Kuka osaisi auttaa ja neuvoa heti kerralla, että mitä pitää tehdä jotta firefox toimii vaikka zonealarm olisi toiminnassa? nykyään nimittäin palomuuri pitää sammuttaa jotta mozilla toimii. Neuvokaa kohta kohdalta mitä pitää tehdä. Kiitos teille avusta.
Firefox ja zonealarm
6
1014
Vastaukset
- ... :)
Palomuuria ei saisi sammuttaa. Pääsee pöpöt koneelle. Varmaan pitäisi kattoa onko Firefox sallittuna ZA:n asetuksista. Tuplaklikkaat kuvaketta tuolta oikeasta alakulmasta ja siitä kattelet.
Ite oon luopunut Zone Alarmista kauan sitten, niin en lähde sen suurempia neuvomaan.
Selaa nettiä tilapäisesti vaikka Internet Explorerilla. Parempi IE ja muuri päällä, kuin Firefox ilman muuria. - Fjalle
niinkuin neuvottiin kaksoisklikkaa ZA-kuvaketta>Program Control>Programs>Taulukko Access Firefox-rivi>hiiren vasemmalla laita vihreät merkit>Server-taulukko laita hiiren vasemmalla punaset rastit.
- neitokainen
Kiitos teille !! en olis itse löytäny kyllä sitä oikea kohtaa za:sta. Päivällä kyllä pyörein siellä, mutta en osannut oikeaan. Nyt palomuuri on päällä ja mozilla selaimena!!!
Kysyn toisenkin kysymyksen liittyen zonealarmiin: vaikka mulla on off-täppi: alerts & logs => do not show... niin silti tulee aina se za:n kuvake ruutuun. Onko oikein klikata allow ?
Miten tuon kuvakkeen tulon voisi estää? ...vai voiko sitä ?
taidan olla aika "uuvatti"- taitaa
ohjelmat kysellä lupaa päästä nettiin. Jos et halua niitä kyselyjä, laita täppi kohtaan remember this setting kun olet vastannut niin ei pitäisi enää tulla kyselyjä. Katsot vain tarkkaan mille ohjelmille annat luvan mennä nettiin...
- neitokainen
Fjalle kirjoitti:
Tästä limkistä ohjeet ja asetukset:http://www.markusjansson.net/fza.html#za
Noniin....nyt toimii hyvin. Kiitos linkistä, se oli just sitä mitä kaipasinkin!!!!! KIITOS!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415