tähän selvitystä jota jo kysyin tuolla alempana eli miksi koko nimi sukunimineen näkyy vastaanottajan sähköpostissa?
Enpä aio moisella sähköpostiosoitteella lähettää kenellekkään tuntemattomalle vastausta jos postia sattuisin saamaan:( Aina sanotaan ettei saa antaa nimiä ym. ja kuitenkin Suomi24:n sähköposti on tällainen "suojaton".
Voiskos ylläpito
antaa
5
535
Vastaukset
- celesta
Asiaa on selvitetty tässä linkissä:
http://www.suomi24.fi/posti/ukk2/#niminakyy- Täytyypä
paneutua siihen tarkemmin:)
- Muutama
vinkistä, jo helpottaa.
- tarpuu
Mua ei ainakaan yhtään helpottanut tollainen hirvee 20-sivuinen, pienellä printillä ollut, lakiteksteinen litania.
Ainoa mitä opin, että älä hyvä íhminen laita sitä koko nimees sinne, niin, siis mihinkään. - ...
...ei toimii, niin ei kyllä toimi tämä:
Suomi24 > Keskustelu > Ikäryhmät > 50
Täältä poistetaan näköjään uusien kirjoittajien
jutut HETI!!!! MIKSI näin, jos saa vastauksen,.....
Ja minä olen 50 mies!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593