Etkö mitään tee kuin ärsytä ihmisiä täällä? Ootko vähä nolife?
hanki elämä Van der Decken
10
724
Vastaukset
- Van der Decken
En ärsyttä, sanon minun mielipidet, saan sanoa vapaasti. Ja en osaa hankia elämää kuin jo olen elämäässä joten huomat. Sitäpaitsi, jos olisin kuollut olisi myös mahdotonta hankai elämää. Ihmiset eivat määrää itse sellaisia juttuja.
- *ampiainen*
Opettele kirjottamaan!
- girlirlir
*ampiainen* kirjoitti:
Opettele kirjottamaan!
Jos oma äidinkieli ei ole suomi, voiko olettaa että osaa täydellisesti suomea? Ei voi, eli olisitko ystävällinen ja jättäisit tuollaiset viestit kirjoittamatta.
- Van der Decken
girlirlir kirjoitti:
Jos oma äidinkieli ei ole suomi, voiko olettaa että osaa täydellisesti suomea? Ei voi, eli olisitko ystävällinen ja jättäisit tuollaiset viestit kirjoittamatta.
en, kirjoitan mitä haluan ihan vapaasti.
- Van der Decken
*ampiainen* kirjoitti:
Opettele kirjottamaan!
Det lärde jag mig redan i skolan ser du.
- rsdhgyeq4rw5
Van der Decken kirjoitti:
Det lärde jag mig redan i skolan ser du.
Men de e ju bra. Håll fast i de då...
- Van der Decken
rsdhgyeq4rw5 kirjoitti:
Men de e ju bra. Håll fast i de då...
Behövs inte, en sådan grundläggande sak som att skriva läsa och gå och så vidare behöver man inte hålla fast vid speciellt hårt eftersom det faller sig rätt naturligt hur man ska utöva ovan nämnda saker. Självfallet kan man alltid utöka sin vokabulär genom diverse övningar, men det är ju en annan femma.
- ...
Ei se sulle kirjottanu!
- Van der Decken
... kirjoitti:
Ei se sulle kirjottanu!
Oli minulle, katso linkkit.
- Jyllands-Posten
"en, kirjoitan mitä haluan ihan [vapaasti]."
Toivottavasti muslimit eivät sitten käy kimppuusi. Tai omapa on asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474