Anastacia muka 92 vuotias!Ja niin varmaa.Se olis vanhan näkönen ja ryppynen akka muuten mutta ei oo!! Joten puhut potaskaa!!
Wikipedian mukaan Anastacia on syntyny 1973 syyskuun 17 päivä chigaco,Illinois.
- jhfgjkdf
Nii, tuohan on totta xD
- tunnistaa
Emskuuuu kirjoitti:
Wikipedian mukaan Anastacia on syntyny 1973 syyskuun 17 päivä chigaco,Illinois.
TOSIKKO!! xD
- Nimetön
jhfgjkdf kirjoitti:
Nii, tuohan on totta xD
se on 32 tai 33!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727173
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682951- 562218
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671405Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998