Kaihoten katseeni
aamuruskossa katselemaan
jokea
virtaavaa.
Sisälläni polttavaa ikävää
suurta niin
kaipaavaa.
Miten helppoo
onkaan olla
onnellinen.
Suljen silmäni
ja tunnen
läsnäolosi.
Sydämeni laulaa
kauneinta
sinfoniaa.
Ja sielun syvyydestä
asti tunnen rakkauden
sävelen herkän
heleän.
Kaihoten...
6
262
Vastaukset
- Lio
Kaunista runoutta, ihana!
Ja sydämesi laulaa rakkaudesta
Kaunis kiitos kultasiipi!- kultasiipi-66
Kaunis kiitos Lio ja halitaan taas,
eikait se haittaakaan... ihanaa halia, eix niin,.
Juups, kun on rakastunut ja suuet tunteet riehuu ja kun oon tämmönen luonnonlapsi niin ne sanat
tulee vaan sieltä jostain sisältä...helposti ja vaivatta :))))
Kävin tuossa hiihtämässä ja oli kyl aivan ihanaa hiihdellä auringonpaisteessa ja linnut lauloi ja iloisia naamoja tuli vastaan :))
Asutko Lio pohjoisessa?
"sydän laulaa..laa..laaaaa..."
Rakkaudella Ansku-lettipää :))
- CliMbER
Ilmava ja kevyt lento... pysäytät ajan hienolla tavalla. Viimeistelty. Toisin kuin "rääpsimiseni".
Kiirehdin valmista ja viimeistelen myöhemmin - valitan erikoista tapaani työskennellä.
:(
T. iloinen CliMbER- kultasiipi-66
*Kaunis kiitos vastauksestasi, juups tää olotila on leijailua... Mistähän johtuukaan...*nauraa*
tiiäx sä? en mä vaan tiiä....
Mä äsken lähdin kauppaan ja kun ulko-oveni aukaisin, niin kaksi sorsaa kävellä tallusti mun etupihalla, hieraisin silmiäni että voiko olla totta..nooh, mä niiden perään lähdin kävelemään ja ne menivät naapuritalon pihalle syömään linnun siemeniä, mä sit ovikelloa soitin ja juttelin isännän kanssa, isäntä sanoi, että ne sorsat on käyneet jo viikon ajan syömässä hänen pihallaan linnun siemeniä..hrrrhhhh miten ne tarkenee, missä ne yöpyy...mä voisin ottaa ne siipieni suojaan....
Iloiset illan jatkot sulle :)))
Rakkaudella Ansku. - CliMbER
kultasiipi-66 kirjoitti:
*Kaunis kiitos vastauksestasi, juups tää olotila on leijailua... Mistähän johtuukaan...*nauraa*
tiiäx sä? en mä vaan tiiä....
Mä äsken lähdin kauppaan ja kun ulko-oveni aukaisin, niin kaksi sorsaa kävellä tallusti mun etupihalla, hieraisin silmiäni että voiko olla totta..nooh, mä niiden perään lähdin kävelemään ja ne menivät naapuritalon pihalle syömään linnun siemeniä, mä sit ovikelloa soitin ja juttelin isännän kanssa, isäntä sanoi, että ne sorsat on käyneet jo viikon ajan syömässä hänen pihallaan linnun siemeniä..hrrrhhhh miten ne tarkenee, missä ne yöpyy...mä voisin ottaa ne siipieni suojaan....
Iloiset illan jatkot sulle :)))
Rakkaudella Ansku.Sorsia talvipakkasessa ja sun pihalla!! Onhan sen täytynyt olla näky.
Mäkin vaan LEIJUN vaikkei ole mitään syytä *levittelee käsiää*
Mistäköhän johtuu??? Ei pahemmin huolet paina. Olenko tullut kylmäksi vai?? En kait sentään!
Terve hulluus arvoonsa...
(toivon vain etten ala ärsyttämään sillä ihmisiä liikaa. no joskohan pysyisin aisoissa.)
T. KLAIMERI
ps. iloisii illaanjaatkooiii siinneekiinn... - kultasiipi-66
CliMbER kirjoitti:
Sorsia talvipakkasessa ja sun pihalla!! Onhan sen täytynyt olla näky.
Mäkin vaan LEIJUN vaikkei ole mitään syytä *levittelee käsiää*
Mistäköhän johtuu??? Ei pahemmin huolet paina. Olenko tullut kylmäksi vai?? En kait sentään!
Terve hulluus arvoonsa...
(toivon vain etten ala ärsyttämään sillä ihmisiä liikaa. no joskohan pysyisin aisoissa.)
T. KLAIMERI
ps. iloisii illaanjaatkooiii siinneekiinn...Juups, kyllä ne sorsat ihmetyttää vieläkin...
mistä ne tulivat..missä yöpyvät...*mietintä myssy*
Huomenna mä lähden niiden sorsien perään pykeltämään, että mihin ne menee...toivottavasti eivät lentoon lähde...*hitsin hitsi*
että tämmöttii ihmeitä tänään..mitähän huomenna...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478