Tulkaa mun huoneeseen tänään klo23.45 jaan siellä ilmaiseksi keriksiä. Etsikää nimellä Wiweca
Ilmasta kamaa
15
931
Vastaukset
- Wiw
Kyseessä on huijari, sillä minä olen oikea Wiweca, enkä jaa kamaa tänään tai lähitulevaisuudessa.
- Viveka, habbossa Wiweca :)
Taas näitä vale vivekoita ilmestyy. Tilaisuus on siis järjestymässä!
- Wiw
Viveka, habbossa Wiweca :) kirjoitti:
Taas näitä vale vivekoita ilmestyy. Tilaisuus on siis järjestymässä!
Pystytkö sinä todistamaan, että olet Wiweca? Minäpä tiedän; et!
Wiw kirjoitti:
Pystytkö sinä todistamaan, että olet Wiweca? Minäpä tiedän; et!
Tule klo23.45 Wiwekan huoneeseen, niin todistan että oon alkuperänen wiweca. Jaan kamaa siellä!
- Wiw
Tule klo23.45 Wiwekan huoneeseen, niin todistan että oon alkuperänen wiweca. Jaan kamaa siellä!
Haluat vain kusettaa muita.
Wiweca-hahmolla ei kukaan jaa kamaa tai kirjaudu tuohon aikaan ja se on saletti! Minä en arkisin keskiyön tienoilla netissä hengaa. - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Haluat vain kusettaa muita.
Wiweca-hahmolla ei kukaan jaa kamaa tai kirjaudu tuohon aikaan ja se on saletti! Minä en arkisin keskiyön tienoilla netissä hengaa.Tuo aika sopii minulle muiden kiireiden ohessa. Ainiin unohdin, että sinulla vale wiwekalla on nukkumaan menoaika klo20.00 :D
- Wiw
Tuo aika sopii minulle muiden kiireiden ohessa. Ainiin unohdin, että sinulla vale wiwekalla on nukkumaan menoaika klo20.00 :D
Minulla ei ole nukkumaanmenoaikaa.
Luovuta jo, en jaksaisi jauhaa tätä. - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Minulla ei ole nukkumaanmenoaikaa.
Luovuta jo, en jaksaisi jauhaa tätä.Et vain myönnä olevas vale wiweka. Tule tänään klo23.45 Wiweca:n huoneeseen niin nähdään kuka on kuka!
- Wiw
Et vain myönnä olevas vale wiweka. Tule tänään klo23.45 Wiweca:n huoneeseen niin nähdään kuka on kuka!
En ole Wiweka, olen Wiweca.
Näen jo, että minä olen minä ja sinä olet huijari. - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
En ole Wiweka, olen Wiweca.
Näen jo, että minä olen minä ja sinä olet huijari.kirjoitusvirheitä sattuu jokaiselle, 23.45 lähenee
kirjoitusvirheitä sattuu jokaiselle, 23.45 lähenee
Kello on nyt 23.45 eikä sua näy, tämä todistaa että olet huijari!
- Wiw
Kello on nyt 23.45 eikä sua näy, tämä todistaa että olet huijari!
Minä en peelojen käskystä tule.
Jaahas, oliko se Wiweca-hahmo mukamas tuohon aikaan edes kirjautunut?
Ja miten se, onko kirjautunut sinun käskystäsi vaikuttaa siihen, onko huijari vai ei? Minä vastaan puolestasi; ei mitenkään.
Lopeta huijaaminen hyvän sään aikana, peelo. - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Minä en peelojen käskystä tule.
Jaahas, oliko se Wiweca-hahmo mukamas tuohon aikaan edes kirjautunut?
Ja miten se, onko kirjautunut sinun käskystäsi vaikuttaa siihen, onko huijari vai ei? Minä vastaan puolestasi; ei mitenkään.
Lopeta huijaaminen hyvän sään aikana, peelo."Lopeta huijaaminen hyvän sään aikana, peelo."
Yleensä peeloankin tähän "huonon sään aikaan", koska hyvän sään aikaan on kiva ulkoilla :DDD - Wiw
"Lopeta huijaaminen hyvän sään aikana, peelo."
Yleensä peeloankin tähän "huonon sään aikaan", koska hyvän sään aikaan on kiva ulkoilla :DDDViimeinkin myönsit olevasi peelo.
- Minä tiedän ratkaisun..
Wiw kirjoitti:
Viimeinkin myönsit olevasi peelo.
Katsotaan..
No, en ainakaan minä voisi tulla sinne siihen aikaan.
mutta voit sitten viedä mun huoneeseen niitä jos olet se wiweca..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458