Minkäs takia olette,kuin yhteis sopimuksesta alkaneet kirjoittaa rekkaamatta? Pikkasen on vaikea hahmottaa välillä kuka kukin on!
Hei vakkarit!
12
1274
Vastaukset
- mixeri85
että vakkarit kirjoittelee rekkaamattomina?? :)ja jos kirjoittelee niin ehkä tarkoitus silloin on ettei tunnisteta?? :)
- mimmi-57
Vähääkään omaa psykologisia taitoja,ja osaa lukea rivien välejä löytänee heistä kolme tunnetuinta!
- mixeri85
mimmi-57 kirjoitti:
Vähääkään omaa psykologisia taitoja,ja osaa lukea rivien välejä löytänee heistä kolme tunnetuinta!
antaa kirjoittaa rekkaamattomina, Jos ei halua että kaikki tietää kuka kirjoittaa... esim. nää "tunnetuimmat" häiriköt. näillä (häiriköillä) ei ehkä tarpeeksi psykologisia taitoja eikä ne välttämättä osaa lukea rivien välistä, eikä silloin tunnista... ehkä.. :)
- Minna
mimmi-57 kirjoitti:
ketä tarkotat kun en tunne niitten tyyliä enkä tunnista
- palsta....
mimmi-57 kirjoitti:
keitä ne on, ku ois niin tärkee kysymys mul ja oon kuullu et tääl on niitä jokka tietää.
- semmu
mixeri85 kirjoitti:
antaa kirjoittaa rekkaamattomina, Jos ei halua että kaikki tietää kuka kirjoittaa... esim. nää "tunnetuimmat" häiriköt. näillä (häiriköillä) ei ehkä tarpeeksi psykologisia taitoja eikä ne välttämättä osaa lukea rivien välistä, eikä silloin tunnista... ehkä.. :)
Itse en jaksa piitata noista sontaviesteistä, mutta kun löytyy niitäkin jotka ihan kaikesa rauhassa haluaisivat keskustella eikä se onnistu näköjään kun rekkaamattomana.
- "?"
Onko täällä joku kuka kukin on leikki menossa?
- pikku-stobe
hitto kun on jänskää.........
- mixeri85
ei pakko kirjoittaa rekattuna jos ei halua. ethän itsekään ole rekattu... kuka itse olet?
- anom,,,,
mixeri85 kirjoitti:
ei pakko kirjoittaa rekattuna jos ei halua. ethän itsekään ole rekattu... kuka itse olet?
Siinähän sitä salaisuutta kerrakseen,,,,
- ja,,,,
Se siitä selkärangasta!
- tahmatassun
on välillä paikallaan, kyl tääl ihan rekattuna kirjotellaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458