MISTÄ MÄ LÖYDÄN HOUNDOURIN TAI HOUNDOOMIN?!!Mä itken verta kun ei niitä löydy...On mulla kyllä aikamoinen lista vielä kerättävänä mutta tahdon Houndourin tai Houndoomin omakseni niin että voisin kirkua...
Sitten toinen juttu viel...Siellä kaupungissa josta löytyy dragon-tyypin pokemoneja,siellä on "trainer tips"- kyltti jossa lukee jotain sellaista että jos pokemonisi kantaa Miracleberryä,se pystyy pääsemään eroon kaikista statusongelmista..Mistä sen Miracleberrynkin löytäisin...Olen hakenut sitä ihan hullun lailla.Onko kellään tietoa siitä?
Pokemon Gold
6
708
Vastaukset
- metang
lähellä eerikan salia, kun kuljet yöllä siitä nurmikossa missä on se vartija sisäpuolella, mut mene kuitenkin ulos (vas) on ruoho, josta yöllä tulee houndoureita ja houndur kehittyy houndoomiksi kun ekhität sitä:P
- Scizor
Eli siis Eerikan sali tulee vastaan kun olen hakannut eliittinelikon?(en ole vielä mennyt niitä,kasvattelen pokeja tarpeeksi ensin ja yritän saada eeveestä Umbreonin...)
Kiitos näistä tiedoista :D - Scizor
Scizor kirjoitti:
Eli siis Eerikan sali tulee vastaan kun olen hakannut eliittinelikon?(en ole vielä mennyt niitä,kasvattelen pokeja tarpeeksi ensin ja yritän saada eeveestä Umbreonin...)
Kiitos näistä tiedoista :DEnpä näköjään olutkaan kovin hyvämuistinen kasvattaja.Siitä tulikin Espeon...No väliäkö hällä? :D
- espeonnnnnn
Scizor kirjoitti:
Enpä näköjään olutkaan kovin hyvämuistinen kasvattaja.Siitä tulikin Espeon...No väliäkö hällä? :D
miten siitä saa espeonin ????????
- Nindendo Fani
Route 16
- shinygyarados
route 7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474