Kauheat ilmavaivat

Sietämätöntä

Olen ihan kestokyvyn rajoilla pienen villakoirani kanssa. Koira on hyvin nirso, huono syömään. Pääasiallisin ruoka, siis se jota suostuu syömään onkin jauheliha. Muutama nappula menee joskus, vähän kalaa ja raejuustoa suostuu ottamaan sekä harvoin muutaman palan voilla kuorrutettua ruisleipää.
Koira on aika laiha, paino ei nouse, muuten terveenoloinen ja virkeä.

Mutta tuo haiseminen, jotain kauheaa leijaa heittää siis koko ajan. Iltaisin istuu jalkojeni juuressa kun kirjoitan ja kyllä on kestokyky koetuksella kun näin kylmällä ei voi tuulettaakaan.
Mitä ihmettä voisin tehdä kun en voi väkisin sen ruokaakaan vaihtaa? Noin kymmentä nappulaa olen kokeillut, mutta kun koira ei syö.Ei käy eläinlääkärin varmuusnappulatkaan, ne joista saa rahan takaisin, jos koira ei syö.

2

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Miten sitä ruokaa on tarjolla? Oletko koittanut niin, että ruoka eteen, jos ei syö, sama ruoka seuraavana ruokintakerralla? Näin voit tehdä aikuisella koiralla kolme päivää. En ole montaa tervettä koiraa tavannut, jotka eivät viimeistään sinä kolmantena päivänä söisi. (Kannattaa antaa kuivamuonaa, jotain sellaista, mikä ei mene pilalle, koska ruoka on oltava sama. Sitä ei vaihdeta välillä.)

Vaikeaa antaa mitään diagnoosia näin kirjoittelun perusteella, mutta minusta ihan kuullostaa kuin koirasi olisi nirso. Nyt se saa päättää itse mitä se syö.

• toyvillis

Itselläni on toyvillakoira, jonka kanssa on samat ongelmat. Anna ruisleivän sijaan joko puuroriisistä tai tattarista hyvin kypsäksi keitettyä puuroa. Meillä koiran maha kestää vain tattaripuuroa. Lihoista käy vain possun liha, eli nauta ja kana ei sovi. Keitän vesitilkassa, possujauhelihaa tai possunsydäntä, jota lisään puuroon. Voita voi hieman lisätä ruoka-annokseen välillä. Kuivamuonana sopivin on ollut eläinlääkäriltä ostettu Waltham Sensitivity Control villakuore-tapioka. Syömättömyys jaksoilla annan veteen sekoittelua Tehobakt-jauhetta lääkeruiskulla suuhun, muutoin silloin tällöin, tasoittamaan vatsan toimintaa ja vähentämään ilman muodostumista. Kaikki puruluut ja herkkulisät on jätettävä antamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe