Kenen artistin/yhtyeen

Kanisteri

levyn olet viimemmäksi hankkinut?

Itse ostin muutamapäivä sitten Willie Nelsonin tupla-cd:n The Essential Willie Nelson

24

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säde

Juurinkin tänään Taivaanrannanmaalareitten pitkään odotetun Oikein vai väärin CD.n!! Kerran kuunneltu ja hyväksi havaittu!! =)

• tyttäreltä

upea levy...Markus Huitsi, aina jaksaa kuunnella. Itse olen viimeksi ostanut Souvareita, tuttua "kismettiä" (niin hyvää ettei sanotuksi saa,aa)

• rita

Viimeisimmät hankinnat ovat Sillanpään Jarin Määränpää tuntematon,Kari Tapion Paalupaikka ja Nightwishin Highest Hopes,jotka hankin vuodenvaihteessa.Seuraava tuleva hankinta on Enrique Iglesias ja levy nimeltä 7.

• viimeksi

Tuli hankittua:

Reijo Taipaleen toivotuimmat
      Souvareilta Kaupunki kahden virran
      Ulkolaisista:
      Santanan All that i am
      Barry Manilow'n 2 Night's live

Kaikki kannatti!

• Saapas

En muista tarkalleen kenen levyn ostin viimeksi, mutta maaliskuun alussa aion hankkia Liisa Tuhkasen ekan pitkäsoitto-CD:n. Sen julkkarithan ovat 1.3. Wanhan tanssikellarissa!

• osatanut

viimeksi hittiparaati 10 kokoelma cd:n

• Enni

Matti Eskonniemen, Liisa Tuhkasen, Kati Fors:n ja Anneli & Anniina Mattilan cd:t!!!!!!!!!!!!!

• Joo, mä olen saanut/tai olen itse ostanut viimeksi tuon saman Nightwishin kokoelmalevyn joka Ritallakin on. Sitten mulla on Patrizio Buennan levy ja seuraavaksi aion hommata sen Tapani Kansan uuden kokoelmalevyn josta täälä kerrottiin.

• Pike

Jari Sillanpään

• jetsulleenkin

Viimeisin on Kari Tapion Paalupaikka, jonka ostin.Jokaisesta sen laulusta olen nauttinut. Laivalla hain maestron nimmarin sen sisälehteen. Jouluna ostin Vaya Con Diosin viimesimmmän siipalleni. Tänään aion hakea äidilleni Tapio Heinosen kokoelman.

• Rhanna

• yhteensattuma
        Rhanna kirjoitti:

Viimeisin levy jonka olen hankkinut (suoraan jenkeistä kun sitä ei Suomesta saa) on Jack Wagnerin cd Dancing in the moonlight.

Nyt tietysti kukaan ei tiedä kuka Jack Wagner on...Sivuaa aihetta, mutta hän näyttelee Boldiksissa Nick Maronea. http://wwwimage.cbs.com/daytime/bb/star_images/actors/dt_bb_act_large_jwagner.jpg

Sitä edellinen hankinta oli Arja Korisevan sinkku Avaruus/Niin

Sheriffin kanssa:) Kappale on aivan mahtavan kiva, saa hienolle tuulelle ihan jokaisen.
        Ei tosin ole suomalaisen musan kanssa yhteyksissa. Olisikohan jotain vastavaa tiedossa jollain?

• edelliseen
        yhteensattuma kirjoitti:

Sheriffin kanssa:) Kappale on aivan mahtavan kiva, saa hienolle tuulelle ihan jokaisen.
        Ei tosin ole suomalaisen musan kanssa yhteyksissa. Olisikohan jotain vastavaa tiedossa jollain?

Clay Aiken biisi, jos olisin invisible siis suoraan muunnettu suomen kielelle.
        Santana saa kivalle mielelle, suomalaisista finlanders tai souvarit. Taikakuulla on innostavaa musaa.

• Kanisteri
        Rhanna kirjoitti:

Viimeisin levy jonka olen hankkinut (suoraan jenkeistä kun sitä ei Suomesta saa) on Jack Wagnerin cd Dancing in the moonlight.

Nyt tietysti kukaan ei tiedä kuka Jack Wagner on...Sivuaa aihetta, mutta hän näyttelee Boldiksissa Nick Maronea. http://wwwimage.cbs.com/daytime/bb/star_images/actors/dt_bb_act_large_jwagner.jpg

Sitä edellinen hankinta oli Arja Korisevan sinkku Avaruus/Niin

Moi Rhanna!

Voisitko vihjaista, minkä nettikaupan palveluja olet käyttänyt hyväksesi tilatessasi musiikkia jenkkilästä?
        Oliko pitkäkin toimitusaika?

Terveisin
        Kanisteri

• QueenOfTheDawn

Yhtyeen uusin taisi tulla mukaan kauppareissulta viimeisimpänä levynä. Yllätyin positiivisesti; oli sellainen heräte ostos oikeastaan. :)

• Loviisa

En muista onko tämä aivan viimeisin hankinta, mutta lähiaikoina kuitenkin...
      Kauppareissulla sattumalta huomasin tällaisen kokoelman, joka tarttui heti mukaan (yleensä en kokoelmia juurikaan hanki): Illan varjoon himmeään, rautalankabeatin parhaat (laulettuna).
      Levy yllätti positiivisesti ja se on soinut meillä todella paljon!

Leyllä on monia hyviä minulle tuntemattomia esittäjiä, muta on myös oma suosikkibändini kahdella kappaleella - Markus Törmälä & FBI-beat. Näitä heidän kappaleitaan ei löydy muilta CD:iltä, kun ne on nauhoitettu joskus kauan sitten omakustannetallenteeksi.
      Levyn viimeinen raita on todella kaunis "Vain yksin me kaksi", josta tuli heti oma suosikkini!
      Kun sitten pyysin sitä keikalla, niin pojat ottivat kappaleen mukaan ohjelmistoonsa. Se on mahtava kappale illan viimeiseksi tanssiksi...

• Rhanna

Itse olen vasta aloitteleva tekijä tässä jenkeistä tilaamisessa ja tuon Jack Wagnerin cd:n tilasin boldisten fan clubin kautta, tilauksesta perille saapumiseen meni n.2vkoa. Eräs tuttavani käyttää jenkeistä tilatessaan amazonia ja yleensä toimitusajat ovat tuollaiset 2-3viikkoa.

• Kanisteri
        Rhanna kirjoitti:

Itse olen vasta aloitteleva tekijä tässä jenkeistä tilaamisessa ja tuon Jack Wagnerin cd:n tilasin boldisten fan clubin kautta, tilauksesta perille saapumiseen meni n.2vkoa. Eräs tuttavani käyttää jenkeistä tilatessaan amazonia ja yleensä toimitusajat ovat tuollaiset 2-3viikkoa.

Ok.
        Olen itse ajatellut käyttäväni juuri tuota amazonia. Vaikuttaa ihan asialliselta ja luotettavalta lafkalta.

http://www.amazon.com/gp/homepage.html/ref=three_tab_gw/102-9227149-3468930

Myös tämä näyttäisi olevan ihan varteenotettava pulju.
        Toimitusajat ainakin ovat lyhyemmät. Luulisin?
        Myös valikoimassa näyttäisi löytyvän.

http://english.megastore.se/

Kiitos vastauksestasi.
        T: Kanisteri

• ....

Onhan tuo biisi kuulunut FBI-beatin ohjelmistoon, vaikka kuinka monta vuotta...

• sigrid46

Pittääpä minunnii tähä vastata, vaik kaiken maaliman soitantoja on myynnistä, en niistä ees enempää tiiäkään. Minnäi ostin huutonetistä Tapani Kansan cd; Päivä jolloin rakastat. Siinä on argentiinalais tangoja. Kansan konsetti näistä nimenomaisista esityksistä lähetettiin telkussa eka kerran v 2000 ja uusinta olisko ollut pari vuotta myöhemmin. Komeeta kuultavaa, Kansa sopii erittäin hyvin tulkitsemaan näitä kappaleita. Tässä ostos ja mielipide.

• Ramona

Samaa mieltä olen. Niissä Tapsan tulkinnoissa on oikeastaan kaikki mitä tangotulkinnoilta voi vaatia ja toivoa. Sanoitukset lauluissa on myös hienot ( Ahti Taposen sanoitukset muistaakseni). Tapsa on oivallinen tulisten tangojen tulkki.
        Saisi tehdä vaikka toisenkin samansuuntaisen levyn.

• sitikkatar

..levy jonka ostin oli coldplayn x&y,hieman utopinen muttei huonokaan levy.Vaatii "hiljentymistä".

• Kanisteri

Tänään tuli tehtyä jälleen hankintoja.
      20 Radiohittiä 5.

• apilapelto

Ihka uusi osots on eilen hankittu, vielä kuuntelematon Westlifen cd, kun siinä on tämä iki-ihana You Raise Me Up. Yleensä ostan vain kotimaista, mutta tämä on nyt yksi poikkeus, jollei kantria lasketa mukaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe