09,02,2006.Torstai.

Torstai on toivoa täynnä,näinhän sitä sanotaan.!Minun kohdalla se sikäli pitää paikkansa että se oli torstai ja vuosi 1990 ku päässä jokin naksahti ja alkoholipitoiset juomat jäi.!

Tänään olenkin sitten väkijuomitta koko päivän.

15

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa. Lähdempä ja kihautan kahvit näin aamutuimaan.Kohtapa sitä sit saa alkaa miettiin päiväunille menoa.

      • teillä on ollut

        ja koska ne työt aloititte?

        Minä olin koko pitkän päivän kello 8.00-15.30.

        Viinaa en juo, mutta mites se työpäivä sujui?
        Ihan mielenkiinnosta kyselen. Työpaikan koneelta varmaan käytte kuka mihinkin aikaan kommentoimassa näillä palstoilla. Kuhan ekas ottaa päiväunet.


    • Cettuz!

      alkoi. Oli täysin sama mietelause mielessä ennenkuin avoin tämän ketjun.J. Minä en muista viikonpäivää mutta 8.5-96. Naksahti minulla. Terveyskeskuksessa katkolla ollessa. En sen jälkeen ole ottanut ryyppyäkään. Muuttui katsantokanta. Naksahti palikat kohdalleen? Ei en ota tänään, en.

    • papio

      Raittiina tämäkin päivä.

    • Raitista huomenta kaikille ja raitista Torstaita, myös minulle.

    • mussukka1

      Nyt alkoi se viimeinen valmistautuminen kisoihin.
      Tänään hankin ainakin viikon varaston jääkaappiin, tilaan naapurin traktorin lumitöihin, että ei tarvitse ulkona rehkiä. Niin ja naapurin kukon ajattelin kanssa vuokrata, että herään varmasti "liukumiin". Motin puita kannan myös sisään. Onkohan ylikunnon vaara?
      Raitista valmistautumista tässä tehdään.

      • aahoohoo

        jos vaan saa lainata. Minusta kanat on tosi mukavia ja ihan viisannäkösenä ne käpyttelee pitkin pihamaata. Mummolan kanoilla oli jokaisella omat nimet ja en kyllä vieläkää ymmärrä miten setä ne erotti toisistaan.

        Seuraa surullinen tarina: joku hunsvotti oli jättäny mato-ongen matoineen kaikkineen laiturille ja yks kana oli nielassu sen madon ja koukun kans. Setä oli joutunu tappamaan sen kanan ja vieressä ollu toinen kana oli järkyttyny tapaukseta niin kovasti et oli saanu slaakin - ja henki veks siltäki.

        Mä noista kisoista oikein muista lajeista niin välitä ku lätkästä ja mäkihypystä ja lätkänki seuraminen tahtoo jäädä siihen jos Suomi ei pärjää. Oon huono häviijä.

        O-ou - toinen surullinen tarina: meijän kylällä oli urheiluhullu nimismies ja eritoten lätkähullu. Oli menossa just se Suomi-Ruotsi kun Suomi voitti MM-kisat ja nimismiestä oli riipassu niin kovasti sydämestä et vissiin Maamme-laulun aikoihin oli henki erkaantunu ruumiista.

        Mitä tästä opimme? Emme mitään.

        On muilla yks ilonenki juttu: oon ollu selvin päin koko päivän ja nukkunu oon yhtä jytyy seittemän tuntii - yöllä.


      • kunto on kohdallaan. Siinä on vain probleema, miten arkipäivänä pääsee TV ääreen, ettei pomo huomaa. No se on ensiviikon juttu, en sen takia ala kuitenkaan juomaa viinaa.


    • åpoi

      toivoa täynnä ja toivo tuoremehua

    • Mimmuli1

      Ilman alkon tuotteita tämäkin päivä "lusittu" työn merkeissä.

      • Iltaa!

        Täällä näyttää parveilevan näitä ammatti v......ta, joita häiritsee kuka mitäkin tekee työkseen tai onko tekemättä mitään. Pitäisi ottaa huomioon sekin seikka, että osa saattaa olla työttömänä tai sairas/eläkkeellä ja on pois työelämän palveluksesta. Tämän ketjun perus ideana on raittius ja pysyminen siinä, sekä vaihtaa kuulumisia iloineen ja murheineen tai ilmoittautumalla vain. Yksikin ihminen jos saa täältä tukea ja pysyy raittiina, niin ketju on mielestäni toiminut ansiokkaasti.

        Mielipiteitä/ huumoria täytyy olla ja kaikki ei aina miellytä kaikkia, mutta turhanpäiväisillä/agressiivisilla kommenteilla emme ainakaan raittiutta edistä.


      • Mimmuli1
        Mettäläinen kirjoitti:

        Iltaa!

        Täällä näyttää parveilevan näitä ammatti v......ta, joita häiritsee kuka mitäkin tekee työkseen tai onko tekemättä mitään. Pitäisi ottaa huomioon sekin seikka, että osa saattaa olla työttömänä tai sairas/eläkkeellä ja on pois työelämän palveluksesta. Tämän ketjun perus ideana on raittius ja pysyminen siinä, sekä vaihtaa kuulumisia iloineen ja murheineen tai ilmoittautumalla vain. Yksikin ihminen jos saa täältä tukea ja pysyy raittiina, niin ketju on mielestäni toiminut ansiokkaasti.

        Mielipiteitä/ huumoria täytyy olla ja kaikki ei aina miellytä kaikkia, mutta turhanpäiväisillä/agressiivisilla kommenteilla emme ainakaan raittiutta edistä.

        Tarkoitus ei ollut vinoilla kenellekään.
        Tuntui vaan näin sairasloman jälkeen pakkopullalta tuo työnteko.
        Tuli kiire muualle koneen äärestä, joten jäi vähän asia kesken, että sorit vaan, jos jotenkin loukkasin.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku töissä vai ei tällä palstalla tai missään muuallakaan.


      • Mimmuli1 kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut vinoilla kenellekään.
        Tuntui vaan näin sairasloman jälkeen pakkopullalta tuo työnteko.
        Tuli kiire muualle koneen äärestä, joten jäi vähän asia kesken, että sorit vaan, jos jotenkin loukkasin.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku töissä vai ei tällä palstalla tai missään muuallakaan.

        sinulle tarkoitettu, vaan yleensä täällä esiintyneisiin vinoiluihin, joita on esiintynyt aiemmin ja ylhäällä tämän päivän ketjussa.

        Anteeksi vain, että laitoin kirjoituksesi alle omani ilman sen kummempia ajattelematta.

        Hyvää illanjatkoa Mimmulille t. Mettäläinen.


      • tänään
        Mettäläinen kirjoitti:

        Iltaa!

        Täällä näyttää parveilevan näitä ammatti v......ta, joita häiritsee kuka mitäkin tekee työkseen tai onko tekemättä mitään. Pitäisi ottaa huomioon sekin seikka, että osa saattaa olla työttömänä tai sairas/eläkkeellä ja on pois työelämän palveluksesta. Tämän ketjun perus ideana on raittius ja pysyminen siinä, sekä vaihtaa kuulumisia iloineen ja murheineen tai ilmoittautumalla vain. Yksikin ihminen jos saa täältä tukea ja pysyy raittiina, niin ketju on mielestäni toiminut ansiokkaasti.

        Mielipiteitä/ huumoria täytyy olla ja kaikki ei aina miellytä kaikkia, mutta turhanpäiväisillä/agressiivisilla kommenteilla emme ainakaan raittiutta edistä.

        on ammattiv*ttuilija?

        Kerro ihmeessä.


    • paranoidi

      Toivoa on, kun tipattomuus jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe