Bi-perheelliset

Minna36

Olen aina tiennyt olevani bi, ja nyt kolmekymppisenä naimisissa olevana perheenäitinä olen kovasti ihastunut yhteen naiseen jota näen melkein päivittäin. Luulen että ihastus saattaisi olla molemminpuoleista. Hänkin on naimisissa ja perheenäiti joten eräällälailla asetelma olisi balanssissa. Kellään ei liene tarkoitusta rikkoa mitään olemassaolevaa.
Itseasiassa en näe asiassa periaatteessa ongelmaa jos välillemme kehittyisi suhde. Mieheni tietää bi-fantasiani eikä varmaan pahastuisi jos minulla olisi suhde myös naiseen. Tietenkin toivon että siellä toisessa talossa tunnettaisiin samoin ja oltaisiin mutkattomia asialle.

Sanonkin tässä että jos mieheni kertoisi että hänellä olisi bi-hommeleita jonkun toisen miehen kanssa, ei se todellakaan minua haittaisi. Eikä ole haitannut kun jotain on joskus ollutkin. Silloin liikutaan sellaisella elämänalueella että se kolmas osapuoli ei ole minulle uhka. Mieheni tuskin ryhtyisi perustamaan uusperhettä sen "karvaisen karjun" kanssa... ; )

Perheelliset bi-ihmiset! Onko teillä kokemuksia bi-henkisestä ystävyydestä oman perhe-elämänne ohessa? Onko teillä ollut tai onko olemassaoleva pitkäkestoinen bi-suhde avioliittonne ohella? Onko tullut ristiriitoja ja ongelmia? Vai onko jollain kenties asia kaikkia tyydyttävässä tasapainossa?
Tunnen ystävyyttä ja kaipuuta tätä naista kohtaan mutta tunnen myös erittäin voimakasta fyysistä vetovoimaa häneen. Toivon että tastä kehittyisi jotain mukavaa...

12

2393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perhe

ainakin hajosi eli jäin yh-isäksi.se touhu meni sellaisiin mittasuhteisiin ettei ollut järkevää jatkaa jo lastenkin vuoksi...

• särkyneitä sydämiä

Mieheni tiesi minun olevan bi eikä siinä ollut ongelmaa. Kunnes ajauduin sänkyyn naisen kanssa, olimme molemmat perheellisiä. En olisi ikinä arvannut mutta exäni sanoi että se oli vielä pahempaa kuin että olisin pettänyt miehen kanssa, ainoa kerta kun hän on itkenyt edessäni. Samoin tuon naisen silloinen poikaystävä oli käskenyt panna välit minun kanssa poikki kun kuuli asiasta. Loppujen lopuksi kaikilta särkyi sydän eikä kukaan halua olla tekemisissä toistensa kanssa. Exän kanssa tosin yritettiin 2 v ennenkuin erottiin lopullisesti, minun päätöksestä. Rakastin sitä naista todella, ja vieläkin jos sattumalta tapaamme tunnen suunnatonta himoa ja kaipuuta häntä kohtaan. En uskalla vain sotä kertoa enkä näyttää koska minut viimeksi jätettiin yksin kun maailma kaatui päälleni. Eli en suosittele, harva sitä kuitenkaan kestää oikeasti.

• sisko

..vain yritykselle! Kokemusta on; avioerohan siitä tuli, todella harva (kukaan?) pystyy elämään ns. kaksoiselämää ja vieläpä tyytyväisenä.

TARKOISTUSTAHAN teillä ei ole varmaan rikkoa mitään olemassaolevaa, katsohan sitten parin vuoden päästä missä menette..ei kukaan itseään kunnioittava ja toista aidosti rakastava henkilö siedä kolmatta osapuolta suhteessaan.

Ja mitäs jos satut rakastumaankin tähän naisystävääsi? Tuskinpa sänkyyn hyppäisit hänen kanssaan ihan kevyin perustein. Sen jälkeen on nuppisi taatusti sekaisin, ja elämä miehesi kanssa ei ehkä olisikaan niin auvoisaa, ennustan.

Suosittelen suhdetta naisen kanssa, mutta ennen sitä on parempi putsata pöytä eikä pitää naista ns. varalla, sillä sitähän sinä tekisit samalla avioliitossa ollessasi.

• Elise

Olin ja olen n.4-kymppinen, naimisissa oleva äiti-ihminen. Pari vuotta sitten tutustuin kaltaiseeni naiseen, ihastuin ja rakastuin, eikä rakkaus suinkaan ollut yksipuolista. Halusimme toisemme, mutta emme halunneet luopua perheistämme ja epäilyistä huolimatta saimme luotua toimivan "suhteen" tälle pohjalle. Seksi ei ollut meille kummallekaan tärkeä asia, mutta henkinen yhteytemme sitäkin tärkeämpi. Emme myöskään halunneet toimia miestemme selän takana, joten kerroimme heille, missä mentiin: että rakastimme toisiamme, mutta emme aikoneet mennä suudelmia pitemmälle. Ne riittivät meille erinomaisesti, samoin käsi-kädessä kävely ja yhdessä nukkuminen. Miehille tämä oli ok, ja mitä lapsiin tulee, heidän läsnäollessaan emme koskaan olleet muuta kuin "ystäviä".
      Suhdetta kesti n. 1,5 vuotta, eikä se loppunut siksi, että itse tilanne olisi ollut jotenkin hankala tai mahdoton.

• perhe

ei kestänyt sitä kun seksiä piti olla miltei päivittäin siis ex-vaimolla ja hänen rakkaallaan,toisella naimisissa olevalla naisella.esitteli apuvälineitä ylpeänä joita olivat hankkineet,lapsia käytti kylässä hänen luonaan kun toisen mies ei ollut kotona,kaipasi kai hyväksyntää heiltä 8 ja 10 vuotiailta.sairasta,nyt voi tehdä mitä haluaa minä lasten kanssa ja hyvä olla t. yh isä

• Elise
        perhe kirjoitti:

ei kestänyt sitä kun seksiä piti olla miltei päivittäin siis ex-vaimolla ja hänen rakkaallaan,toisella naimisissa olevalla naisella.esitteli apuvälineitä ylpeänä joita olivat hankkineet,lapsia käytti kylässä hänen luonaan kun toisen mies ei ollut kotona,kaipasi kai hyväksyntää heiltä 8 ja 10 vuotiailta.sairasta,nyt voi tehdä mitä haluaa minä lasten kanssa ja hyvä olla t. yh isä

pelisäännöt kannattaa tehdä selviksi alusta alkaen ja myös puolison täytyy tajuta ne vaarat, jotka siihen liittyvät, että antaa toiselle luvan harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolisten kanssa.
        Jotkut liitot kestävät sen (sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta), useimmat kai eivät.
        Kuinka moni mies antaisi luvan vaimolle käydä vieraissa miehissä? Ihan samat vaarat siinä on kuin käydä vieraissa naisissa.

• Itse oppinut

Olen sitä mieltä, että kahta ihmistä ei voi rakastaa samaan aikaan! Pelkään, että tilanteessasi hullaannut tästä naisesta niin, että et pysty jakamaan yhtä intensiivisiä tunteita enää miehesi kanssa.

Itse seurustelin mukavan ja kunnollisen miehen kanssa, mutta löysin samoihin aikoihin myös naisen, joka sai polveni tutisemaan...

Olen seurustellut tämän naisen kanssa nyt yli 10 vuotta. Mies jatkoi elämäänsä jonkun muun naisen kanssa, joka halusi keskittyä vain häneen...

Bi-seksuaalisuus on siitä paskamaista, että sitä ei tunne kuuluvansa tavallaan kumpaakaan leiriin. Ja itsehän tästä tilanteesta kärsii kaikkein eniten. Vaikka toisaalta - tuplaahan se mahdollisuudet löytää SEN OIKEAN, kun ei tarvitse välittää sukupuolesta:)

Haluaisin toivottaa Sinulle onnea ja onnitellakin Sinua siitä, että olet onnistunut luomaan tuollaisen onnellisen asetelman elämääsi. Pääasiahan on, että maailmassa on ihastumisia ja rakkautta! Mutta ole varovainen, ettet menetä kumpaakin rakastamaasi ihmistä!

• Elise

perusteella olen eri mieltä. Kahta ihmistä voi rakastaa samaan aikaan (jopa useampaakin), koska ei yksikään rakkaus ole samanlainen toiseen verrattuna. Minä itse rakastin (rakastan) miehessäni eri asioita kuin naisessasi; mies on elämänkumppanini, paras ystäväni, lapseni isä ja rakastajani. Naisystäväni merkitsi taas muita asioita, esim. samanlaista sisintä maailmaa ja romanttista rakkautta.

Bi-seksuaalin ei onneksi tarvi kuulua "kumpaankaan leiriin". Meillähän on tämä ihan oma :).

• bisu

Olen perheellinen nainen, minulla on ollut pari vuotta suhde toiseen nyt myös perheelliseen naiseen.Molempien miehet tietävät tilanteen eivätkä ollenkaan ole pahoillaan ovat jopa matkan varrella ystävystyneet keskenään. vietetään saunailtojakin silloin tällöin koko sakki lapset mukaan lukien, mutta silloin onkin seksi kaukana kuvioista eli ei ole edes mielessä käynyt mikään kimppakiva. Toki soisin miehelleni saman vapauden jos hän sitä haluaisi...Tosin soisin hänelle toisen naisenkin ilo mielin mutta silloin haluaisin olla mukana :) Ainoa kerta kun seksuaalisuuteni on aiheuttanut hankausta mieheni kanssa oli sellainen kun tielleni sattui mielettömän takertuva nainen joka alkoi vaatia minua tilille vapaa-ajastani jos en sitä viettänyt hänen kanssaan...lopetin suhteen ja sen jälkeen olenkin tehnyt selväksi että perheeni tulee aina ensin.

• perhe

jäi kolmanneksi,ensin tuli AA,sitten nainen ja EHKÄ senjälkeen perhe.t.yh-iskä.

• bisu
        perhe kirjoitti:

jäi kolmanneksi,ensin tuli AA,sitten nainen ja EHKÄ senjälkeen perhe.t.yh-iskä.

todella surullista, mutta näkyihän tuossa olevan pohjalla muitakin ongelmia kun AA.ta tarvittiin.Tuskin voi syyttää seksuaalisuutta jos ihminen on riippuvaisuuteen taipuvainen...mutta paljon voimia sinulle ja valoisaa kevättä!!

• ovat
        bisu kirjoitti:

todella surullista, mutta näkyihän tuossa olevan pohjalla muitakin ongelmia kun AA.ta tarvittiin.Tuskin voi syyttää seksuaalisuutta jos ihminen on riippuvaisuuteen taipuvainen...mutta paljon voimia sinulle ja valoisaa kevättä!!

vitusta riippuvaisia,ehkä pameista ja aa-takin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe