Ultimatemarket

lehden lukija

Silmään pistivät tänään Rosendahl-talojen huima myyntikampanja. Pitäiskö laittaa mökki tällaisesta paketista? Työkalutkin on mukana ja varmaan hyvät selkeät ohjeet...

85

92235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puljua

      Monilta se on vienyt rahat.

      • VIE

        VIELÄ MONILTA


    • ppp

      ...eilen eräs isäntä kertoi kyseisen firman mökkiä rakentavansa. Ei ollut mitään valittamista, päinvastoin.

      • arwid

        Kaksi kaveria on rakentanut Ultimaten mökit ilman ongelmia. Olivat neuvotelleet itselleen takapainotteisen maksuohjelman, niin ei tarvinnut huolehtia siitä puolesta.


      • lehden lukija
        arwid kirjoitti:

        Kaksi kaveria on rakentanut Ultimaten mökit ilman ongelmia. Olivat neuvotelleet itselleen takapainotteisen maksuohjelman, niin ei tarvinnut huolehtia siitä puolesta.

        Netissä ei paljon neuvotella maksuohjelmista. Ehkä sieltä saa soittamalla palvelua, en tiedä. Hinnat ovat kuitenkin epäilyttävän alhaalla ja äkkiseltään ratkaisut vaikuttavat pilipali-hommilta. Mahdollisimman ohuita rakenteita, hirsipaneelikin on 16 millistä.
        Toisaalta juuri edullinen hinta voisi houkutella. Omat ratkaisuni olen kuitenkin jo tehnyt ja voin lähinnä harmitella rahan menoa. Noihin hintoihin en pääse, en lähellekään. Tarjouskohteiden ratkaisut ovat materiaalia lukuunottamatta hyvin samantapaisia kuin omani. Rosendahlin mainoksessa tosin puhutaan nerokkaasta nykyarkkitehtuurista, jota ilmeisesti edustan ihan maallikkona.


      • piirtelijä
        lehden lukija kirjoitti:

        Netissä ei paljon neuvotella maksuohjelmista. Ehkä sieltä saa soittamalla palvelua, en tiedä. Hinnat ovat kuitenkin epäilyttävän alhaalla ja äkkiseltään ratkaisut vaikuttavat pilipali-hommilta. Mahdollisimman ohuita rakenteita, hirsipaneelikin on 16 millistä.
        Toisaalta juuri edullinen hinta voisi houkutella. Omat ratkaisuni olen kuitenkin jo tehnyt ja voin lähinnä harmitella rahan menoa. Noihin hintoihin en pääse, en lähellekään. Tarjouskohteiden ratkaisut ovat materiaalia lukuunottamatta hyvin samantapaisia kuin omani. Rosendahlin mainoksessa tosin puhutaan nerokkaasta nykyarkkitehtuurista, jota ilmeisesti edustan ihan maallikkona.

        nykyarkkitehtuuri?nämä pikkupuulaakit joka alalla ovat keksineet upeita nimiä kopioimisselle.


    • ultimate

      kunhan neuvottelet varmat takapainotteiset makuehdot. Ei tämä ultimate heikompi ole kuin muut tarjoajat, seinän paksuus ym vain on ohut. Mutta sitä lisäeristystä teet helposti itsekin, kun perusrunko on pystyssä...

      • Rakennusmestari

        Kun kokonainen hirsitalo tehdään leikkimökin tekoon tarkoitetuista ohuista ruipuleista.
        Turha sellaisia puisen teltan huojuvia lautaseiniä on hirsinä ostaa,jos kerran joudut niitä koolauksilla tukemaan ja lisäeristämään. On parempi kun teetät kivijalallesi reilusti runkorakenteisen laudoista tehdyn talon riittävän paksuin seinin jotka eristät kunnolla.


      • Rose

        Onhan noilla mainostensa mukaan nykyään asiakkaille pankkitakuu rahoitusongelmien varalta.


      • Rakennusmestari
        Rose kirjoitti:

        Onhan noilla mainostensa mukaan nykyään asiakkaille pankkitakuu rahoitusongelmien varalta.

        pärekoria hirsitaloksi tee.


      • kelohonkaa
        Rakennusmestari kirjoitti:

        Kun kokonainen hirsitalo tehdään leikkimökin tekoon tarkoitetuista ohuista ruipuleista.
        Turha sellaisia puisen teltan huojuvia lautaseiniä on hirsinä ostaa,jos kerran joudut niitä koolauksilla tukemaan ja lisäeristämään. On parempi kun teetät kivijalallesi reilusti runkorakenteisen laudoista tehdyn talon riittävän paksuin seinin jotka eristät kunnolla.

        Joopajoo, huojuu kuin korttitalo. Ei se kevythirsi ole muillakaan valmistajilla sen kummepaa. Samoja tulitikkuja ne on, paksuudesta riippumatta.

        Jos haluaa oikean talon, laittaa talon samantien kelohongasta eikä mistään helvetin tulitikuista, ei siinä sen kummempaa. Muulloin se on ihan sama keneltä sen tilaa, jos toimitus pelaa... Turha haukkua postimyyntifirmoja, jos ei ole ennen tilannut. Oikeat hirsirakenteet sitten erikseen.


      • ja ihmettele

        Jeesus sentään, lukekaa ensin toimitus sisältö tarkkaan ja alkaa selviämään miksi halpaa. Ostajien näkö taitaa sumentua hintalapun edessä.


      • sana pärekori
        Rakennusmestari kirjoitti:

        pärekoria hirsitaloksi tee.

        Tuo pärekori on hyvä sanonta.

        Olen itse käyttänyt sanaa ponttilautamökki mutta pärekori on kyllä parempi. Letittääköhän valmistaja nuo kevythirret kanssa, samalla tavalla kuin pärekorissa?


      • Talviasuttava Pilha
        kelohonkaa kirjoitti:

        Joopajoo, huojuu kuin korttitalo. Ei se kevythirsi ole muillakaan valmistajilla sen kummepaa. Samoja tulitikkuja ne on, paksuudesta riippumatta.

        Jos haluaa oikean talon, laittaa talon samantien kelohongasta eikä mistään helvetin tulitikuista, ei siinä sen kummempaa. Muulloin se on ihan sama keneltä sen tilaa, jos toimitus pelaa... Turha haukkua postimyyntifirmoja, jos ei ole ennen tilannut. Oikeat hirsirakenteet sitten erikseen.

        Mikä se kaverilla huojuu? Rakennutimme männä kesänä lomatalon 125, aitan ja saunan, mm. Valitsimme Ultimaten, kun oli edullisin ja ihan hyvän näköinen. Kirvesmies sanoi, että 10 cm hirsi ja saman verran villaa vastaa 30 cm hirttä. Se on todistettu tämän talven pakkasilla. Sitä paitsi hirsi on vanhanaikaisen näköinen- siis minun mielestäni. Jotta et luule minua yrityksen markkinoijaksi, niin laitoin kuvia rakennuksista kuvaboxin sivuille LT 125 kansioon. Jos sinulla on kysyttävää, niin toki annan myös tietoa kokemuksistamme. Varsinkin siinä vaiheessa kun teet tilausta, muutama asia olisi hyvä huomioida. Esim. oviin, ikkunoihin liittyen. Ai palvelu- se oli mutkatonta ja hyvää. Hinta? Hintaan pitää aina lisätä maa-, sähkö- ja rakentajakustannukset. Niinhän se on aina. Ai huojuuko? Ei huoju.


      • pålaaaaa
        Talviasuttava Pilha kirjoitti:

        Mikä se kaverilla huojuu? Rakennutimme männä kesänä lomatalon 125, aitan ja saunan, mm. Valitsimme Ultimaten, kun oli edullisin ja ihan hyvän näköinen. Kirvesmies sanoi, että 10 cm hirsi ja saman verran villaa vastaa 30 cm hirttä. Se on todistettu tämän talven pakkasilla. Sitä paitsi hirsi on vanhanaikaisen näköinen- siis minun mielestäni. Jotta et luule minua yrityksen markkinoijaksi, niin laitoin kuvia rakennuksista kuvaboxin sivuille LT 125 kansioon. Jos sinulla on kysyttävää, niin toki annan myös tietoa kokemuksistamme. Varsinkin siinä vaiheessa kun teet tilausta, muutama asia olisi hyvä huomioida. Esim. oviin, ikkunoihin liittyen. Ai palvelu- se oli mutkatonta ja hyvää. Hinta? Hintaan pitää aina lisätä maa-, sähkö- ja rakentajakustannukset. Niinhän se on aina. Ai huojuuko? Ei huoju.

        Miten löydän kuviasi pilha 125:sta?


    • aaa

      rakensimme sauna, pesuhuone, tupa -yhdistelmän jonka ostimme Ultimatelta. Puuosatoimitus. Kaikki meni ok ja olemme erittäin tyytyväisiä. Mökki on sellainen kun halusimmekin/odotimmekin, on viikoittain käytössä nyt talvellakin. Ohuttahan tuo "hirsi" on mutta senhän etukäteen tiesimme ja ehkä/mahdollisesti joskus sen vois eristääkin.
      Vaikka meillä menikin kaikki ok ko. putiikin kanssa, voi olla hyvä kuitenkin pyytää pankkitakausta varsinkin isommista summista puhuttaessa.

      • asiaa harkitseva

        Olen lukenut näitä ultimatemarketin tuotteisiin liittyviä kommentteja. Monenlaista mielipidettä on kyseisetä firmasta liikkeellä. Onko ketään sellaista kuulolla, jolla olisi jäänyt nykyisen firman aikana rakennus tai jotain oleellista saamatta, kun edeltäkäsin on tuotteet maksanut?
        Kieltämättä on vaikea maksaa etukäteen näinkin suuria summia, kun sen jälkeen vasta tavarat saa tontille.


      • Pettynyt
        asiaa harkitseva kirjoitti:

        Olen lukenut näitä ultimatemarketin tuotteisiin liittyviä kommentteja. Monenlaista mielipidettä on kyseisetä firmasta liikkeellä. Onko ketään sellaista kuulolla, jolla olisi jäänyt nykyisen firman aikana rakennus tai jotain oleellista saamatta, kun edeltäkäsin on tuotteet maksanut?
        Kieltämättä on vaikea maksaa etukäteen näinkin suuria summia, kun sen jälkeen vasta tavarat saa tontille.

        Kyseessä on Hirsitaloteollisuus Rosendahl peruille perustettu yritys joka meni konkursiin velkojia jäi 350 Tilasin Pilha lomatalon 2001 ja maksoin siitä etumaksua noin 30000 mk joten kaiki meni. Joten älkää maksako etumaksua.Vaatikaa aina pankkitakaus suurempiin kauppoihin.Ostin mökin Jämsän Huvilarakentajilta.Toimi rehelliseltä pohjalta sai pankkitakauksen maksuille.Toimitus pelasi hyvin ja materiaali oli ensiluokkaista


    • tavallinen tallaaja

      Mihinköhän sitä uskoisi, kun toinen sanoo toista ja toinen ... Niin ihan kivan näkösiä mökkejä ja hintakin tuntuu sopivalta meikäläisen kukkarolle, mutta rupeaa hirvittämään jos maksaa osan summasta ennakkoon ja mökkiä ei kuulukkaan. Olen nähnyt kyllä kyseisen firman mökkejä ja paksuimmalla hirsi vaihtoehdollahan se kannattaa ottaa tietty vaikkei siellä talvella kuitenkaan tule oltua. Ollakko rohkea vai nössö ... miksei mistään voi nykyään olla varma !!!

      • Ykamaki

        Olen tässä juuri harkitsemassa Pilha 125 ostamista.
        Aika paljon on komennteja puoleen jos toiseen.
        Ihmetyttää miksi näin on.
        Ajattelin lisäeristyksellä mallista saatavan kunnollisen mökin, en vain ole vielä kysynyt asiantuntijoiden mielipidettä.
        Hinta on kyllä houkutteleva.
        Onko uusia kokemuksi kertoa toimittajasta?
        Olisin kiitollinen vastauksista!


      • Jaetaan kokemukset
        Ykamaki kirjoitti:

        Olen tässä juuri harkitsemassa Pilha 125 ostamista.
        Aika paljon on komennteja puoleen jos toiseen.
        Ihmetyttää miksi näin on.
        Ajattelin lisäeristyksellä mallista saatavan kunnollisen mökin, en vain ole vielä kysynyt asiantuntijoiden mielipidettä.
        Hinta on kyllä houkutteleva.
        Onko uusia kokemuksi kertoa toimittajasta?
        Olisin kiitollinen vastauksista!

        Me rakannamme ensi kesänä niin Pilha 125 kuin samasta paikasta tilatun saunan ja aitan. Tähän saakka saamamme palvelu Ultimatemarketilta on ollut ihan hyvää. Vastaukset kysymyksiimme olemme saaneet nopeasti, pankkitakauksen saimme myös. Ei materiaali oli sen "risumpaa" kuin muillakaan, riippuu, minkä vahvuista hirttä valitset ja halutessasi voit ottaa siihen lämpöeristyksen ja lämpölasit toimitukseen tuleekin.
        Mielestäni esim. 125 on arkkitehtuuriltaan ihan moderni.
        Aiemmin olemme ottaneet lomarakennuksen tunnetulta toimittajalta ja on sielläkin lipsahduksia sattunut. Ihan virheetöntä toimitusta tuskin saa keneltäkään, aina jotain pientä sattuu, kun ihmisitä on kysymys, kaikki on inhimillistä.
        Hinta- laatusuhde on hyvä- miksi maksaa ylimääräistä esim suurten toimittajien markkinoimisesta. Katsotaan mitä tulee, tähän saakka olemme olleet tyytyväisiä.


      • Ykamaki
        Jaetaan kokemukset kirjoitti:

        Me rakannamme ensi kesänä niin Pilha 125 kuin samasta paikasta tilatun saunan ja aitan. Tähän saakka saamamme palvelu Ultimatemarketilta on ollut ihan hyvää. Vastaukset kysymyksiimme olemme saaneet nopeasti, pankkitakauksen saimme myös. Ei materiaali oli sen "risumpaa" kuin muillakaan, riippuu, minkä vahvuista hirttä valitset ja halutessasi voit ottaa siihen lämpöeristyksen ja lämpölasit toimitukseen tuleekin.
        Mielestäni esim. 125 on arkkitehtuuriltaan ihan moderni.
        Aiemmin olemme ottaneet lomarakennuksen tunnetulta toimittajalta ja on sielläkin lipsahduksia sattunut. Ihan virheetöntä toimitusta tuskin saa keneltäkään, aina jotain pientä sattuu, kun ihmisitä on kysymys, kaikki on inhimillistä.
        Hinta- laatusuhde on hyvä- miksi maksaa ylimääräistä esim suurten toimittajien markkinoimisesta. Katsotaan mitä tulee, tähän saakka olemme olleet tyytyväisiä.

        Kiitos viestistäsi
        Pilha 125 kiinnostaa juuri sen mielestäni hyvän tilaratkaisun ja ulkonäön vuoksi.
        Lisä lämpäeristeet ajattelin tilata. En vielä ole niin pitkällä, että olisin tutkinut pankkitakausta. Voisitko valaista asiaa?
        Pilha näyttää todella edulliselta loma-asunnolta.
        Alapohjaan olen miettinyt lisäeristettä. Se on kai aika helppo toteuttaa.
        Selvittelen vielä maalämmön mukaanottoa lämmityksessä.
        Rakentamisen aloittamista en vielä ole tarkkaan suunnitellut mutta voisi olla jo ensi kesänä jos päädyn tähän ratkaisuun.


      • Kokemuksia rakentamisesta
        Ykamaki kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi
        Pilha 125 kiinnostaa juuri sen mielestäni hyvän tilaratkaisun ja ulkonäön vuoksi.
        Lisä lämpäeristeet ajattelin tilata. En vielä ole niin pitkällä, että olisin tutkinut pankkitakausta. Voisitko valaista asiaa?
        Pilha näyttää todella edulliselta loma-asunnolta.
        Alapohjaan olen miettinyt lisäeristettä. Se on kai aika helppo toteuttaa.
        Selvittelen vielä maalämmön mukaanottoa lämmityksessä.
        Rakentamisen aloittamista en vielä ole tarkkaan suunnitellut mutta voisi olla jo ensi kesänä jos päädyn tähän ratkaisuun.

        Kyllä, voit ottaa rakennukseen lämpöeristeen ja laittamalla rossipohjan, villaeriste tulee lattiaan. Pankkitakaus sinun pitää kysyä toimittajalta. En tietenkään voi luvata Ultimaten laatuun liittyviä asioita, niinkuin en voisi luvata muidenkaan toimittajien ollessa kyseessä. Pystyn kertomaan vain omat kokemuksemme- ja sitten kun niitä on enemmän kertynyt. Tähän saakka ei ole ollut valittamista. Onnea rakentamiseen!


      • toimitukseen
        Kokemuksia rakentamisesta kirjoitti:

        Kyllä, voit ottaa rakennukseen lämpöeristeen ja laittamalla rossipohjan, villaeriste tulee lattiaan. Pankkitakaus sinun pitää kysyä toimittajalta. En tietenkään voi luvata Ultimaten laatuun liittyviä asioita, niinkuin en voisi luvata muidenkaan toimittajien ollessa kyseessä. Pystyn kertomaan vain omat kokemuksemme- ja sitten kun niitä on enemmän kertynyt. Tähän saakka ei ole ollut valittamista. Onnea rakentamiseen!

        Pilha 85 lämpöseinärakenteella (95 hirsi ja 100mm villaa) alkaa olemaan kohta valmis. Tyytyväinen olen ollut, maksutavoista yms. pystyy neuvottelemaan soittamalla suoraan firmaan. Ovet ovat kyllä aika rimpulat lämmöneristävyydessä verrattuna muuhun rakenteeseen samoin kiinteät ikkunat. Jos nyt olisin ostamassa, niin ehdottomasti avattavat ikkunat ottaisin näiden vakioikkunoiden tilalle. Oman kokemuksen perusteella ainakin voin suositella. Ja ilmalämpöpumppu jo näin rakennusvaiheessa on ihan ehdoton, muutamassa minuutissa saa alkaa riisumaan ylimääräiset ulkovaatteet pois.


      • pepe48
        toimitukseen kirjoitti:

        Pilha 85 lämpöseinärakenteella (95 hirsi ja 100mm villaa) alkaa olemaan kohta valmis. Tyytyväinen olen ollut, maksutavoista yms. pystyy neuvottelemaan soittamalla suoraan firmaan. Ovet ovat kyllä aika rimpulat lämmöneristävyydessä verrattuna muuhun rakenteeseen samoin kiinteät ikkunat. Jos nyt olisin ostamassa, niin ehdottomasti avattavat ikkunat ottaisin näiden vakioikkunoiden tilalle. Oman kokemuksen perusteella ainakin voin suositella. Ja ilmalämpöpumppu jo näin rakennusvaiheessa on ihan ehdoton, muutamassa minuutissa saa alkaa riisumaan ylimääräiset ulkovaatteet pois.

        Oli kiva kuulla kommenttisi Pilha 85:stä.
        Oleme tilanneet saman huhtikuu-2009 toimitukselle ja olen itsekin kiinnittänyt huomiota 2-lasisiin ikkunoihin ja oviin. Ajattelin lisätä 3:n lasin sisäpuolelle lisäpokan kanssa ja lisä ovet. Romu-stockalta Helsingistä löytyisi edullisia lisäosia. Ainoa tekninen kysymys kuuluisi, miten saada vesihöyry pois, jos lisään lisäpokan sisäpuolelle. Ajattelin tuuletusreikien lisäämistä sekä ylä- että alareunaan. onko kokemusta jo talvikäytöstä ko mökistä
        Terv Pertti Pitkänen
        044-3332624 / [email protected]


      • 2008
        pepe48 kirjoitti:

        Oli kiva kuulla kommenttisi Pilha 85:stä.
        Oleme tilanneet saman huhtikuu-2009 toimitukselle ja olen itsekin kiinnittänyt huomiota 2-lasisiin ikkunoihin ja oviin. Ajattelin lisätä 3:n lasin sisäpuolelle lisäpokan kanssa ja lisä ovet. Romu-stockalta Helsingistä löytyisi edullisia lisäosia. Ainoa tekninen kysymys kuuluisi, miten saada vesihöyry pois, jos lisään lisäpokan sisäpuolelle. Ajattelin tuuletusreikien lisäämistä sekä ylä- että alareunaan. onko kokemusta jo talvikäytöstä ko mökistä
        Terv Pertti Pitkänen
        044-3332624 / [email protected]

        Minulla on kokemusta lomatalosta 125, jossa on kaksinkertaiset ikkunat. Ne ovat LÄMPÖIKKUNAT! Miltä aikakaudelta olet? Lämpölasit ovat nykyaikaa- ei tarvitse mitään lisälaseja! Ei fuskaa, kokemusta on. Muutoinkin olemme tyytyväisiä rakennukseemme.


    • Paskan möivät

      Ostamani vesi-ilpo vuoti jäähdytysaineet pihalle hyvin pian takuuajan päätyttyä. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kun kutsua joku kirurgin palkkaa vetävä jäähdytysaineekspertti korjaamaan tuo romu kuntoon. Kiinalaista romua sanon minä!

      • Makee75

        No minulla on kyseisen firman varaaja ja 9kw vesi-ilpo, toiminut hyvin 1,5 vuotta..naapurikin on oikein tyytyväinen laitteeseen joka muuten on Gree electricin valmistama! :) joten sanyot jää toiseksi (fakta) no vaikka sinulla on käynyt harvinainen huono tuuri olen pahoillani, mutta maailmassa on satojatuhansia tyytyväisiä saman pumpun omistajia.


      • PRKL!

        Lisäys edelliseen:

        Korjaaja totesi että Vesi-Ilpossa on valmistusvaiheessa tullut hiushalkeama jota on mahdotonta paikantaa eli käytännössä tuo romu vuotaa kuiviin eikä toimi.

        4000€ ruostuu pihalla vailla mitään käyttöä.

        Ultimate Market ei vastaa puheluihin.

        Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tämmönen romun kauppaaminen vailla mitään vastuuta.


      • Mensa
        Makee75 kirjoitti:

        No minulla on kyseisen firman varaaja ja 9kw vesi-ilpo, toiminut hyvin 1,5 vuotta..naapurikin on oikein tyytyväinen laitteeseen joka muuten on Gree electricin valmistama! :) joten sanyot jää toiseksi (fakta) no vaikka sinulla on käynyt harvinainen huono tuuri olen pahoillani, mutta maailmassa on satojatuhansia tyytyväisiä saman pumpun omistajia.

        Ja lämpöpumpumppusi sisältähän löytyy Sanyon kompressori.... ;O)


      • Ööljynpoolttaja
        Makee75 kirjoitti:

        No minulla on kyseisen firman varaaja ja 9kw vesi-ilpo, toiminut hyvin 1,5 vuotta..naapurikin on oikein tyytyväinen laitteeseen joka muuten on Gree electricin valmistama! :) joten sanyot jää toiseksi (fakta) no vaikka sinulla on käynyt harvinainen huono tuuri olen pahoillani, mutta maailmassa on satojatuhansia tyytyväisiä saman pumpun omistajia.

        1,5 vuotta on kyllä lyhyt aika, kun oma kattila on pöhissyt tuolla alakerrassa 13vuotta. Ja oletan sen kestävän vielä toiset.
        Ultimatelta saa halvalla. Täytyy vaan sisäistää se, että ostaa halvalla.


    • Rakensimme

      Me saimme juuri valmiiksi LT 125-rakennuksen. Ostimme siihen kaikki mahd. lisärakenteet. Siitä huolimatta jäi edullsemmaksi kuin kilpailijoitten tarjaomat lomatalot. Rakennuksesta tuli tosi kaunis, materiaali oli hyvää. Niin sähköpostiin kuin puhelimeenkin vastattiin jos tuli kysyttävää.

      • mä ite

        Kiva nähdä kommentteja ihmisiltä joilla on kokemusta asiasta, yleensä keskustelemassa näkee viestejä ihmisiltä jotka vain arvelevat asioiden olevan niin... Oletteko kukaan nähneet lomatalo 85 tai muiden ultimaten myymien rakennusten laadussa/ toimituksessa ongelmia? Itse olen rakentanut lomatalo 85 ja olen tosi tyytyväinen , kaikki tavara on ollut juuri sellaista kun olen tilannutkin...


      • Ei kuulopuheita vaan kokemusta
        mä ite kirjoitti:

        Kiva nähdä kommentteja ihmisiltä joilla on kokemusta asiasta, yleensä keskustelemassa näkee viestejä ihmisiltä jotka vain arvelevat asioiden olevan niin... Oletteko kukaan nähneet lomatalo 85 tai muiden ultimaten myymien rakennusten laadussa/ toimituksessa ongelmia? Itse olen rakentanut lomatalo 85 ja olen tosi tyytyväinen , kaikki tavara on ollut juuri sellaista kun olen tilannutkin...

        Me saimme valmiiksi Ultimatemarketin lomatalon ja saunarakennuksen. Oli kätevää ottaa samalta toimittajalta, ovat myös materiaaliltaan samannäköisiä. Täytyy valita parhaat mahdolliset vaihtoehdot mitä pakettiin voi valita
        ja kyllä rakentajalla pitää olla kokemusta. Mutta niinhän se on kaikessa rakentamisessa. Tuli edullisemmaksi kuin mitä olisi tullut muilta toimittajilta. Saimme takuut ja palvelu oli hyvää. Nyt puhun omasta kokemuksestani, en siitä, mitä olen jonkun kuullut kertovan.


    • Viihdyn ja nautin

      Rakennutin saunamökin vuonna 2002 erikoistuneella hirsirakentajalla ja varsinaisen mökkirakennuksen (Pilha 86) tilasin Ultimatelta vuonna 2007.
      Sen kautta tuli pystytysporukkakin.
      Pilha on osoittautunut aivan yhtä hyväksi, kuin saunamökkimmekin. Jos jollain on löysää rahaa niin paljon, ettei sen käyttöä tarvitse miettiä, niin ostakoon mökkinsä vaikka metrin paksuisesta hirrestä - mutta, jos Pilha 86:n saa vierasta työvoimaa käyttäen valmiiksi 55.000 euroon (sis. mm WC:n ja suihkutilat), niin tällainen "perusköyhä" voi olla enemmän kuin tyytyväinen. Kaikki toimi Ultimaten kanssa hyvin ja tavaran laatu oli hyvää. Hinta ja laatu ovat siis erittäin hyvin käsi kädessä.

    • Pettynyt

      Tämän lafkan kanssa on ongelmia ja takuut ei varmasti kata yhtään mitään.

      • Kokemusta on

        Olisi fiksua kertoa aivan omasta kokemuksesta esimerkki, mikä asia kyseisen toimittajan kanssa on mennyt pieleen.
        Kuulopuheet on kuulopuheita - jokainen puhukoon vain omista kokemuksistaan. Sanaa "takuu" ei laki edes tunne - sitä nimikettä käytetään silloin kun puhutaan lain tarkoittamasta tuotteen virheellisyydestä. Ja siinä laki velvoittaa JOKAISEN tavaran valmistajan/myyjän korvaamaan ostajalle vahingon, ellei tuote ole sellainen kuin voidaan yleisesti olettaa.


      • Kokemus 2008

        Onkohan joku kilpailija kysymyksessä vai minkä takia noin negatiivinen käsitys ilman konkreettista perustelua. Kyllähän yrityksellä on oma menneisyytensä, mutta ei se tarkoita, ettei voisi parantua ja nousta ylös päin. Me olemme rakentaneet useitakin Ultimatenmarketin rakennuksia ja olleet tyytyväisiä. Suosittelen muillekin.


      • kirveellä töitä
        Kokemus 2008 kirjoitti:

        Onkohan joku kilpailija kysymyksessä vai minkä takia noin negatiivinen käsitys ilman konkreettista perustelua. Kyllähän yrityksellä on oma menneisyytensä, mutta ei se tarkoita, ettei voisi parantua ja nousta ylös päin. Me olemme rakentaneet useitakin Ultimatenmarketin rakennuksia ja olleet tyytyväisiä. Suosittelen muillekin.

        Nämä vesi-ilpot ei toimi läheskään mitä ultimatemarket mainostaa, meille tuli 5500 vilpo ei toiminut ja piirikortti vaihdettiin, ei toimi ja vaihdettiin ulkoyksikkö, ei toimi taaskaan ja taas piirikortin vaihto, nyt se toimii kun on lämmintä, saa nähdä mitä ensi talvi on, mainostavat että riittää 200 neliöön lattialämmityksessä, ei riitä edes 100 neliöön vaikka on matalaenergiatalo, sähköä meni ihan yhtä paljon kuin edellisvuonna vaikka puita poltettiin kolmin kertainen määrä, tarjosivat vaihdossa isompaa 9000 vilpoa (voimavirtakone niin sähköä menis vielä enemmän kuin sähköllä lämmittäessä) ja vanhalla pienen koneen kierukalla, ison olisi saanut lisähintaan ja asennuskulut taas pitää maksaa itse, takuu korjaaja kävi kyllä useita kertoja paikalla mutta aina pitää olla itsekin paikalle eli rokulia töistä, jotkut näistä ultin tyypeistä vastaa kyllä puhelimeen ja toiset taas ei koskaan, eikä mihinkään muihinkaan yhteydenottoihin, kaupanpurkuun ei ole kuulema aihetta, mutta pojilla on talvella kivaa kun sulatusvedestä saa takapihalle oman luistinradan.


      • Ginip
        kirveellä töitä kirjoitti:

        Nämä vesi-ilpot ei toimi läheskään mitä ultimatemarket mainostaa, meille tuli 5500 vilpo ei toiminut ja piirikortti vaihdettiin, ei toimi ja vaihdettiin ulkoyksikkö, ei toimi taaskaan ja taas piirikortin vaihto, nyt se toimii kun on lämmintä, saa nähdä mitä ensi talvi on, mainostavat että riittää 200 neliöön lattialämmityksessä, ei riitä edes 100 neliöön vaikka on matalaenergiatalo, sähköä meni ihan yhtä paljon kuin edellisvuonna vaikka puita poltettiin kolmin kertainen määrä, tarjosivat vaihdossa isompaa 9000 vilpoa (voimavirtakone niin sähköä menis vielä enemmän kuin sähköllä lämmittäessä) ja vanhalla pienen koneen kierukalla, ison olisi saanut lisähintaan ja asennuskulut taas pitää maksaa itse, takuu korjaaja kävi kyllä useita kertoja paikalla mutta aina pitää olla itsekin paikalle eli rokulia töistä, jotkut näistä ultin tyypeistä vastaa kyllä puhelimeen ja toiset taas ei koskaan, eikä mihinkään muihinkaan yhteydenottoihin, kaupanpurkuun ei ole kuulema aihetta, mutta pojilla on talvella kivaa kun sulatusvedestä saa takapihalle oman luistinradan.

        Kuulostipa tutulta, ihan samat vaiheet olen saanut kokea: molemmat piirikortit ulkoyksikkö (eli koko pumppu) vaihdettu ennen kuin edes pihahti, mutta tehot ei vaan riitä vaikka neliöitä luvataan puolta isommallekin talolle.

        Tuota 9000E-vaihtoa välirahalla tarjosivat minullekin ja olisin siihen suostunutkin, mutta eivät pystyneet takaamaan etta sitäkään saataisiin toimimaan.. Juu ja käsite "kaupan purku" on niille ihan tuntematon, sen olet varmaan itsekin huomannut.

        Nyt asia on kuluttajariitalautakunnassa, mutta sieltä saa pahimmassa tapauksessa ratkaisun vasta keväällä. Täytyy nyt miettiä lähteekö oikeuteen tuosta tappelemaan samantien vai odottaako KRL:n ratkaisua. Joka tapauksessa rahaa kuluu, pitää vaan päättää kuluttaako sen

        a) korkeisiin lammityskuluihin,
        b) uuteen laitteeseen vai
        c) asianajokuluihin

        näihin vaihtoehtoihin verrattuna se sun kirves lienee halvempi :) No, koska tuo laite ei tuosta mihinkään muutu, niin taidan purattaa tuon ultimaten vesi-ilpo -virityksen ja ostaa tilalle oikean lämmitysjärjestelmän. Haen sitten Ultimatemarketille maksamani rahat muut koituneet kulut pois jälkikäteen. Toivottavasti se firma pysyy pystyssa siihen asti...

        (Niin, siinä mielessä hullua tietysti haukkua ko firmaa, ainakaan ennen kuin omat rahat saatu ulos. Nythän jos joku sai sellaisen kuvan etta kyseisen firman tuotteet kannattaa kiertää kaukaa eikä noi romut menekään kaupaksi, niin kohtahan on firma vaikeuksissa... no, jos vaikka sitten saavat vaikka noita "pärekorejaan" myytyä sen edestä :D)

        Yksi asia on ainakin käynyt selväksi: laitteen ominaisuuksissa tärkeintä ei ole COP:t tai muut luvut; tärkeintä on katsoa että lukujen ilmoittaja on luotettava taho. Ultimatella luvut on ihan arvottuja, ja ne tietää sen itsekin: tuon 5500E mallin esitteessä on nyttemmin pienennetty neliömäärä 200:sta 125:een ja läiskästy varoiksi mukaan sana "ohjeellinen" jotta ei kukaan vaan pääse sanomaan että ois jotain luvattu.

        On ne vaan melkoisia veijareita! :D

        -K


      • Schaissen myivät
        Ginip kirjoitti:

        Kuulostipa tutulta, ihan samat vaiheet olen saanut kokea: molemmat piirikortit ulkoyksikkö (eli koko pumppu) vaihdettu ennen kuin edes pihahti, mutta tehot ei vaan riitä vaikka neliöitä luvataan puolta isommallekin talolle.

        Tuota 9000E-vaihtoa välirahalla tarjosivat minullekin ja olisin siihen suostunutkin, mutta eivät pystyneet takaamaan etta sitäkään saataisiin toimimaan.. Juu ja käsite "kaupan purku" on niille ihan tuntematon, sen olet varmaan itsekin huomannut.

        Nyt asia on kuluttajariitalautakunnassa, mutta sieltä saa pahimmassa tapauksessa ratkaisun vasta keväällä. Täytyy nyt miettiä lähteekö oikeuteen tuosta tappelemaan samantien vai odottaako KRL:n ratkaisua. Joka tapauksessa rahaa kuluu, pitää vaan päättää kuluttaako sen

        a) korkeisiin lammityskuluihin,
        b) uuteen laitteeseen vai
        c) asianajokuluihin

        näihin vaihtoehtoihin verrattuna se sun kirves lienee halvempi :) No, koska tuo laite ei tuosta mihinkään muutu, niin taidan purattaa tuon ultimaten vesi-ilpo -virityksen ja ostaa tilalle oikean lämmitysjärjestelmän. Haen sitten Ultimatemarketille maksamani rahat muut koituneet kulut pois jälkikäteen. Toivottavasti se firma pysyy pystyssa siihen asti...

        (Niin, siinä mielessä hullua tietysti haukkua ko firmaa, ainakaan ennen kuin omat rahat saatu ulos. Nythän jos joku sai sellaisen kuvan etta kyseisen firman tuotteet kannattaa kiertää kaukaa eikä noi romut menekään kaupaksi, niin kohtahan on firma vaikeuksissa... no, jos vaikka sitten saavat vaikka noita "pärekorejaan" myytyä sen edestä :D)

        Yksi asia on ainakin käynyt selväksi: laitteen ominaisuuksissa tärkeintä ei ole COP:t tai muut luvut; tärkeintä on katsoa että lukujen ilmoittaja on luotettava taho. Ultimatella luvut on ihan arvottuja, ja ne tietää sen itsekin: tuon 5500E mallin esitteessä on nyttemmin pienennetty neliömäärä 200:sta 125:een ja läiskästy varoiksi mukaan sana "ohjeellinen" jotta ei kukaan vaan pääse sanomaan että ois jotain luvattu.

        On ne vaan melkoisia veijareita! :D

        -K

        Tämä Ultimatemarket/Innoroos on sellainen yritys(ryväs) että en oikeasti suosittele kenenkään ostavan näiltä veijareilta. Itse laitoimme 5500E:hen roposet likoon 2008 eikä laite toimi vieläkään kerrotulla tavalla (nyt on 2/2010).

        Vastuu on kaupantekohetken jälkeen täysin ostajalla ja problemin tultua takuusta, avusta tai asiakapalvelusta ei ole tietoakaan.

        Jos olet sattunut saamaan tuotteen joka toimii, ole siitä sen hetken onnellinen.

        Kaiken vaivan ja v....ksen määrää en edes pysty kuvamaan joka tulee siitä että olet laittanut rahasi likoon etkä saa sille vastinetta.

        Kuluttajariitalautakunnassa ollaan ja siitä oikeuteen näillä näkymin jatketaan.


      • ginip2
        Schaissen myivät kirjoitti:

        Tämä Ultimatemarket/Innoroos on sellainen yritys(ryväs) että en oikeasti suosittele kenenkään ostavan näiltä veijareilta. Itse laitoimme 5500E:hen roposet likoon 2008 eikä laite toimi vieläkään kerrotulla tavalla (nyt on 2/2010).

        Vastuu on kaupantekohetken jälkeen täysin ostajalla ja problemin tultua takuusta, avusta tai asiakapalvelusta ei ole tietoakaan.

        Jos olet sattunut saamaan tuotteen joka toimii, ole siitä sen hetken onnellinen.

        Kaiken vaivan ja v....ksen määrää en edes pysty kuvamaan joka tulee siitä että olet laittanut rahasi likoon etkä saa sille vastinetta.

        Kuluttajariitalautakunnassa ollaan ja siitä oikeuteen näillä näkymin jatketaan.

        ilmeisesti sen verran paljon ongelmia tuon kanssa etteivät enää myy koko laitetta... no, itse odottelen vielä kuluttajariitalautakunnan ratkaisua jotta sais noi romut pois tilaa viemästä. niillä on tällä hetkellä 14-15 kuukauden käsittelyaika, alunperin odottelin ratkaisua jo maaliskuussa mutta katsotaan josko ennen juhannusta tulee... Ultimatemarket lupasi kyllä kunnioittaa lautakunnan päätöstä, toivottavasti edes se lupaus pitää.


    • ärtyisä Riihimäkeläinen

      ostin viikolla 30 varastorakennuksen, joka piti minulla olla viimeistään viikolla33 nyt on viikko 34 lopuillaan, eikä viellä näy netissä mainostavat 1 viikon toimitusajalla kyseistä rakennusta, paskan marjat ei pidä paikkaansa, rahdista otetaan kauhee maksu eikä se kuitenkaan toimi niinkuin pitäisi. saa nähdä koska rakennus tulee . kiva kun lomat on sovittu tämän mukaan ja mikään ei pidä paikkaansa puhuvat täyttä pas.... mietin seuraavan kerran kyllä ostanko enään tuolta mitään. toisin sanoen jos tilaat jotain niin varaudu vuoteen niin luulisi heille riittävän aika sitten. rakennuslupakuvatkaan ei pidä mitoilta paikkaansa vaikka niin pitäisi olla .

      • ärtyisä Riihimäkeläinen

        no nyt se pe....... varastorakennus on tulossa, mutta saa nähdä nyt eihän siihen mennyt 6 viikkoa vaikka mainostavat kokoajan 1 viikon toimitusaikaa kohta nähdään... jos nähdään, että mikä tulitikkukasa se on.


      • kokemusta on

        Todennäköisesti jotain on mennyt kuljetuksessa rikki ja sitten venttaat toiset 2-4 viikkoa jotain parrunpätkää, jos meinaten saat siitä lafkasta jonkun kiinni. Joka rakentamisesta jotain entuudestaan tietää, on vaihtanut materiaalit vahvemmiksi kuin mitä peruspaketista saa, enkä puhu kevythirren/hirren paksuudesta. Esim lattialaudat oli ainakin minulla oli mitoitettu aivan alakanttiin. Ei kannata pyydellä kovin painavaa porukkaa kylille (onneksi itsellä on vielä paino hanskassa) ;)
        Sitten räätälöintiä pitää varautua tekemään muutoinkin aikatavalla (esim hirsien ja lautojen mittailua ja sahausta) ja tiimalasi käy.. syyssateet alkavat.


      • jaska pohojanmaalta (ei u-maten palkkalistoilla)
        kokemusta on kirjoitti:

        Todennäköisesti jotain on mennyt kuljetuksessa rikki ja sitten venttaat toiset 2-4 viikkoa jotain parrunpätkää, jos meinaten saat siitä lafkasta jonkun kiinni. Joka rakentamisesta jotain entuudestaan tietää, on vaihtanut materiaalit vahvemmiksi kuin mitä peruspaketista saa, enkä puhu kevythirren/hirren paksuudesta. Esim lattialaudat oli ainakin minulla oli mitoitettu aivan alakanttiin. Ei kannata pyydellä kovin painavaa porukkaa kylille (onneksi itsellä on vielä paino hanskassa) ;)
        Sitten räätälöintiä pitää varautua tekemään muutoinkin aikatavalla (esim hirsien ja lautojen mittailua ja sahausta) ja tiimalasi käy.. syyssateet alkavat.

        taas on joku tumpelo ostanut lapsienkin osaaman rakennusarjan.eikä eteläsuomalaisena saa sitä kasaan.syyttää toimittajaa ja haukkuu akalle kuinka huonoa tavara on... perkele pitää vissihin pyytää paikallisen ala-asteen 3-luokkalaiset sun avuksi kasaamaan se mökki. lisäksi ilmoitukset kuljetusvahingoista kuuluu rahdin toimittajalle. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.. itselläni on 7 ultimaten pumppua eikä yksikään ole vielä valituksen aihetta tuottanut (aivan ensimmäisiä basic 12 hieman ääntää seinään) mutta sekin on aivan ensimmäisiä ultimaten toimittamia-ei ole huollettu eikä putsailtu ja pelaa-


      • Eräskin toimittaja
        jaska pohojanmaalta (ei u-maten palkkalistoilla) kirjoitti:

        taas on joku tumpelo ostanut lapsienkin osaaman rakennusarjan.eikä eteläsuomalaisena saa sitä kasaan.syyttää toimittajaa ja haukkuu akalle kuinka huonoa tavara on... perkele pitää vissihin pyytää paikallisen ala-asteen 3-luokkalaiset sun avuksi kasaamaan se mökki. lisäksi ilmoitukset kuljetusvahingoista kuuluu rahdin toimittajalle. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.. itselläni on 7 ultimaten pumppua eikä yksikään ole vielä valituksen aihetta tuottanut (aivan ensimmäisiä basic 12 hieman ääntää seinään) mutta sekin on aivan ensimmäisiä ultimaten toimittamia-ei ole huollettu eikä putsailtu ja pelaa-

        Kun olen eräs toinen toimittaja, niin olen nähnyt asiat niin, että asiakas on saatava tyytyväiseksi hinnalla, millä hyvänsä.
        Näin menetellen yleensä molemmille jää hyvä mieli. Ja boonuksena kauppa käy.


    • sfffsfsfff

      Ostettiin roosendaalin konkurssipesästä pari lomamökkiä halvalla yhden tutun talomyyjän kautta. Taisi hinta olla puolet uuden hinnasta. Vaikka firma oli konkurssissa niin sahalla painettiin täysillä töitä jotta saatiin hirsiä varastoon uutta firmaa varten. Nyt vuosi sitten tilattiin saunamökki ja maksettiin ennakkoon, se tuli ja oli helppo kasata.

      • sekundaa 2

        ultimaten pumput heikkolaatuisia ihan kautta linjan. sekunda mikä sekunda.


      • pohojalaanenjikstaap
        sekundaa 2 kirjoitti:

        ultimaten pumput heikkolaatuisia ihan kautta linjan. sekunda mikä sekunda.

        mulla 4 ultimaten pumppua ja kaikki itseasennetuina ja pelaa kuin kello eli tyytyväineen oon ja ensi viikollla saapuu ensimmäinen vesi-ilpo saas poijat nähärä pelaako.....


      • Talvi 2009

        Oletan, että siellä sahalla painetaan kovasti töitä sen takia, että joku muukin on huomannut, että ei kannata maksaa ylihintaa loma-asunnosta. Me rakensimme Pilhalomatalon ja saunan. Pitää tietenkin osata itse valita, mitä ottaa. Me otimme avattavat ikkunat ( 2 ikkunalasia riittää, ovat lämpölaseja), ulko-oveksi otettiin korkeampi malli, laitettiin lämpöeristystä. Muutoksista huolimatta tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta. Muutimme vielä rakennuksen pohjaratkaisua niin, että emme tehneet saunaa ja suihkua ja muutimme myös takan paikkaa. Näin alakerrasta tuli avarmampi. Toimitus tuli ajallaan, hyvin pakattu materiaali, puhelimeen vastatttiin ja tarvittaessa neuvottiin. Nyt olemme käyttäneet lomataloa talviasuttavana ja hyvin on tarettu. Tarvittaessa voin antaa lisätietoja.


      • Mökkinikkari
        Talvi 2009 kirjoitti:

        Oletan, että siellä sahalla painetaan kovasti töitä sen takia, että joku muukin on huomannut, että ei kannata maksaa ylihintaa loma-asunnosta. Me rakensimme Pilhalomatalon ja saunan. Pitää tietenkin osata itse valita, mitä ottaa. Me otimme avattavat ikkunat ( 2 ikkunalasia riittää, ovat lämpölaseja), ulko-oveksi otettiin korkeampi malli, laitettiin lämpöeristystä. Muutoksista huolimatta tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta. Muutimme vielä rakennuksen pohjaratkaisua niin, että emme tehneet saunaa ja suihkua ja muutimme myös takan paikkaa. Näin alakerrasta tuli avarmampi. Toimitus tuli ajallaan, hyvin pakattu materiaali, puhelimeen vastatttiin ja tarvittaessa neuvottiin. Nyt olemme käyttäneet lomataloa talviasuttavana ja hyvin on tarettu. Tarvittaessa voin antaa lisätietoja.

        Olen rakentetamassa Pilha85 mökkiä joka vasta painumassa talven talven yli, pohjaratkaisu on vielä auki. En myöskään tehe saunaa tehen kuitenki kuiva käymälän että naisväki ja lapset ei tarvitse lähteä ulos talvi pakkaseen paleltumaan. Laittan lattia lämmityksen jonka lämmitän takkalla,ois mukava nähdä kuvia muista valimiista Pilha-lomamökeistä ja eri pohjaratkaisuista
        [email protected]


      • Kuvat-09
        Mökkinikkari kirjoitti:

        Olen rakentetamassa Pilha85 mökkiä joka vasta painumassa talven talven yli, pohjaratkaisu on vielä auki. En myöskään tehe saunaa tehen kuitenki kuiva käymälän että naisväki ja lapset ei tarvitse lähteä ulos talvi pakkaseen paleltumaan. Laittan lattia lämmityksen jonka lämmitän takkalla,ois mukava nähdä kuvia muista valimiista Pilha-lomamökeistä ja eri pohjaratkaisuista
        [email protected]

        Pyynnösäsi laitoin kuvia- http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dyn8 lt125-lt-125.html- käyppä katsomassa! Hieman huonolaatuisia, kun otin kännykkäkameralla. Tekstiäkin löytyy ja kuvat voi glikata suuremmiksi. Onnea rakentamiseen!


      • mökinrakentaja
        Talvi 2009 kirjoitti:

        Oletan, että siellä sahalla painetaan kovasti töitä sen takia, että joku muukin on huomannut, että ei kannata maksaa ylihintaa loma-asunnosta. Me rakensimme Pilhalomatalon ja saunan. Pitää tietenkin osata itse valita, mitä ottaa. Me otimme avattavat ikkunat ( 2 ikkunalasia riittää, ovat lämpölaseja), ulko-oveksi otettiin korkeampi malli, laitettiin lämpöeristystä. Muutoksista huolimatta tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta. Muutimme vielä rakennuksen pohjaratkaisua niin, että emme tehneet saunaa ja suihkua ja muutimme myös takan paikkaa. Näin alakerrasta tuli avarmampi. Toimitus tuli ajallaan, hyvin pakattu materiaali, puhelimeen vastatttiin ja tarvittaessa neuvottiin. Nyt olemme käyttäneet lomataloa talviasuttavana ja hyvin on tarettu. Tarvittaessa voin antaa lisätietoja.

        Kieltämättä Ultimaten hinnat ovat houkuttelevia, mutta eivät sikahalpoja kun verrataan toimitussisältöä. Itse en ole ainakaan vielä ostanut Ultimatelta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Olen kyllä vierestä seurannut pariakin Ultimaten mökkityömaata ja havainnut seuraavaa. Puutavaran laatu on ollut ihan vertailukelpoista. Edullinen hinta pohjautuu pajolti siihen että Ultimate myy halvalla, mutta siirtää kustannukset työvaiheeseen. Kaikki listatavara ym. oli molemmilla mökeillä vaan kasa lautaa. Hirsikehikko tulee yleenä vain tasakertaan ja päätykolmiot tehdään. Kattoristikot olivat myös vain kasa lautaa ja koottiin paikanpäällä. Ikkuna-aukoissa ei ollut edes karauraa. kaikki ikkunat oli kiinteitä jne. Tämä ylimääräinen työ ei sinällään haittaa jos on aikaa, ja taito itsellä hyppysissä niin kyllä siitä voi ihan kelpo mökin saada. Mutta jos käyttää ulkopuolista timpuria niin voi olla että ei se enään olekaan niin halpaa miltä näyttää.

        Kaksi kertaa olen tarjousta pyytänyt Ultimatelta ja molemmilla kerroilla olen saanut mielestäni kokonaisuudessaan paremman ratkaisun muualta. Ultimatella on kyllä ihan hyvät mallit, mutta muutokset eivät ole kovin joustavia, eli he vaan lykäävät sitä samaa peruskehikkoa, jos se kelpaa niin hyvä, mutta yksilöllisyyttä sieltä ei halvalla saa. Itse sain tutulta valmistajalta oikeastaan saman mökin kuin Pilha 95 n 3000 egee kalliimmalla kuin Ultimate. Erona on se että hirttä ylös asti, listat ovat listoja, koolausrimat, lattia ja kattovasat määrämittaisia jne. Paljon jää työtä pois. Niin ja tässä on ne karaurat ja laudatkin.


      • Kunnon timpuri
        mökinrakentaja kirjoitti:

        Kieltämättä Ultimaten hinnat ovat houkuttelevia, mutta eivät sikahalpoja kun verrataan toimitussisältöä. Itse en ole ainakaan vielä ostanut Ultimatelta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Olen kyllä vierestä seurannut pariakin Ultimaten mökkityömaata ja havainnut seuraavaa. Puutavaran laatu on ollut ihan vertailukelpoista. Edullinen hinta pohjautuu pajolti siihen että Ultimate myy halvalla, mutta siirtää kustannukset työvaiheeseen. Kaikki listatavara ym. oli molemmilla mökeillä vaan kasa lautaa. Hirsikehikko tulee yleenä vain tasakertaan ja päätykolmiot tehdään. Kattoristikot olivat myös vain kasa lautaa ja koottiin paikanpäällä. Ikkuna-aukoissa ei ollut edes karauraa. kaikki ikkunat oli kiinteitä jne. Tämä ylimääräinen työ ei sinällään haittaa jos on aikaa, ja taito itsellä hyppysissä niin kyllä siitä voi ihan kelpo mökin saada. Mutta jos käyttää ulkopuolista timpuria niin voi olla että ei se enään olekaan niin halpaa miltä näyttää.

        Kaksi kertaa olen tarjousta pyytänyt Ultimatelta ja molemmilla kerroilla olen saanut mielestäni kokonaisuudessaan paremman ratkaisun muualta. Ultimatella on kyllä ihan hyvät mallit, mutta muutokset eivät ole kovin joustavia, eli he vaan lykäävät sitä samaa peruskehikkoa, jos se kelpaa niin hyvä, mutta yksilöllisyyttä sieltä ei halvalla saa. Itse sain tutulta valmistajalta oikeastaan saman mökin kuin Pilha 95 n 3000 egee kalliimmalla kuin Ultimate. Erona on se että hirttä ylös asti, listat ovat listoja, koolausrimat, lattia ja kattovasat määrämittaisia jne. Paljon jää työtä pois. Niin ja tässä on ne karaurat ja laudatkin.

        Meidän rakennuskokemuksemme on, että lautatavara tuli lautana ja hirret määrämittaisena, ei se ollut ongelma. Näinhän se yleensäkin on. Sitten vaan mitataan ja sirkkelillä sahataan. Voi olla jopa yksinkertaisempaa näin, kun saa sellaisen mitan, kuin juuri tarvitsee. Toimituksen mukana tuli selkeät ohjeet talon pystytyksestä. Mutta ei lomatalon rakentaminen ole mitään leikkimökin rakentamista- pitää olla kunnon rakennusvälineet, sirkkelit, naulapyssyt jne. Pitää olla osaamista rakentamiseen, kunnon timpuri. Silloin rakentaminen sujuu. Ja vaikka kirvesmiehelle maksettiin asianmukainen pallkka- tuli Ultimatemarketilta tilattu rakennus kaikkine lisävarusteineen paljon halvemmaksi, kuin jos olisimme ottaneet muulta toimittajalta. Oletan, että edullinen hinta perustuu myös siihen, että he eivät käytä lähimarkkinointia; ei ole toimipisteitä henkilökunnan kanssa eri paikkakunnilla vaan tilaus tehdään soittamalla ja netissä. Meillä talauksen tekeminen ja asioista sopiminen sujui ongelmitta. Teimme useita muutoksia sisätilaan vaihtamalla väliseinien paikkaa, huonekokoihin jne. Ei yritys siihen puutu- jokainen tekee mieleisekseen ja tarpeidensa mukaan- siksikin oli hyvä, että lautatavara ei ollut määrämittaista. Mutta sanon edelleen- hanki kunnon kirvesmies- talon rakentaminen ei olemitää puuha-peten hommaa.


      • Omalla rahalla
        Kunnon timpuri kirjoitti:

        Meidän rakennuskokemuksemme on, että lautatavara tuli lautana ja hirret määrämittaisena, ei se ollut ongelma. Näinhän se yleensäkin on. Sitten vaan mitataan ja sirkkelillä sahataan. Voi olla jopa yksinkertaisempaa näin, kun saa sellaisen mitan, kuin juuri tarvitsee. Toimituksen mukana tuli selkeät ohjeet talon pystytyksestä. Mutta ei lomatalon rakentaminen ole mitään leikkimökin rakentamista- pitää olla kunnon rakennusvälineet, sirkkelit, naulapyssyt jne. Pitää olla osaamista rakentamiseen, kunnon timpuri. Silloin rakentaminen sujuu. Ja vaikka kirvesmiehelle maksettiin asianmukainen pallkka- tuli Ultimatemarketilta tilattu rakennus kaikkine lisävarusteineen paljon halvemmaksi, kuin jos olisimme ottaneet muulta toimittajalta. Oletan, että edullinen hinta perustuu myös siihen, että he eivät käytä lähimarkkinointia; ei ole toimipisteitä henkilökunnan kanssa eri paikkakunnilla vaan tilaus tehdään soittamalla ja netissä. Meillä talauksen tekeminen ja asioista sopiminen sujui ongelmitta. Teimme useita muutoksia sisätilaan vaihtamalla väliseinien paikkaa, huonekokoihin jne. Ei yritys siihen puutu- jokainen tekee mieleisekseen ja tarpeidensa mukaan- siksikin oli hyvä, että lautatavara ei ollut määrämittaista. Mutta sanon edelleen- hanki kunnon kirvesmies- talon rakentaminen ei olemitää puuha-peten hommaa.

        Miksi ihmiset ovat aina sen halvimman perään?
        Ei väliä konkursseilla, ei laadulla, kunhan ostohetkellä tuntuu halvalta...

        Entäs se lopullinen hinta?


      • villaa kerpele lisää
        Talvi 2009 kirjoitti:

        Oletan, että siellä sahalla painetaan kovasti töitä sen takia, että joku muukin on huomannut, että ei kannata maksaa ylihintaa loma-asunnosta. Me rakensimme Pilhalomatalon ja saunan. Pitää tietenkin osata itse valita, mitä ottaa. Me otimme avattavat ikkunat ( 2 ikkunalasia riittää, ovat lämpölaseja), ulko-oveksi otettiin korkeampi malli, laitettiin lämpöeristystä. Muutoksista huolimatta tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin muilta toimittajilta. Muutimme vielä rakennuksen pohjaratkaisua niin, että emme tehneet saunaa ja suihkua ja muutimme myös takan paikkaa. Näin alakerrasta tuli avarmampi. Toimitus tuli ajallaan, hyvin pakattu materiaali, puhelimeen vastatttiin ja tarvittaessa neuvottiin. Nyt olemme käyttäneet lomataloa talviasuttavana ja hyvin on tarettu. Tarvittaessa voin antaa lisätietoja.

        Jos joku myy teille talviasuttavaa mökkiä vuonna 2010 niin silloin siellä pitää olla hirren paksuus vähintään 180mm ja ylä/alapohjassa 500mm eristettä ikkunat ja ovet selektiivillä.
        Niille jotka alkaa asiasta nillittää niin poiketkaa katsomassa rakennusmääräyskokoelmaa.


      • Hinta ja laatu
        villaa kerpele lisää kirjoitti:

        Jos joku myy teille talviasuttavaa mökkiä vuonna 2010 niin silloin siellä pitää olla hirren paksuus vähintään 180mm ja ylä/alapohjassa 500mm eristettä ikkunat ja ovet selektiivillä.
        Niille jotka alkaa asiasta nillittää niin poiketkaa katsomassa rakennusmääräyskokoelmaa.

        Rakensin halvalla talviasuttavan 92 mm masiivihirrestä ja laitoin lisäksi 100 mm villaa. Villa vastaa 200mm hirttä eli hirsi ja villa vastaa yhdessä 300 mm hirttä. Kun tein laattapohjalle, ei alla ole koskaan pakkasta kuten jos on rakennettu rossipohjalle. Kaksinkertaiset lämpölasit vastaavat 3-kertaista ikkunaa. Varaava takka ja ilmalämpöpumppu. Lämmintä on ollut pakkastalvellakin.
        Yrityksen historia ei vaikuttanut tämän päivän palveluun. Asiat sujuivat niin palvelun kuin toimituksenkin osalta.


      • Monta on syytä
        Omalla rahalla kirjoitti:

        Miksi ihmiset ovat aina sen halvimman perään?
        Ei väliä konkursseilla, ei laadulla, kunhan ostohetkellä tuntuu halvalta...

        Entäs se lopullinen hinta?

        Mistähän se johtuisi, että on halvemman perään. Voisikohan se johtua sitä, että ei ole varaa rakennuttaa huippu kallista mökkiä, koska se mökin hinta pitää kertoa vielä kolmella tai neljällä, että saa lopulliset kustannukset laskettua. Vai voihan se johtua siitäkin, että ei halua maksaa enempää kuin on järkevää. Näin jää rahaa myös muihin elämän iloihin. Ja voihan se johtua siitäkin, että ei kallis ole aina se paras.


      • Pilha 85
        mökinrakentaja kirjoitti:

        Kieltämättä Ultimaten hinnat ovat houkuttelevia, mutta eivät sikahalpoja kun verrataan toimitussisältöä. Itse en ole ainakaan vielä ostanut Ultimatelta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Olen kyllä vierestä seurannut pariakin Ultimaten mökkityömaata ja havainnut seuraavaa. Puutavaran laatu on ollut ihan vertailukelpoista. Edullinen hinta pohjautuu pajolti siihen että Ultimate myy halvalla, mutta siirtää kustannukset työvaiheeseen. Kaikki listatavara ym. oli molemmilla mökeillä vaan kasa lautaa. Hirsikehikko tulee yleenä vain tasakertaan ja päätykolmiot tehdään. Kattoristikot olivat myös vain kasa lautaa ja koottiin paikanpäällä. Ikkuna-aukoissa ei ollut edes karauraa. kaikki ikkunat oli kiinteitä jne. Tämä ylimääräinen työ ei sinällään haittaa jos on aikaa, ja taito itsellä hyppysissä niin kyllä siitä voi ihan kelpo mökin saada. Mutta jos käyttää ulkopuolista timpuria niin voi olla että ei se enään olekaan niin halpaa miltä näyttää.

        Kaksi kertaa olen tarjousta pyytänyt Ultimatelta ja molemmilla kerroilla olen saanut mielestäni kokonaisuudessaan paremman ratkaisun muualta. Ultimatella on kyllä ihan hyvät mallit, mutta muutokset eivät ole kovin joustavia, eli he vaan lykäävät sitä samaa peruskehikkoa, jos se kelpaa niin hyvä, mutta yksilöllisyyttä sieltä ei halvalla saa. Itse sain tutulta valmistajalta oikeastaan saman mökin kuin Pilha 95 n 3000 egee kalliimmalla kuin Ultimate. Erona on se että hirttä ylös asti, listat ovat listoja, koolausrimat, lattia ja kattovasat määrämittaisia jne. Paljon jää työtä pois. Niin ja tässä on ne karaurat ja laudatkin.

        Rakensimme Pilha 85 mökin lämpöseinärakenteena (95 100 mm) viime ja tämän kesän aikana. Olen todella tyytyväinen toimitukseen. Aikataulut piti ja kaikki sovittu tavara oli mukana.

        Muokkasin pohjaa sen verran, että saimme kunnollisen keittiön normi hellalla, astianpesukoneineen ja jääkaappeineen mahtumaan, eli vaihdoin portaiden ja keittiön paikkaa keskenään. Toimituksessa olleet keittiön kaapit hyödynsin sellaisinaan, ainoastaan keittiötason vaihdoin massiivipuutasoon. Saunan ja pesuhuoneen alle tein maavaraisen lattian harkkoperustuksella ja pesuhuoneen seinät on muurattu 80mm kevytharkosta ja laatoitettu. Löylyhuonetta suurensin WC istuimelle varatun tilan verran ja tein lisäikkunan löylyhuoneen seinään. Lisäksi sain pienen lavuaarin ja peilikaapin mahtumaan laajennettuun löylyhuoneen seinään (pesuhuoneen puolelle tietty). Suihkutila on ihan ok kokoinen ja jopa tilava kerrostalosuihkuihin verrattuna.

        Yläkerta pysyi muuten vakiona paitsi parvekkeen kaiteen tein kevyemmän näköiseksi, koska minusta vakio kaidemalli oli liian massiivinen. (kopioimalla Kastelli pakettien kaidemallia).

        Alapohjan ja yläkerran päätykolmioiden eristystä lisäsin 50mm alkuperäiseen. Samalla päätykolmioiden rakenne tuli tukevammaksi (100mm ->150mm).

        Lisäksi ostin vakio mäntylistaa listoitukseen, jotta höylätty lauta jäi muuhun tarkoitukseen, ei juuri kustannuksia lisännyt 3x10 listan paketti a' 39€ K-raudasta.

        Olen rakentanut talon ns. pitkästätavarasta ja siihen verrattuna mökin teko valmiiksi mietittyine tarvemäärineen oli helppo projekti. Jos tavara tulee enemmän pätkittynä se samalla sitoo tekemään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.

        Itselläni ei ole mitään huonoa sanottavaa ko toimituksesta tai mökistä, suosittelen.


      • Pilha 85
        Pilha 85 kirjoitti:

        Rakensimme Pilha 85 mökin lämpöseinärakenteena (95 100 mm) viime ja tämän kesän aikana. Olen todella tyytyväinen toimitukseen. Aikataulut piti ja kaikki sovittu tavara oli mukana.

        Muokkasin pohjaa sen verran, että saimme kunnollisen keittiön normi hellalla, astianpesukoneineen ja jääkaappeineen mahtumaan, eli vaihdoin portaiden ja keittiön paikkaa keskenään. Toimituksessa olleet keittiön kaapit hyödynsin sellaisinaan, ainoastaan keittiötason vaihdoin massiivipuutasoon. Saunan ja pesuhuoneen alle tein maavaraisen lattian harkkoperustuksella ja pesuhuoneen seinät on muurattu 80mm kevytharkosta ja laatoitettu. Löylyhuonetta suurensin WC istuimelle varatun tilan verran ja tein lisäikkunan löylyhuoneen seinään. Lisäksi sain pienen lavuaarin ja peilikaapin mahtumaan laajennettuun löylyhuoneen seinään (pesuhuoneen puolelle tietty). Suihkutila on ihan ok kokoinen ja jopa tilava kerrostalosuihkuihin verrattuna.

        Yläkerta pysyi muuten vakiona paitsi parvekkeen kaiteen tein kevyemmän näköiseksi, koska minusta vakio kaidemalli oli liian massiivinen. (kopioimalla Kastelli pakettien kaidemallia).

        Alapohjan ja yläkerran päätykolmioiden eristystä lisäsin 50mm alkuperäiseen. Samalla päätykolmioiden rakenne tuli tukevammaksi (100mm ->150mm).

        Lisäksi ostin vakio mäntylistaa listoitukseen, jotta höylätty lauta jäi muuhun tarkoitukseen, ei juuri kustannuksia lisännyt 3x10 listan paketti a' 39€ K-raudasta.

        Olen rakentanut talon ns. pitkästätavarasta ja siihen verrattuna mökin teko valmiiksi mietittyine tarvemäärineen oli helppo projekti. Jos tavara tulee enemmän pätkittynä se samalla sitoo tekemään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti.

        Itselläni ei ole mitään huonoa sanottavaa ko toimituksesta tai mökistä, suosittelen.

        Kattopanelin vaihdoin normaaliin omakotitaloissa käytettyyn katto mäntypaneliin ja saunan katon tein tervalepästä. Hirsipanelia säästy sen verran, että saan erillisen varaston paneloitua ylijäämällä.

        Lisäksi laitoin löylyhuoneen seinään ja kattoon SPU-eristeen Sauna Satu eristyksen villan lisäksi. Saunassa ja pesuhuoneessa on koneellinen poistoilmastointi, kuivattaa tilan alle kahdessa tunnissa saunomisen jälkeen.


    • Pettynyt.

      Jo vain! ÄLÄ HITOSSA mene ostamaan ainakaan pakettia elementteinä!Me erehdyimme ostamaan ulkovaraston 21A ja jos et usko,voin lähettää sinulle kuvia,elementeistä,jotka on valmistettu Karvialla.Työn jäljen voisi uskoa olevan jostain halpatuontimaista.Soitin firmaan,vastaus oli,että syy on KESÄTYÖNTEKIJÖIDEN,arvaappa uskoinko!Kuljetuksessa oli rikkoontunut 3 elementtiä huonon sidonnan takia!Että näin!

      • TM lukija

        Ultimatemarket mainostaa www-sivullaan näin TM Rakennusmaailman testituloksia:
        "Ultimaten myynnistä jo v. 2008 poistunut Pro Inverter, joka sai kiitettävät testitulokset. "

        Oikea teksti lehdessä on seuraava: "ULTIMATEN ilmalämpöpumppu on tässä vertailussa auttamattomasti altavastaaja. Sen lämmitysteho on vain tyydyttävä, mutta lisäksienergiatehokkuus on "heikolla hapella" jne.

        Laite ei siis ollut lähelläkään kiitettävää vaan testilaittteisiin verrattuna surkea.


      • Entinen asiakas
        TM lukija kirjoitti:

        Ultimatemarket mainostaa www-sivullaan näin TM Rakennusmaailman testituloksia:
        "Ultimaten myynnistä jo v. 2008 poistunut Pro Inverter, joka sai kiitettävät testitulokset. "

        Oikea teksti lehdessä on seuraava: "ULTIMATEN ilmalämpöpumppu on tässä vertailussa auttamattomasti altavastaaja. Sen lämmitysteho on vain tyydyttävä, mutta lisäksienergiatehokkuus on "heikolla hapella" jne.

        Laite ei siis ollut lähelläkään kiitettävää vaan testilaittteisiin verrattuna surkea.

        Minulta hajosi ilmalämpöpumpusta jotain (juurikin kyseinen pro10 inverter).... Todennäköisesti vain kaukosäädin, mutta eivät halua testata sitä esimerkiksi siten, että lähettäisin säätimen sinne. Haluavat lähettää tänne minun luokseni huoltomiehen jostain 100 kilometrin päästä, joka sitten ottaa matkakulut kahvitaukokulut napinpainokulut yms...

        Uutta kaukosäädintäkään eivät halua lähettää minulle jotta voisin itse testata. Tai siis lähettävät jos maksan jotain 40 15 euroa postikuluja. Ja jos menen paketin aukaisemaan, niin säädintä ei saa palauttaa.!! Kuinkas minä säätimen toimivuuden/ toimimattomuuden testaan, jos en saa pakettia avata!


      • -Epäileväinen
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Minulta hajosi ilmalämpöpumpusta jotain (juurikin kyseinen pro10 inverter).... Todennäköisesti vain kaukosäädin, mutta eivät halua testata sitä esimerkiksi siten, että lähettäisin säätimen sinne. Haluavat lähettää tänne minun luokseni huoltomiehen jostain 100 kilometrin päästä, joka sitten ottaa matkakulut kahvitaukokulut napinpainokulut yms...

        Uutta kaukosäädintäkään eivät halua lähettää minulle jotta voisin itse testata. Tai siis lähettävät jos maksan jotain 40 15 euroa postikuluja. Ja jos menen paketin aukaisemaan, niin säädintä ei saa palauttaa.!! Kuinkas minä säätimen toimivuuden/ toimimattomuuden testaan, jos en saa pakettia avata!

        Lain mukaan postimyynnissä saa palauttaa tuotteen. Jos myyjä sanoo toisin niin laki pätee. Eri asia on sitten maksaako myyjä rahat takaisin vaikka laki vaatii. Parempi välttää myyjiä jotka jo alkajaisiksi kieltäytyvät lain mukaisista velvoitteista.


      • Koettu on
        -Epäileväinen kirjoitti:

        Lain mukaan postimyynnissä saa palauttaa tuotteen. Jos myyjä sanoo toisin niin laki pätee. Eri asia on sitten maksaako myyjä rahat takaisin vaikka laki vaatii. Parempi välttää myyjiä jotka jo alkajaisiksi kieltäytyvät lain mukaisista velvoitteista.

        Me ostimme LT 125 ja siihen tuli lämpöpumppu, jonka kylmäasentaja asensi. Hyvin on kaksi vuotta toiminut, välillä pitää muistaa imuroida!
        Lomatalokin ja palvelu Ultimatemarketilta oli ihan ok. Ei huonompaa kuin muillakaan toimittajilla, kylläkin edullisempaa.


    • YxIdiot

      Tilasin, en tosin Rosendahl taloa.. Tavarat tuli, mutta muita ongelmia sitten riittääkin!. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!

      • Kesä 2011

        Mistäs sinä sitten tilasit? Me tilasimme Ultimatemarketilta ja olemme olleet tyytyväisiä niin laatuun kuin palveluunkiin. Kaikki rakentaminen on hankalaa jos ei ole osaamista. Ja hinta oli huomattavasti edullsempi. Katso kuvia:http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dyn8 lt125-lt-125.html-


    • mökin osto mielessä

      Katsoin kuvia ja hienoja oli. Paljon talolle on tullut hintaa sisustuksineen?

    • kyllästynyt odottaja

      Meidän tilaus on kyllä jo melkoisesti myöhässä. Missähän vaiheessa pitää alkaa oleen jo huolissaan koko ultimatemarketin toimituksesta? Toimitusajasta eivät saa ainakaan kiitosta.

    • rgftr

      Jos sovittu toimitusaika toteudu niin kannattaa kyllä olla huolissaan .Itse ottaisin yhteyttä kyseiseen firmaan. Mitä olet tilannut ? Kuinka paljon toimitus on myöhässä?

    • saas nähdä

      Soitettu on, mutta aika ympäripyöreitä vastailtiin "Kohta on tulossa"

    • Pertsa

      Ostin lämpöpumpun (Ultimate 10 Pro inverter), jonka myös itse asensin. Aluksi toimi muutaman kuukauden ihan hyvin. Sittemmin aina käynnistyksen jälkeen toimii tunnin - pari, mutta sitten lakkaa toimimasta. Kysyin sähköpostilla mikä voisi olla vialla ja sain kuukauden jälkeen vastauksen: Ehkä kylmäainetta on liian vähän tai siellä jossakin on vuoto. Huoltomiestä ei löydy mistään, ja olen menettänyt siinä suhteessa toivoni.
      Osaako kukaan neuvoa, miten voin lisätä kylmäainetta itse? Voiko vanhan laskea jostakin kokonaan pois ja panna uuden tilalle (muistaakseni 1350g)? Mistä ainetta saa? Miten tyhjiöinti tapahtuu? Tai tietääkö joku, kuka kyseisiä laitteita Vääksyn läheisyydessä hoitaa? Olen soittanut parille huoltoliikkeelle, ja kun kuulevat Ultymaae nimen kieltäytyvät jyrkästi.
      Neuvosta kiitollinen.

      • mitsubisiin päätynyt

        Ei niitä oikein kuulu kukaan suostu huoltamaan. Hajoavat kohta kuitenkin uudestaan ja sitten syytetään huoltoliikettä. Varaosiakaan ei ole tarjolla, vaan on vaihdettava aina koko yksikkö.

        Eli uuden ostoon ja toivot että se sitten kestää niin kauan että ehtii maksaa itsensä takaisin. Kannattaa varmaan yrittää palauttaa se Ultimatemarkettiin ja purkaa kauppa, noista ei nimittäin kylmäaineen pitäisi itsekseen loppua eikä karata samalla tavalla kuin autoista. Tosin Ultimate varmaan tässä tapauksessa vetoaa asennusvirheeseen kun olet itse tehnyt.


    • mitsu6
    • HYUFTYFU,H

      YRITYS VELKASAANEERAUKSESSA JA 1.5 MILJOONAA ASIAKKAIDEN ENNAKKOMAKSUJA SISÄSSÄ. ASIAKKAAT MENETTÄVÄT RAHANSA KUN YRITYS KAATUU

      • Konkkakökkö

        Niin ja ties monennenko kerran, - usea menettänyt rahansa.
        Nimi vaihtunut useamman käännön seurauksena, kannattaa hieman guuglailla hakusanoilla Rosendahl, PIhla -Pilha -vai oliko molemmatkin ja olikohan niitä muitakin


    • kaaleppi1977

      Mikä tehdas valmistaa pilha tuotteet ?? Tarvitsen suoraan tehtaan numeron.

      • varmanpäälle

        Pilha tuotteita valmistaa keskipohjanmaalla vetelin kunnassa oleva tehdas , en tiedä puhelin numeroa , mutta asun lähellä ja tarkoituksemme vaimoni kanssa käydä tehtaalla ehkä vielä tälle vuodelle mökkiasiassa , sillä olemme ajatelleet olisko pilha lomatalot käyttökelpoisia , hirrestä ei niitä rakenneta , mutta nieman paksummasta laudasta ja osa lankusta.


    • KOLLIN

      Älkää missään nimessä ostako Ultimati marketista mitään Jää tuote saamatta ja rahat myös. kokemusta on! tilasin ilmapumpun ultimatimarketista ja jostain kumman syystä tilaus olikin innors oy joka meni konkurssii ja nyt ultimati marketti mainostaa samoja l pumppuja taas hyvä uskosille suomalaisille. ROSVOJA KOKO PORUKKA.

    • Heinävesi

      Me rakensimme talviasuttavan Pilha talon ja olemme olleet tyytyväisiä. Näillä sivuilla on paljon myös kilpailijoiden kirjoituksia. Tarvittaessa lisätietoja seija.nyyssonen@ pp.inet.fi

      • kijuhyt

        Justjoo kuluttajavirastokin se kilpailee tuon huijarifirman kanssa.


    • Pilha125

      Ostimme Pilha 125 ja saunarakennuksen. Kaikki sujui myös toimittajan puolelta ok. Edullinen ja hyvä- voin halutessasi antaa lisätietoja.

    • usko-pois

      Unohda välittömästi! Jos olet viisas!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe