Paras leffapahis!

Wild Bill

En oo nähny täällä ainuttakaan viestiä, jossa olis listattuna leffojen parhaimpia/komeimpia/kauneimpia ym. pahiksia. Joten nyt listaa tänne!

Tässä omat:
Villi- Bill Wharton (Vihreä maili)
Castor Troy (Face/Off)

Enempää ei nyt äkkiseltään tule mieleen, mutta laittakaapa oma lista.

13

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baaaaad

      Tässä muutama...

      - Stansfield - Gary Oldman (Leon - The Professional)
      - Roger 'Verbal' Kint - Kevin Spacey (The Usual Suspects)
      - Jack Torrance - Jack Nicholson (The Shining)

      • Erkko

        Täytyy myöntää, että Oldman on hieman väärin ymmärretty ja sivuun jäänyt näyttelijä.

        Dragulassa ja Leonissa aivan uskomattomia suorituksia. Fifth elementissä vähän huonompi.

        Brat Pitt Kaliforniassa! http://www.imdb.com/title/tt0107302/


      • Freak

        Jokeri - Jack Nicholson (Batman
        Jack Torrance - Jack Nicholson (The Shining)
        Patrick Bateman - Christian Bale (American Psyko)

        Ja lisäksi Dr. Evil - Mike Myers (Austin Powerit):)


    • väkivallan vihollinen

      leffassa Natural Born Killers. Toinen pahissuosikkini on Malcolm McDovell Kellopeliappelsiinissa.

    • Baxter

      Olen ollut noin 9-vuotiaasta asti vakaasti sitä mieltä että kaikkien aikojen paras pahis on Alan Rickmanin juppiterroristi Die Hard ykkösessä. Ja maailman toiseksi paras roisto on Costnerin Robin Hoodin Nottinghamin Sheriffi, jota - ylläri! - esittää sama mies.

      Gary Oldman Leonissa saa minultakin kunniamaininnan. Ja tottakai Anthony Hopkinsin Hannibal on myös herkullinen hahmo, mutta siitähän voidaan kiistellä, onko se tarinan roisto vai ei.

      Ja jos lopuksi puhutaan niistä hyvistä antagonistihahmoista, joista ei ole näyttelijäänsä kiittäminen, niin mainitsemisen arvoisia ovat Alien, Michael Meyers, Tappajahai, Kauhun Kilometrien rekkakuski ja eka Terminaattori.

    • Schutzstaffel

      Ehdottomasti kaikkien aikojen kovin roolisuoritus on Ralph Fiennesin ´Amon Goeth´. Tuo sadistisuuden perikuva, pahin kaikista.
      Se, mikä tekee hänen (Amon) pahuudestaan kiinnostavan on todeperäisyys. Voiko olla olemassa niin yksioikoisia ja sadistisia ihmisiä??

    • Niitähän riittää... Mutta tässä listaa sen kummempaan järjestykseen laittamatta:

      - Keyser Soze
      - John Doe
      - Castor Troy
      - Alonzo Harris
      - Scorpio
      - Eldon Perry
      - Cody Jarrett
      - Tom Powers
      - Hank Quinlan
      - Tony Montana
      - Dracula
      - Saruman
      - Klonkku
      - Hannibal Lecter
      - Jack Torrance
      - Bill
      - Jack The Ripper
      - Dudley Liam Smith
      - Angeleyes
      - Frank

    • leffafani

      Nämä tuli ainakin aika hyvinä pahiksina mieleen.

      Gary oldmanin hahmo Leonissa, The untouchables -Frank Nitti, Alan Rickman -die hard, Sit toi just Amon Goeth, eli Ralph Fiennes -schindlerin listasta (ehkä pahiksista pahin kaikista), Max Zorin -007 ja kuoleman katse jne. Onhan noita.

    • Minusta paha tyyppi on
      Voldemort Harry Potterissa

    • Anime-Man

      Lordi Voldemort, Sauron.

    • minä vaan_

      Nappasin alelaarista Beverly Hills Kyttä 1:sen dvd:n, ja siinähän löytyy Steven Berkoffin näyttelemä pahis nimeltään Victor Maitland. Ehkeipä aivan legendaarisimpia pahiksia, mutta jotain mukavan synkeää karismaa tälläkin näyttelijällä on.

      Mainittakoon myös Kim Jong Il elokuvasta Team America: World Police ;)

      Mutta Gary Oldman on kyllä ylittämätön, Leonin Stansfield ja True Romancen Drexl Spivey, hyytäviä suorituksia.

    • Kate

      Jokeri.

    • Anonyymi

      DICK JONES ROBOCOP
      KENRAALI ORLOV OCTOPUSSY
      KAMAL KHAN OCTOPUSSY
      MAX ZORIN KUOLEMAN KATSE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe