Minä joinaan Battlefield 42 serverille jolla on sama versio kuin minulla. Peli lataa aivan normaalisti, kunnes lataus on valmis, ja silloin lennän työpöydälle ja kuuluu "BLING!". Eräällä toisella foorumilla luki että syy on koneen tehoissa, mutta se ei voi johtua siittä koska peli toimi koneellani ennen kuin alustin sen. mun bestiksellä on aivan sama versio kuin minulla, mutta hänellä toimii.. joku pr0, missä on vika? :(
BF1942 Tilttaa miksi?
10
756
Vastaukset
- mievaan1
Oletko ladannu päivitykset. Jos et ole, niin lataa ja asenna ne.
Ensiksi tämä:
http://www.peliplaneetta.net/download/?id=3403&url=/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/bf1942_patch_v1.6.19.exe
ja sitten tämä:
http://www.peliplaneetta.net/download/?id=5017&url=/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/bf1942_patch_v1.6_to_v1.61b.exe- Evomaster
Olen asentanut vasta v1.61b Patchin, enkä muita. :S Voiko se johtua siittä?
- ne...
Evomaster kirjoitti:
Olen asentanut vasta v1.61b Patchin, enkä muita. :S Voiko se johtua siittä?
tuossa järjestyksessä, kuin aikaisemmassa viestissä neuvottiin...eli tarvitset 1.6 ennen 1.61b:tä
- Evomaster
ne... kirjoitti:
tuossa järjestyksessä, kuin aikaisemmassa viestissä neuvottiin...eli tarvitset 1.6 ennen 1.61b:tä
Voihan nyt!.. alkaa kohta itkettämään.. asensin päivitykset tuossa järjestyksessä joka ylemmissä viesteissä, mutta ei toimi ei. :(
- Evomaster
Evomaster kirjoitti:
Voihan nyt!.. alkaa kohta itkettämään.. asensin päivitykset tuossa järjestyksessä joka ylemmissä viesteissä, mutta ei toimi ei. :(
Huomasin vasta että pääsen joillekkin servuille noin 2-5 sekunnin ajaksi kunnes lennän työpöydälle..
- mievaan1
Evomaster kirjoitti:
Huomasin vasta että pääsen joillekkin servuille noin 2-5 sekunnin ajaksi kunnes lennän työpöydälle..
Asensitko punkbusterin tuon ensinmäisen päivityksen yhteydessä? Se kysyy jossain vaiheessa asennusta, että haluatk oasentaa myös punkbusterin. Se pitää asentaa. Sitten se pitää vielä laittaa päälle pelistä, multiplay asetuksista.
http://koti.mbnet.fi/hutikuti/Sekalaista/servu.jpg
Jos et saa toimimaan, ja kukaan muukaan ei löydä ratkaisua ongelmaasi, niin kehoitan uninstalloimaan pelin, ja asentamaan uudestaan. Jos poistat pelin, niin älä missään nimessä heitä pelkkiä kansioita roskiin. Poista peli uninstall -ohjelman kautta. - Evomaster
mievaan1 kirjoitti:
Asensitko punkbusterin tuon ensinmäisen päivityksen yhteydessä? Se kysyy jossain vaiheessa asennusta, että haluatk oasentaa myös punkbusterin. Se pitää asentaa. Sitten se pitää vielä laittaa päälle pelistä, multiplay asetuksista.
http://koti.mbnet.fi/hutikuti/Sekalaista/servu.jpg
Jos et saa toimimaan, ja kukaan muukaan ei löydä ratkaisua ongelmaasi, niin kehoitan uninstalloimaan pelin, ja asentamaan uudestaan. Jos poistat pelin, niin älä missään nimessä heitä pelkkiä kansioita roskiin. Poista peli uninstall -ohjelman kautta.kaikki kohdallaan mutta ei toimi!.. Minulla on samallailla rasti bunkbusterissa kuin tuossa ylemmän viestin linkissä, ja servun ettintä tiedoissa lukee kanssa BF1942 niinkuin ylemmän viestin linkissä.. Uninstallasin pelin (Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> EA Games -> Battlefield 1942 Uninstall Battlefield 1942) ja asensin uudelleen, ja asensin bunkbusterin ja games spy arcaden mutta sama ongelma on edelleen :S
- Evomaster
Evomaster kirjoitti:
kaikki kohdallaan mutta ei toimi!.. Minulla on samallailla rasti bunkbusterissa kuin tuossa ylemmän viestin linkissä, ja servun ettintä tiedoissa lukee kanssa BF1942 niinkuin ylemmän viestin linkissä.. Uninstallasin pelin (Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> EA Games -> Battlefield 1942 Uninstall Battlefield 1942) ja asensin uudelleen, ja asensin bunkbusterin ja games spy arcaden mutta sama ongelma on edelleen :S
Nonniin.. meni hermo tähän bukiin tai mikä nyt onkaa, jotan alustin koko kneen! :D Nyt ainakin pystyn pelaamaan BF42 nettipeliä kaverin kanssa. Jokatapauksessa suuret kiitokset mievaan1 koska koitit ainakin auttaa!
- BF Pelaaja
Evomaster kirjoitti:
Nonniin.. meni hermo tähän bukiin tai mikä nyt onkaa, jotan alustin koko kneen! :D Nyt ainakin pystyn pelaamaan BF42 nettipeliä kaverin kanssa. Jokatapauksessa suuret kiitokset mievaan1 koska koitit ainakin auttaa!
Missä servuissa pelaat.. Koska pelaan kyseistä peliä niin haluisin päästä sinun kanssa pelaamaan.. :)
- Evomaster
BF Pelaaja kirjoitti:
Missä servuissa pelaat.. Koska pelaan kyseistä peliä niin haluisin päästä sinun kanssa pelaamaan.. :)
Minä pelaan ylensäjoka päivä jotain 2h bf serverillä: Nateos.com #1
nimella: Power-boy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603