Yhyy :( miun lempiklubi Pietarissa on nyt sitten kiinni. Nettisivuillansa tiedotettiin tästä suru-uutisesta. Viime lokakuussa se on mennyt kiinni jonkun hallintoelimen kanssa olevan konfliktin takia tms.
Voi hitto että hitottaa. Harvassa ne klubit missä tykkään käydä oikeesti. Justii ku etsin hyviä kulttuuripläjäyksiä tälle keväälle.
Onko kellään hyviä vinkkejä yhtä kivoista, rennoista, styleistä, ehkä pienistä&intiimeistä, edullisista klubeista Pietarissa? Teknosta en tykkää, hevi menee just ja just mutta muuten olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen. Livemusa plus istuskelumahdollisuus olisi ihan täydellistä, kuten Moloko-vainaassa...
Huhtikuussa olis haaveessa käydä ohikulkeissa Pistkussa.
Nový most
Moloko on suljettu!
15
2379
Vastaukset
- tehdas
Menes tyttöseni Fish Fabriqueen. Siellä on kivat orkesterit ja letkeä meininki. :)
- Novy.most
No jaa, olen käynyt siellä muutaman kerran enkä jotenkin lämmennyt. Ei se nyt mikään paskin paikka ollut, mutta jäi vähän kylmä fiilis. Ja ainakin silloin kun minä olen käynyt siellä, niin luokittelisin sen ennemminkin hörhödiskoksi kuin livemusapaikaksi... (BTW hörhödisko voi olla ihan ok jos asiat natsaa...;)
Täytyy kuitenkin antaa uusi mahdollisuus sillekin paikalle, ehkä tunnelma on muuttunut vuosien varrella.
Molokossa oli sekin hyvä puoli,kun se meni kiinni jo puolilta öin, ei tarvinnu kukkua kaupungilla aamuun asti.
www.molokoclub.ru
Nový most - bussimatkailija
Novy.most kirjoitti:
No jaa, olen käynyt siellä muutaman kerran enkä jotenkin lämmennyt. Ei se nyt mikään paskin paikka ollut, mutta jäi vähän kylmä fiilis. Ja ainakin silloin kun minä olen käynyt siellä, niin luokittelisin sen ennemminkin hörhödiskoksi kuin livemusapaikaksi... (BTW hörhödisko voi olla ihan ok jos asiat natsaa...;)
Täytyy kuitenkin antaa uusi mahdollisuus sillekin paikalle, ehkä tunnelma on muuttunut vuosien varrella.
Molokossa oli sekin hyvä puoli,kun se meni kiinni jo puolilta öin, ei tarvinnu kukkua kaupungilla aamuun asti.
www.molokoclub.ru
Nový mostentäs gribunal?
- Matkaaja
bussimatkailija kirjoitti:
entäs gribunal?
vähän rosvojen paikalta ja on kallis. Lisäksi en pidä vessojen maalauksista, olisivatkohan väärässä paikassa.
- Novy.most
Matkaaja kirjoitti:
vähän rosvojen paikalta ja on kallis. Lisäksi en pidä vessojen maalauksista, olisivatkohan väärässä paikassa.
Siellä en olekaan käynyt, mutta kaverit kertoi sen olevan täynnä pukuäijiä ja minihamedievuskoita ja kalliita sisäänpääsymaksuja ja drinksuja.
Mikäpä ettei, joskus voisi toki senkin testata. Hittidiskot ei vaan hotsita ihan niin täysillä kuin persoonallisemmat underground-paikat.
Missä osoitteessa Tribunal sijaitsee? Onko nettisivuja tiedossa kellään?
Tuli mieleen muuten "Gribunalista" Gribojedov, jossa en sielläkään ole koskaan käynyt. Se on kuulemma teknopaikka ja niitä olen jotenkin onnistunut välttelemään parhaani mukaan (tai ainakin yrittänyt kovasti.) Vaikka suvaitsen toki teknonkin, ei se kaikki varmaan ihan skeidaa ole. Yleensä vaan olen saanut siitä keljun päänsäryn.;)
Nový most - katja.jkl
Novy.most kirjoitti:
Siellä en olekaan käynyt, mutta kaverit kertoi sen olevan täynnä pukuäijiä ja minihamedievuskoita ja kalliita sisäänpääsymaksuja ja drinksuja.
Mikäpä ettei, joskus voisi toki senkin testata. Hittidiskot ei vaan hotsita ihan niin täysillä kuin persoonallisemmat underground-paikat.
Tuli mieleen muuten "Gribunalista" Gribojedov, jossa en sielläkään ole koskaan käynyt. Se on kuulemma teknopaikka ja niitä olen jotenkin onnistunut välttelemään parhaani mukaan (tai ainakin yrittänyt kovasti.) Vaikka suvaitsen toki teknonkin, ei se kaikki varmaan ihan skeidaa ole. Yleensä vaan olen saanut siitä keljun päänsäryn.;)
Nový mosten minä ainakaan tykänny. Livebändejä ei näkyny, porukka oli lippispäistä, aika nuoren näköistä (riippuu tietysti kehen vertaa ;-)) ja miesvoittoista. Musiikki oli sinä iltana jotain amerikanhapatusta (groove, jazz?) kaukana teknosta kyllä.
Kiinnostavinta paikassa tais olla tupakoinnin vaaroista kertovat ilmaisjakelukortit ja "mukava" sohva, johon istahtaessa ei enää ylös meinannu päästä.. Niin, sisustus ei tosiaan mitään teknoluolaan viittaavaa (vrt. esim Metro), vaan vanhoja nahkasohvia yms. Neukkudiskomusaahan siellä pitäis keskiviikkoiltoina olla, että silloin vois olla eri meininki (ainakin mulla)...
http://www.waytorussia.net/SaintPetersburg/ClubsDance.html
http://www.zerkalo.info/index.php?section=klubi/klubiopas&page=klubiopas - katja.jkl
katja.jkl kirjoitti:
en minä ainakaan tykänny. Livebändejä ei näkyny, porukka oli lippispäistä, aika nuoren näköistä (riippuu tietysti kehen vertaa ;-)) ja miesvoittoista. Musiikki oli sinä iltana jotain amerikanhapatusta (groove, jazz?) kaukana teknosta kyllä.
Kiinnostavinta paikassa tais olla tupakoinnin vaaroista kertovat ilmaisjakelukortit ja "mukava" sohva, johon istahtaessa ei enää ylös meinannu päästä.. Niin, sisustus ei tosiaan mitään teknoluolaan viittaavaa (vrt. esim Metro), vaan vanhoja nahkasohvia yms. Neukkudiskomusaahan siellä pitäis keskiviikkoiltoina olla, että silloin vois olla eri meininki (ainakin mulla)...
http://www.zerkalo.info/index.php?section=klubi/klubiopas&page=klubiopashttp://www.griboedovclub.ru/index.shtml#
Oikeassa laidassa alhaalla linkki ohjelmistoon helmikuun loppuun asti. Että miksei, jos jotain hyvää kohdalle sattuu. - bussimatkailija
Novy.most kirjoitti:
Nový mostploshchad dekabristov 1 eli sen "pronssisen hevosmies" patsaan tien toisella puolella suomesta tulessa vähä ennen iisakin kirkkoo
- Novy.most
katja.jkl kirjoitti:
http://www.griboedovclub.ru/index.shtml#
Oikeassa laidassa alhaalla linkki ohjelmistoon helmikuun loppuun asti. Että miksei, jos jotain hyvää kohdalle sattuu.Ahaa, eli groovea ja jatsia...? Kuulostaa hyvältä. Fuusiojatsista (sellainen missä sanotaan että pili-pili-trööt-pum ;) saan migreeniä, mutta muut sen lajin muzaiikit on oikein makoisaa kuultavaa.
Sisustuskin kuulostaa mahtavalta ja suurelta! Pitääpä käydä oikeesti tsekkaamassa. Suunnittelen reissua huhtikuulle, Pietarissa ehtis olla ohikulkumatkalla etelään mennessä. Toivottavasti matkahaave toteutuu....:o)
Nový most katja.jkl kirjoitti:
http://www.griboedovclub.ru/index.shtml#
Oikeassa laidassa alhaalla linkki ohjelmistoon helmikuun loppuun asti. Että miksei, jos jotain hyvää kohdalle sattuu.zikuli.
- ravesinkku
katja.jkl kirjoitti:
en minä ainakaan tykänny. Livebändejä ei näkyny, porukka oli lippispäistä, aika nuoren näköistä (riippuu tietysti kehen vertaa ;-)) ja miesvoittoista. Musiikki oli sinä iltana jotain amerikanhapatusta (groove, jazz?) kaukana teknosta kyllä.
http://www.zerkalo.info/index.php?section=klubi/klubiopas&page=klubiopasMusa riippuu varmasti illasta. Elektroa oli ainakin lauantai-iltana tammikuussa -06 . Alkuillasta tuli jotain paikallista poppia mutta sitten tahti muuttui läntiseksi. Minne ei heti löydä on mutkaisen käytävän päässä oleva tupaten täysi tanssihuone jossa loistava savunpoisto. Asiakkaat 50%-50% naisia ja miehiä, hillityn muodikkaita, osa mielestäni 30 . Tykkäsin.
- katja.jkl
ravesinkku kirjoitti:
Musa riippuu varmasti illasta. Elektroa oli ainakin lauantai-iltana tammikuussa -06 . Alkuillasta tuli jotain paikallista poppia mutta sitten tahti muuttui läntiseksi. Minne ei heti löydä on mutkaisen käytävän päässä oleva tupaten täysi tanssihuone jossa loistava savunpoisto. Asiakkaat 50%-50% naisia ja miehiä, hillityn muodikkaita, osa mielestäni 30 . Tykkäsin.
ei se baarin vika ole 99 prosenttisesti, jos minä en viihdy ;-) Musiikki on vaan aika tärkeä juttu, mutta toisaalta baareissa, missä sitä ei ole lainkaan (tai taustalla) voi sitten yrittää jopa viritellä keskustelua paikallisten kanssa. Oranssi rules!!
- klubeista..
mut kerran pelastauduin Palatsiaukiolta sateessa lähistölle kahvilaan, jossa oli oikein valkoiset liinat ja sitten tuli elävää musiikkia; upeaääninen (ja -ryntäinen myös!) laulajatar pianon säestyksellä lauloi operetti- ja liedsävelmiä.
Oli hieno kulttuuri-ilta ilman ennakkovarauksia ja teetä lipitellessä, tosin teen hinta oli muistaakseni aika kova.
Oliskohan paikka ollut nimeltään Literaturnaja kafe..?
T: sestra staraja
P.S. menisin minäkin pieniin klubeihin, mutta hehtaarihallit ja pommisuojat eivät passaa, kun pelkään jääväni massan jalkoihin, jos tulee hässäkkä!!- Novy.most
Jos se oli tosiaan Literaturnoe kafe, niin se on se kahvila, josta Puskin lähti kaksintaisteluun haavoittuakseen kuolettavasti.
En ole itse käynyt siellä sisällä, kun kaikki ovat pelotelleet korkeilla hinnoilla ja että se on täynnä turisteja (trendikahvila kai...) Palveleeko se siis iltasellakin istuskelupaikkana?
Joskus muutama vuosi sitten sen vastapäätä, toisella puolella Nevskiä oli yllättävän neukkutyylinen kahvila, erittäin edullinen ja paikallista apetta tarjoava paikka.
Edullisia kaalipiirakoita, teetä, jotain rinkilöitä sun muita sai viiksekkäältä mummolta vitriinistä jonottamalla. Sellaisen kahvilan luulisi olevan jossain kauempana kuin kalliilla pääkadulla.
Mahtaako enää olla pystyssä? Sisäänkäynti sinne oli muutama metri Nevskin kulmalta, siis kanavan rantakadulta.
Nový most - Puskinille!
Novy.most kirjoitti:
Jos se oli tosiaan Literaturnoe kafe, niin se on se kahvila, josta Puskin lähti kaksintaisteluun haavoittuakseen kuolettavasti.
En ole itse käynyt siellä sisällä, kun kaikki ovat pelotelleet korkeilla hinnoilla ja että se on täynnä turisteja (trendikahvila kai...) Palveleeko se siis iltasellakin istuskelupaikkana?
Joskus muutama vuosi sitten sen vastapäätä, toisella puolella Nevskiä oli yllättävän neukkutyylinen kahvila, erittäin edullinen ja paikallista apetta tarjoava paikka.
Edullisia kaalipiirakoita, teetä, jotain rinkilöitä sun muita sai viiksekkäältä mummolta vitriinistä jonottamalla. Sellaisen kahvilan luulisi olevan jossain kauempana kuin kalliilla pääkadulla.
Mahtaako enää olla pystyssä? Sisäänkäynti sinne oli muutama metri Nevskin kulmalta, siis kanavan rantakadulta.
Nový mostOli se kafe sen sorttinen, mustapukuisia miestarjoilijoitakin..
Turisteja tai muitakaan asiakkaita ei silloin ollut paljoakaan, mutta ehkä juuri kaatosadeilma oli verottanut yleisöä.
Myöhäinen ilta ei ollut vaan jotain 18-19 maissa ja kuten sanottu hinnat taisivat olla kovat. Me ei nautittu muuta kuin teetä ja oliskos kavaljeeri ottanut jonkun konjamiinin tapaisen.
Yleensä minä kuljeskelenkin kyllä laitakaduilla ja epämääräisissä kuppiloissa.
Musiikin suhteen olenkin jäänyt aika paitsioon, mitä nyt kerran yhdessä pienessä paikassa syntyi spontaani yhteislauluilta -suomalainen veteraanipappa aloitti sen Kultaisilla korvarenkailla ja paikalliset vastasivat, niin että seinät raikuivat!
Sijainnista en osaa sanoa muuta kuin että Avtovon metroaseman lähellä..
T: mamulja
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895