Sofia Ellen Adalmiina
Eerika Aida Malviina
Helmi Lumi Linnea
Lumia Sinna Adele
Jasmin Sofia Emilie
Eli minkä itse laitaisit noista tytön nimeksi mieluiten vai tykkäsitkö mistään?
Mikä kaunein?
17
1333
Vastaukset
- jeesus
voisitko mahdollisesti laittaa sekaan myös yhden suomalaisen nimi yhdistelmän? ankeita tai liian "haettuja" vaihtoehtoja.
- justiina
jos noista pitäisi valita niin en osais nimetä lastani, mutta tykkään Helmi Ellen Linneasta
- Aurora
Valmiista kokonaisuuksista toimivin taitaa olla Eerika Aida Malviina.
Muista yksittäisistä nimistä pidän, mutta kokonaisuudet ontuvat. Esimerkiksi Helmi Lumi Linneassa on liikaa merkitystä, Helmilumi sekä "lumilinna".
Sofia Ellen Adalmiina sekä Jasmin Sofia Emilie ovat liian pitkiä. Kannattaa yhdistellä nimet tavuittain, yleensä kaksitavuinen nimi keskellä kuulostaa parhaalta. Kolmi- tai useampitavuinen viimeiseksi - tosin esim. Ellen tai Iiris ovat toimivia myös kolmantena.
Yhdistäisin uudestaan esim. näin:
Sofia Aida Ellen
Helmi Lumi Sofia
Eerika Sinna Sofia
Lumi Sinna Linnea
Linnea Sinna Eerika
Helmi Ellen Eerika - ................
sofia menee yksinää, smoin helmi, mutta muut... jessus, miten haettuja ja kaikkea mahdollista sekoitettuna.
- sanoisin
Lumia Ellen Malviina!!! se vois olla mun tytön nimi.
- moititte kaikkia...
minulle kelpais joka ainut nimi...
Kaunein on Helmi Lumi Linnea- Gil
Nimimaku ei (onneksi) voi olla ihan kaikilla sama. ;)
- Gil
en oikein tykännyt mistään. Kauniita nimiä mukana monta, mutta jotenkin liian paljon krumeluuria minun nimimakuuni.
Sofi Ellen voisi hyvinkin olla minun lapseni nimessä. Siis Sofi, ei kulunut Sofia.
Eerika Aida Malviina on ihan kaunis, joskin pitkä kokonaisuus. Omalleni en sitä kuitenkaan antaisi.
Helmi Lumi Linneassa on liikaa ällää ja Helmilumethan siitä tulee mieleen. Ehkä tarkoituskin?
Lumia Sinna Adelessa ei ole yhtään nimeä, josta pitäisin.
JSE on jotenkin väkisin väännetty sekin. - laittaisi
En oikein pidä mistään noista nimi yhdistelmistä.
Mut jos noista pitää yksi valita niin
Sofia Ellen Adalmiina
Itse tykkäisin enemmän
Sofia Ellen Anniina
Sofia Ellen Eerika
Eerika Alisa Marianna - kukka
Kivoja nimiä kaikki, mutta ehkä kannattaisi miettiä yhdistelminä uudestaan.Kaunis nimi yhdistelmä on myös Meri Helmi, esim. Aino meri helmi, Tai Sini Meri Helmi,joskin joidenkin mielestä voi olla vähän hippimäinen.Aada ja Alisa on kivoja ja sopii ehdottamiisi nimiin hyvin. Oletkos harkinnut Adeliina nimeä?Esim Adalmiina on ihan hirveä nimi(ei pahalla tämä on vain minun mielipide).
- Täti
Minusta Jasmin Helmi Sofia on kaunis, ja sitten vain Helmi Adalmiina. En laittaisi kolmea nimeä omalleni.
- Neena
Kaunein.
- Helmi Adalmiina
Adalmiinan helmi..
- Lottis*
Sofi Aida Malviiva, Helmi Aida Linnea, Ella Tähti Emilie...
- hyrai
noista nimistä olisi...Helmi Ellen Adele. Vähän sekoitellen. Noista tuollaisenaan tykkään eniten Sofia Ellen Adalmiina.
Jasmin Sofia Emilie
Noista nimistä itse laittaisin näin:
Ellen Jasmin/ Jasmin Ellen
Ellen Adalmiina
Jasmin Emilie - Liisa-Maria
on mielestäni kaunein. Nimet ovat tietysti puhdas makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284