Paras palomuuri ?

Syga-.

Mikä on mielestänne paras ILMAINEN palomuuri ( ei trial-versio? )
mistä sellasen saisi ja onko Sygate Personal Firewall vai pelkää windowsin palmuuri hyvä? :S

9

23767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syga-.

Tahtoisin katos Mahdollisimman hyvän firewallin.

• palomuuri

on tiilistä muurattu ja jos muuriin pitää tehdä ulosmeno-aukkoja niin ei kannata tiivistää millään sahanpurulla vaan kysyä rakennustavarakaupan asiantuntevilta myyjiltä vinkkejä!

• sen kun alat
    • Tude

...Mozilla Firefox ja Kerio Firewall. Voit yrittää noita. Mozilla on varmaan hyväkin , sillä sitä mainostetaan paljon netissä.

• nördee

Vai on sulla jamppa oikee MOzilla Firefoxi,meinaakko et on hyväki "virusohjelma".. hehh kaikkee sitä kans joutuu lukoo..

• Kippi
        nördee kirjoitti:

Vai on sulla jamppa oikee MOzilla Firefoxi,meinaakko et on hyväki "virusohjelma".. hehh kaikkee sitä kans joutuu lukoo..

Firefox on kyllä parempi kuin esim IE joten en nyt kauheestui naurais vaikka ei olekaan antivir

• Vikke

Sygate on hyvä palomuuri, vaati hieman työtä alussa kun kaikki ohjelmat jotka yrittävät nettiin jäävät 'kiinni', mutta alkurumban jälkeen tosi helppokäyttöinen ja varma. Mutta muista, Sygate on pelkkä palomuuri... ei sisällä antivirusohjelmistoa ja/tai antispywareohjelmistoa kuten jotkut palumuuripaketit.
      Sygaten ilmaisversiota ei enää päivitetä, mutta eipä toivivaa palomuuria muutenkaan taritse päivittää =)

Ja juu... kokemusta on monesta muustakin palomuurista. Työn puolesta ylläpidän toista sataa windows työasemaa ja niissä joitakin eri palomuureja asennettuna. Ja: omassa koneessa Sygate on ja pysyy.

• parappa

Heispa!

Itse en usko Windosin oman palomuurin kyvykkyyteen ja riittävyyteen ainakaan tositilanteessa.

Se tarjoaa kyllä jonkinlaista tavikselle sopivaa suojaa. Mutta jos koneen käyttö on vaatimavpaa ja koneella tärkeitä taikka luottmuksellisia / henkilökohtaisia tiedostoja, niin tarvitaan parempia ratkaisuja.

• Urkkijat kuriin

Toinen tietokone palomuuriksi, jossa pyörii joku erittäin vaikea laskennallinen ohjelma, jota vaikea ohittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      63
      3467
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3227
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      64
      3041
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2542
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2342
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2121
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      38
      1079
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1008
    Aihe