Jätin pillerit äskettäin pois, koska yritämme vauvaa. Ei vaan ole kierrosta aavistustakaan, kun vielä ei ole menkkoja tullut. Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen olette tehneet luotettavan raskaustestin? On myös vaikea tietää ovulaation aikaa, kun en ole mitään testejä tehnyt tai lämpöä mittaillut. Nyt on mennyt 4 viikkoa pillereiden lopettamisesta.
Milloin testi?
7
1245
Vastaukset
- .....................
HÖLMÖ JOS OLET NIIN KAKARA ÄLÄ TEE VIELÄ LAPSIA
- vauvakuume
Kiitos vaan! Luulin, että täällä voi jakaa kokemuksia, mutta näköjään täällä vain haukutaan. Tuollaiset idiootit pitäisi poistaa palstalta. Ei kai se ihmisestä hölmöä tee, jos haluaa tietää kuinka pian muut ovat pillereiden lopettamisen jälkeen tehneet raskaustestin.
- minä vaan
minusta tollaiset haukkujat on idiootteja!! itse kysyin kerran että onko joillakin ihmisillä jäänyt menkat huomaamatta vääliin ja raskaus olisi alaknut ilman oireita.. sitten sain vastaukseksi että kunnon aikuiset olisivat huolissaan jos menkkoja ei kuulu! itselläni kierto on ollut epäsäännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen, että ei sitä niin vaan voi tietää koska menkkojen pitäisi alkaa! Periaatteessa testin voit tehdä vaikka heti, jos negaa näyttää niin tulos voi muuttua parin viikon sisällä, jos ei ole tarpeeksi raskaushormooneita.. :) ei saa välittää tollaisista tyhmistä, jotka ei ymmärrä että täällä saa kysyä
- tiinukka
Mä jätin pillerit pois kk sitten ja 7.2 oisi pitänyt menkat alkaa eilen tein raskaustestin ja - näytti ja kävin tänään lääkärissä(ihan muissa asioissa)selitin lääkärille että yritämme lasta eikä menkat ole vielä alkaneet(lääkekuurin takia)lääkäri sanoi,että luotettavin raskaustestin tulos näkyy vasta viikon päästä jos menkoja ei tule.
Ovulaation huomaa siitä kun *limaa* tulee alapäästä..näin mulle on selitetty.. - Irmeli
Aika harvoin tärppää heti pillereiden lopetuksen jälkeen, koska pillerit estävät ovulaation ja siinä voi hetki mennä ennen kuin kroppa alkaa toimia. Yleensä menee n. 3kk pillereistä ennen kuin tärppää. Minulla venyi eka pilleritön kierto 40 päivään, joten ei kannata hätäillä niiden testien kanssa. Nyt on toinen kierto meneillään, saa nähdä onko kierto yhtään lyhentynyt. Ennen pilsuja oli pisimmilläänkin 31 päivää.
- Isa
Mulla sama juttu kuin nimim. Irmelillä. Ensimmäset "kuukautiset" tuli n. 40 päivää pillereiden lopettamisesta, kerkesin tehdä jo raskaustestinkin, kun kuukautisia ei kuulunut.
Näiden asioiden kanssa ei kannata hermoilla ja hätäillä. Lopetin pillerit vuoden vaihteessa.
- .....
Itellä kierto 35päivää. Ennen pillereitä 28-31päivää. Testejäkin ehdin tehdä ennenku viime viikolla alko menkat. Harmi vaan kun alkoivat:(
Onnea yritykseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415