Mitä mieltä olette suomy explorer kypärästä??
http://www.suomy.com/helmets/helmetsdefault.aspx?d=explorer/item_list.xml&m=explorer&l=\_list0&b=LinkButton13
Suomy
8
3996
Vastaukset
- Joni83
eikö kenelläkään tosiaankaan ole kokemuksia kyseisestä kypärästä??
- näköjään
Ko. kypärämerkkiä käyttävät monet kilpakuskit, vaikka heidän päähineensä eivät mitään hyllykamaa olekaan.
- Joni83
kyllähän nyt sentään jollain on kyseinen kypärä.. että rohkeasti niitä kommentteja tulemaan
- ashnak
Mulla tosiaan on tollanen Suomyn kypärä, mallia spec 1r jos oikein muistan.. Hankin viime syksynä mutta en mahdottomasti ehtinyt se päässä ajelemaan. Alkutuntuma oli kyllä hyvä; ei puhalla mistään suunnasta, istuu todella hyvin, kevyt ym. Makuasioitahan nämä ovat, itse olen tyytyväinen 300e hankintaan..Hieman ahdas on kyllä pääaukosta, mutta kun ensikerran murjoin kypärän päähäni en raaskinut enää pois antaa ;)
Peilivisiiri kun löytyis, onko tietoa mistä kysellä?- löytyy
mistä löytyy Suomy Spec 1R 300 euroon?
- Caesar1
löytyy kirjoitti:
mistä löytyy Suomy Spec 1R 300 euroon?
Motokeitaalta Spec 1R, tarkempi hinta taitaa olla jotain 349e tai sinne päin.. Myyvät muistaakseni 50% alennuksella, mutta taitaa olla enää hajakokoja jäljellä. Ei kuitenkaan paha hinta normaaliin verrattuna.. (tuskin olisin itse maksanut sitä normaalia 600e) Ostin muuten vielä itse kyseiseen kypärään vielä tummemman visiirin (ruskea sävyltään), todella hyvä hankinta.
- CeeBeeRR
Mulla on tollasia 2kpl:tta,mun mielestä niissä on pieniä eroja vaikka pitäis olla tismalleen samanlainen....Edullinen ja ihan ok!
- CeeBeeRR
mistä saa peilivisiireitä suomy exploreriin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073