pienonen kysymys liite teille kotilofaneille!
vastaan samalla itsekkin :D
1. kotilonne nimet?
(kölli ja mörri)
2. mitä lajia edustavat?
(tikruja)
3. lempiruokia?
(kurkku, veteen kast.leipä,voikukan lehti, paprika, makkara)
4. paha ruoka?
(piltti,jogurtti,omena)
5. iät?
(1,1½v)
6. rakastatko niitä?
(tottakai!)
7. mitä teette yhdessä?
(joskus teen läksyjä ja annan niiden tepastella kädelläni ja joskus taas jos piirtele yms. laitan kippoon vettä ja aksut sinne köllimään :))
kysely vaan :))
23
870
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
1. kotilonne nimet?
Amadeus ja lime
2. mitä lajia edustavat?
aksuja
3. lempiruokia?
Piltit, kalanruoka, kissan ja koirankuivamuonat/keksit..
4. paha ruoka?
herkkusienet
5. iät?
n. 2 w, molemmat..
6. rakastatko niitä?
hmph...Tietysti! xD
7. mitä teette yhdessä?
Joskus kun teen läksyjä, rakennan niille "puuhamaan" muovisille kirjoitusalustoille..Ja tietenkin kylvetän ja pitelen niitä kädellä...- !!!!!!!!!!
moi! mistä sait tikrut?? pliis vastaa pliis pliis pliis!!! vastaa pliis!! oon ettinyt tikruja noin 2 vuotta!!!
- kotilo-ja-gekkofani
!!!!!!!!!! kirjoitti:
moi! mistä sait tikrut?? pliis vastaa pliis pliis pliis!!! vastaa pliis!! oon ettinyt tikruja noin 2 vuotta!!!
..mahtaa niitä tikruja olla...
- !.!
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
en pääse koskaan niitä akemaan,asun nimittäin hesassa..
- kyselyn kysyjä vastaa :D
!!!!!!!!!! kirjoitti:
sain ne vuosi sitten kaverilta, toisen munana ja toinen oli eri poikueesta ja sitten syntynyt aijemmin, mutta kaveri kasvattaa niitä. kannattaa kysellä muilta mistä niitä saa, kun itekkin sain ne ;)
- mulle kans tikru
kyselyn kysyjä vastaa :D kirjoitti:
sain ne vuosi sitten kaverilta, toisen munana ja toinen oli eri poikueesta ja sitten syntynyt aijemmin, mutta kaveri kasvattaa niitä. kannattaa kysellä muilta mistä niitä saa, kun itekkin sain ne ;)
jos sun ystäväsi kasvattaa niitä niin ilmoittaako se jossain kun poikasia on saatavilla?
luulen että aika monikii etsii tikruja ja kaikilla ei oo mahdollisuuutta lähteä yhdestä ainoosta eläinkaupasta hakee. Et nyt vaan mahdollisimman moni tikrun omistaja niitä kasvttamaan ja tänne viestii kun olis poikasia saatavilla?! - tippenen
mulle kans tikru kirjoitti:
jos sun ystäväsi kasvattaa niitä niin ilmoittaako se jossain kun poikasia on saatavilla?
luulen että aika monikii etsii tikruja ja kaikilla ei oo mahdollisuuutta lähteä yhdestä ainoosta eläinkaupasta hakee. Et nyt vaan mahdollisimman moni tikrun omistaja niitä kasvttamaan ja tänne viestii kun olis poikasia saatavilla?!jos sun tikrut saamunia niin säästä mulle pari ja lähetä viestiä ossaan: [email protected]
- se yks tyyppi jonka nimen u...
mulle kans tikru kirjoitti:
luulen että aika monikii etsii tikruja ja kaikilla ei oo mahdollisuuutta lähteä yhdestä ainoosta eläinkaupasta hakee. Et nyt vaan mahdollisimman moni tikrun omistaja niitä kasvttamaan ja tänne viestii kun olis poikasia saatavilla?!pitänee kysyä kaverilta että millo ne munii.. ku sillä on nyt vaa 2 aksua jotai ehkä sanoisko 3-4 vuotiaita.. ja se haluaa alkaa kasvattamaa aksuja pelkästään.. pitää kysellä aikooko se vielä teettää poikueen tikruilla.
- aikoo myydä tikrut..
se yks tyyppi jonka nimen u... kirjoitti:
pitänee kysyä kaverilta että millo ne munii.. ku sillä on nyt vaa 2 aksua jotai ehkä sanoisko 3-4 vuotiaita.. ja se haluaa alkaa kasvattamaa aksuja pelkästään.. pitää kysellä aikooko se vielä teettää poikueen tikruilla.
niin maksan 20 niistä:) ota yhteyttä.
[email protected] - siis niinku...
aikoo myydä tikrut.. kirjoitti:
niin maksan 20 niistä:) ota yhteyttä.
[email protected]20 euroa;) jos ei riitä voin ehkä enemmänkin:)
- kotilo-fani
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
Kävin tänään puutorinakvariossa hakemassa halloweentaskuravun. Siellä ei ole ollut tikruja pitkiin aikoihin ja maksavat 39€ en tie onko kallis mutta siellä on oma maahantuonti. Mun yks kaveri sanoi että sinne tulis keväämmällä aksuja.
- yks jubatsu..
niin,että jos sun kamulla on sähköposti osotetta,niin anna mulle:D haluun tikruja ihan sairaasti! niitä odottaisi 200L terra!
- tikruja
meille olis kans muutama tikru todella tervetullut, ja kokemusta löytyy aksuista vuosien takaa jo ja 200 litrainen terra meilläkin olis valmiina odottamassa
- tikru fani!
en oo ollu kamun kaa yhteydes enkä yli 6 kk joten tässä kestää..
- voisi..
teettää omilla tikruillasi poikasia:D ??? EI HAITTAA JOS KESTÄÄ,EHDIN KYLLÄ OOTTAA:d
- tikru fani!
en tee niillä poikasia..
en saa teettää niillä poikasia. - milloin..
tikru fani! kirjoitti:
en tee niillä poikasia..
en saa teettää niillä poikasia.milloin suunnilleen onnistuisit sopii sen kamun kaa et teettäis poikueen? niinku kuinka kauan menis??annatko sähköposti ossas ettei tarviis täällä koko ajan pälättää:D
- tikru fani!
milloin.. kirjoitti:
milloin suunnilleen onnistuisit sopii sen kamun kaa et teettäis poikueen? niinku kuinka kauan menis??annatko sähköposti ossas ettei tarviis täällä koko ajan pälättää:D
en ole varma aikooko kaveri vielä teettää poikuetta niillä, aikoo siirtyä aksuihin kuulemma, mutta pitää soittaa ens viikolla jos sillä nyt vielä on tikruja.. kun en oo tosiaankaa ollu yhteydessä n.1 vuoteen
- tikru fani!
tikru fani! kirjoitti:
en ole varma aikooko kaveri vielä teettää poikuetta niillä, aikoo siirtyä aksuihin kuulemma, mutta pitää soittaa ens viikolla jos sillä nyt vielä on tikruja.. kun en oo tosiaankaa ollu yhteydessä n.1 vuoteen
väärä aika.. melkein yhteen vuoteen.
- sähköposti..
se äsken antamani sähköposti osote on väärä,se on siis:
[email protected]- omistaa..
niin jos kaverisi omistaa vielä ne tikrukotilot,muttei aio niillä poikasia teettää,tai aikoo myydä ne,niin voin ostaa myös ne aikuiset noin 25-30eurolla,jos se riittää.D muuten,jos joskus joudut tikruistasi luopumaan,minä todella voisin ottaa:9 mutta kysy kamultasi heti kun voit että tekeekö niillä poikasia,tai myykö niitä.D täällä odottaisi hyvä koti jossa jo ennestään aksuja! siis ei samassa terrassa..
- holleliini
Vastaampas sitten minäkin...
1. kotilonne nimet?
-Amarillo, Azul, Cobre, Rojo, Umber, Hellgold ja Opaque. Kotiloita on monta lisää mutta vain osalla on nimet..
2. mitä lajia edustavat?
-Valkohuulitarhakotiloita.
3. lempiruokia?
-En kyllä tiedä lempi ruoasta, mutta näitä ovat ainakin syöneet: kurkkua, porkkanaa, salaattia, (märkää) leipää, omenaa, paprikaa, viinirypäleitä, retiisiä, voikukkia, puun kaarnaa (??). Muuta ei nyt tule mieleen..
4. paha ruoka?
-jogurtti, tomaatti, peruna
5. iät?
-Vanhimmista en tiedä, mutta meillä kasvaneet n. vuoden.
6. rakastatko niitä?
-Juu kai..?
7. mitä teette yhdessä?
-Ihmettelemme maailman tapahtumia ja elämän tarkoitusta.. - Eeca
1. kotilonne nimet?
Mini ja Dumle
2. mitä lajia edustavat?
Akaattikotiloita
3. lempiruokia?
Kaikki kelpaa
4. paha ruoka?
Ei taida olla, ainakaan vielä en ole huomannut
5. iät?
3 ja 4 kk
6. rakastatko niitä?
Of course! xD
7. mitä teette yhdessä?
Vien ne kylpyyn, otan ne kädelle, katselen niitä.. tekemistä riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573