kun on ampunut viimeisen torpeedon ja torpedomiehet lopettavat latauksen niin weapon managementissa näkee että niitä olisi vielä jäljellä. miten helkkarissa ne saa asennettua??
Ja että tietääkö kukaan onko olemassa modia jossa voi käyttää huoltoaluksia apunaan, että saa esim juuri torpeedoja, bensaa, ym?
SH3 Hilfe!!!!
2
374
Vastaukset
- korvetkapitän
Meinaatko siis sitä tilannetta että siinä valmiina olevien torpedoputkien alla on jäljellä torpedoja ja olet ampunut ne laukaisuputkissa olleet torpedot hittoon? Sitten vain teet sillä tavalla että menet siihen valikkoon mistä pystyy miehistöä sijoittamaan eri paikkoihin ja täytät ne perä tai keulapaikat missä se torpedohuone sijaitsee.
Jos taas meinaat sitä että niitä torpedoja ei ole jäljellä siellä veneen sisävarastotilassa, niin sun täytyy nousta pintaan ja vetäistä hiirellä yksi torpedo kerrallaan niihin sisävarastoihin. Koska ne kuvassa veneen päällä sijaitsevat torpedot ovat ulkovarastoissa. Itse torpedon asentamisessa kestää tosi kauan riippuen miehistöstä. Keskimäärin noin puolituntia menee per torpedo ja jos miehistö on ihan paskana saattaa mennä parikin tuntia, että se on saatu siirrettyä sinne sisävarastoon josta se voidaan sitten asentaa torpedoputkiin.
Mulla menee ainakin se näkymä ihan vituralleen jos vetäiset yhdenkin enemmän torpedoja niihin veneen sisävarastoihin, joten kannattaa tehdä se asennus yksi torpedo kerrallaan ja nopeuttaa vaan aikaa ja tehdä se vaarallisilla vesillä mieluiten yöllä. - Sakari
Joo mua askarruttaa miten aseita saa lisää tehtävän aikana kun on kaikki on loppu ja tehtävä kesken...kokeilin jo mennä eri kaupunkien telakoille mutta eipä ottaneet meitä vastaan?
muuten toi sh3 on softana ihan kymppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468