mua on "kiusattu" 5. luokasta lähtien. Olin jo silloin öluokan "erakko"poika, joka istuskelee hiljaa nurkassa kun toiset sekoilevat. Vaan empä minä koskaan ole kavereita tarvinnutkaan.
Oon nyt seiskalla. Jonkin aikaa sitten yks luokallani oleva roteva, iskokokoinen kaveri alkoi vittuilemaan. Sitä jatkuikin viikko, kunnes tämä päätti antaa minulle turpaan.
Homma ei sujunut kuitenkaan sen kahjon suunnitelman mukaan. Kerran se paskapää ehti lyödä, mutta minäpä potkaisin sitä ensin suoraan kylkeen ja sitten nyrkillä naamaan. Tyyppi häipyi parkuen paikalta.
Eipä ole sen jälkeen paskiaiset tulleet suutaan soittamaan. Saampahan olla rauhassa!
Kyllä loppui kiusaaminen kun...
4
758
Vastaukset
- yag98aeshyj 5neoyyyy
Aika sama tilanne mulla. Paitsi että en ollut "erakko" viidennellä.
Viidennellä myös mun kiusaaminen alko. Ihan vuoden alusta melkeen loppuun asti. Koska sillon iskin takasin. Hakkasin yhden kiusaajista kunnolla. Kiusaaminen loppu joksikin aikaa, mutta sitten ne alko tulemaan porukoissa, pari piti kiinni ku toinen hakkas.
Tilanteesta selvis käyttämällä jalkoja, mut siirrettiin tosin toiseen kouluun kun monotin hakkaajalta hampaat suusta. Sain psykopaatin maineen kun nauroin räkäsesti sen jälkeen. Mutta ei ole KUKAAN tullut sen jälkeen kiusaamaan.- somali
mul oli viisi kiusaajaa oikee isoja suomalisia mä sanoi antaa tulla minä löin 3 sit potkasin 2 ja sinne tuli viel 4 lisää mä sanoin antaa tulla mä oonki unkku ne tuli mä otin nyrkit eiin ja hakkasin ne kaikki 4. sitten sinne tuli viel 3 opettajaa ja 4 nousi maasta hakkasin 3 opettajaa ekaksi kunnolla sit 4 suomalaista tuli potkasin 3 päähän ja naputin yhtä päähän. sitten tuli vielä 6 oikee karua jätkää moottoripyörien kanssa nahkatakit päällä.. sanoin niille antaa tulla ette pärjää unkulle. unkku hakkaa teijät ja hakkas muuten ne tuli kaikki yhtä aikaa mää potkasin kierre potkun siihen tippus 5 suomalaista yks lähti karkuun mää heitin kengäl päähän sekin tippus.. eikä toi ole eniten mitä unkku on hakannu
- hsf
somali kirjoitti:
mul oli viisi kiusaajaa oikee isoja suomalisia mä sanoi antaa tulla minä löin 3 sit potkasin 2 ja sinne tuli viel 4 lisää mä sanoin antaa tulla mä oonki unkku ne tuli mä otin nyrkit eiin ja hakkasin ne kaikki 4. sitten sinne tuli viel 3 opettajaa ja 4 nousi maasta hakkasin 3 opettajaa ekaksi kunnolla sit 4 suomalaista tuli potkasin 3 päähän ja naputin yhtä päähän. sitten tuli vielä 6 oikee karua jätkää moottoripyörien kanssa nahkatakit päällä.. sanoin niille antaa tulla ette pärjää unkulle. unkku hakkaa teijät ja hakkas muuten ne tuli kaikki yhtä aikaa mää potkasin kierre potkun siihen tippus 5 suomalaista yks lähti karkuun mää heitin kengäl päähän sekin tippus.. eikä toi ole eniten mitä unkku on hakannu
ootsä kyl unkku mukava veijari
- fajkfj
KETÄÄN ei saa lyödä eikä potkia. Mieti miltä siitä tuntu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708