Oon siis kasilla, ja äidinkielen tunnilla sain tehtäväkseni tehdä esitelmän jostain hyvästä kirjasta.
Ja nyt mä oon aika hukassa, kun se esitelmä on jo ensi tiistaina, eikä mulla oo tietoakaan mistä kirjasta mä sen tekisin. Siispä kysymys kuuluukin, että tietääkö kukaan mitään hyvää kirjaa, joka löytyis kirjastosta, ja siitä vois tehdä kirjaesitelmän??!??
Auttakaa. Mä oon ihan hukassa tän kanssa.
Kirjaesitelmä....
7
2208
Vastaukset
- auttaja
aikaa ensi tiistaihin? Lue vaikka Pottereita, tai jäkiskirjoja, niitä löytyy hyviä. Tai kokeile surkeiden sattumusten sarjaa, narniaa.
- Phobos
Lue vaikkapa sukupolvi X, se on aika hyvä kirja josta saa kirjoitettuakin jotain... itse olen joskus siitä väsännyt esitelmän...
Jos olisit vanhempi ehdottaisin paria muuta kirjaa... Olen pahoillani mutta viime aikoina lukenut hieman ehkä vaativampia kirjoja, jos niin voi sanoa...
Da Vinci-koodi tai Demoneita ja Enkeleitä (en muista kummin päin :D) ovat myös aika hyviä...
Kannattaa valita suht lyhyt jne. Tuo sukupolvi X oli hyvä, suosittelen. - dsadsadsa
Fjodor Dostojevski - Rikos ja rangaistus
- Marje
Kiitos avusta. Eiköhän noista joku ole hyvä. :)
- reader
Marje kirjoitti:
Kiitos avusta. Eiköhän noista joku ole hyvä. :)
Sinuhe egyptiläinen on kanssa hyvä kirja jos tiistaiksi pitäisi lukea.
- jelppijä
turha vaiva ruveta lukemaan ku kaikki juonet ja arvostelut löytyvät netistä.. googlest vaa hakemaan stemppii tiistaille!!
- sieppari
moi marje, tee j. d. salingerin "sieppari ruispellossa".
sun äikän ope sais rumasti sanottuna aika varmasti orkun,
ku huomais et joku sun luokkalainen tekis siitä kirjasta jonkun analyysin.
varsinkin jos tekisit siitä hyvän... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264