Tässä muutaman päivän sisällä on kissalleni muodostunut tälläinen uusi tapa, aina syömisen jälkeen ruokakuppi pitää 'peitellä', eli siis kapsuttaa lattiaa sen ympäriltä :D. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että se oli jokin hetkellinen mielenhäiriö, mutta nyt se tekeekin sen joka kerta. Onko muilla samanlaisia pakkomielteitä ja tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua? :P
Mikähän sitä nyt vaivaa.. :D
8
525
Vastaukset
- täällä
meillä myös kissa tekee tuota, myös tyhjät ruokalautaset pitää peitellä. olen itsekin miettinyt mistä tuo tapa johtuu mutta en sitä selville ole saanut. ehkäpä nyt sitten saan minäkin selville tuon hassun tavan merkityksen.
- hassu tapa
..kissa peittää ja piilottaa ruuan, mikä jää kuppiin seuraavaa kertaa varten.
- pertha
meijän kissa tekee samoin mutta luulen että se vain ei jaksa syödä. en ole varma.
- Siam-maatiais kisut
Hei- onko kuppi puhdas ja onko ruuan laadussa ollut muutoksia?
Jätätkö vanhan ruuan kuppiin seisomaan vai siivoatko ruuan pois?
Aikoinaan minulla oli kissa joka peitti ruuan josta ei erikoisemmin pitänyt...lisäksi sillä oli tapana laittaa leikkikalu sarvikuononsa juomaan vesikupista ja kerran oli isin sukkien teräosat vedessä kun ne olivat juomassa...se kissi - mirri oli aika erikoinen muutenkin.
Tarkista onko jokin muuttunut ruuassa (esim. uusi koostumus tehtaalta jne.) - accorrd
mulla kans kisut tekee tuota=).Ne peittää sen ruuan "hiekalla"pahan päivän varalle.et ylimääränen ruoka talteen=).joskus ihan naurattaa noitten touhu-->on kyllä hyvä mielikuvitus,kun luulevat sen ruuan menevän piiloon pahaa päivää varten=)höpöjä...
- Kolleri
Minun kissa raapii ainakin silloin kun ei tykkää jostain ruuasta. Jos minulla on makeisia tai pullaa pöydällä, kissa käy haistamassa niitä ja rupeaa kaapimaan. Mutta olen huomannut myös kaapivan omaa ruokakuppia. Usein kaapii silloin kun annan ruuan, kuitenkin palaa kupille jonkun ajan kuluttua ja rupeaa syömään. Ehkä kaapimisella on kaksi tarkoitusta. Peittää myöhempää käyttöä varten tai sitten mielenosoitus vääränlaisesta ruuasta.
- JJJ
Meillä myös selvästi milenosoitusta pahasta ruuasta (esim. härkä tai riista...)
Hyvännäköistä kun siellä on välillä sukka tai jotain muuta lattialta löytynyttä..
- vieteri
Mun vanhin kissa "peittää" aina ruoan jota ei jaksa syödä. Jos ei kupissa oleva ruoka muuten peity, niin sen kissa kaataa sitten nurin. Samainen kissa peittää myös muutakin kuin vain ruokaa, kuten esimerkiksi vieraiden miehien hikiset kengät! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708