Kävin katsomassa viikonloppuna mun kaveria(istuu muuten ihan kunnon rikoksesta,ei mitään sakkoja tai satulanhaistelua)mulla oli hoito mukana-siis sellanen megabeibi fitnesstypy. Vähän pamput kuolas sen perään typerän näkösissä asuissaan. Gimma sano sille kaljulle läskille"ettei me julkisilla tultu-turhaan tuut lippuja tarkastaa!" Vähän me revettiin-tytsy luuli sitä possua lipuntarkastajaks. Eipä kyllä ollut ihme. Frendin kanssa heitettiin juttua siinä, vähän treeneistä, kreabisneksestä yms. Kun aika tuli täyteen, me vaan jatkettiin juttua-hah! kukaan ei uskaltanu tulla sanoo että pitäs mennä, meinattiin jo et kävellään kolmestaan vaan ulos mut frendillä oli illalla sovittu penatreeni ja kreatankkaus jo aloitettu.
Tapaamiset
7
1177
Vastaukset
- vapaa mies
ette vapauttaneet ystäväänne ? Ihminehän on syntynyt vapaana.
- Liu
...vähänkös olette olleet siellä cooleja..."kukaan ei uskalla meille mitään"....hyvä provo ja kova olo.
- ollut näin;
"frendillä oli illalla sovittu penatreeni"
fRengillä oli illalla sovittu penetraatio? - juttua
Jotenki hirveen tutulle kuulostavaa legendaa. Ihan samaa kun kuuntelin kylmäkoskella miten jätkät oli tehny toinen toistaan upeempia keikkoja mut ihmettelin kerran vahingossa miten ne istuu täällä kun keikat on menny kun kusi lautaa pitkin. Kyttiä on kusetettu mennen tullen mut linnan portti se vaan on kolissu takana. Ja jätkillä on rahaa ettei paskalle taivu mut persaukisena pummaa jämiä.
Tapaamisissa käy kuule kovempia kun sä olet. Vittu mitä toiveunta. Ihanku siellä ei olis voimaa heittää sut ja sun kimmas ulos ihan millon niitä huvittaa. Ja sitten toinen vihje: ne KOVAT jätkät ei kehuskele täällä eikä muuten kongillakaan, ne toimii. - pamari
lefa, ei taida sullakaan olla asiat kunnossa, ku ei oo muuta tekemistä viikonloppuna ku käydä rottia kattelemassa. taidat olla itsekin joku liimanhaistelija rääpäle, taitaa olla sunkin tulevaisuus näköjään kans vankilassa jostain mummon ryöstämisestä, ja sitten lusit sisilisko-osastolla ku pelkäät niin vitusti
pamari - blaah
Melko paljon olen itse ollut vastaanottamassa tapaamisiin saapuvaa porukkaa, ja yleensä se kulmakunnan kova jätkäkin on aika hiljaista poikaa, kun vähän komentaa... Jos alkaa suutaan soittamaan, niin mikään ei estä meitä ennen tapaamista sanomasta: ei tänään. Ja sitten vaan tuleva venkula pihalle...
- täti
surullista,kun pitää olla niin kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558